Musikk Skrevet i går, 09:01 Skrevet i går, 09:01 Snill gutt skrev (4 minutter siden): Det ser i alle kaldt ut ❄️ enda kwldere enn å være fullt påkledd oc få snø i fjeset 😄 Han er sexy julenisse😄de har av damer og som er sexy. 0 Siter
Snill gutt Skrevet i går, 11:55 Forfatter Skrevet i går, 11:55 Musikk skrev (2 timer siden): Han er sexy julenisse😄de har av damer og som er sexy. Synes disse er ganske sexy eg 0 Siter
Musikk Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) Snill gutt skrev (3 timer siden): Synes disse er ganske sexy eg Nei, nei fines ikke sexy må være to mannfolk noe damer er ikke noe for meg nei det er bare for deg😅 Endret 22 timer siden av Musikk 0 Siter
Snill gutt Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Musikk skrev (2 timer siden): Nei, nei fines ikke sexy må være to mannfolk noe damer er ikke noe for meg nei det er bare for deg😅 Vi blir nok aldri nige der😅 0 Siter
Snill gutt Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden Snill gutt skrev (1 time siden): Vi blir nok aldri nige der😅 Enige altså 😉 0 Siter
Musikk Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Snill gutt skrev (10 minutter siden): Enige altså 😉 Nei, ser ut som damen tar han på mannepuppene🤭godt det ikke var han. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden Musikk skrev (2 minutter siden): Nei, ser ut som damen tar han på mannepuppene🤭godt det ikke var han. Ja han ville ikke sluppet unna med " sorry " 😅 0 Siter
Musikk Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Snill gutt skrev (10 minutter siden): Ja han ville ikke sluppet unna med " sorry " 😅 Da hadde det blitt snø dykking tro meg😂 0 Siter
Snill gutt Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden Musikk skrev (6 minutter siden): Da hadde det blitt snø dykking tro meg😂 🗯️😅 0 Siter
Snill gutt Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Snill gutt skrev (3 timer siden): 🗯️😅 Så du ville gjort deg altså 😃 0 Siter
Musikk Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Snill gutt skrev (3 minutter siden): Så du ville gjort deg altså 😃 Nei, spiser ikke snø og leker ikke med dame eller damer i snøen🙂 0 Siter
Snill gutt Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Musikk skrev (7 timer siden): Nei, spiser ikke snø og leker ikke med dame eller damer i snøen🙂 Men du kan la en mann spise snø. Dukke ham i snøen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.