Gå til innhold

Svenske homofile får adoptere!!


Gjest barbeint

Anbefalte innlegg

Vet du Snø, jeg er hjertens enig med stort sett alt du har skrevet om denne saken. Tror ikke at du har fått så mange "uvenner" i sakens anledning. På DOL er det så mange meninger ute og går om alt og alle. :o)

Hilsen ei som også gjerne bruker nicket sitt når hun ytrer sin meninger og ikke angrer på det i ettertid.

Tusen takk skal du ha, følte meg faktisk myyyye bedre etter å ha lest innlegget ditt :-)))

Håper det går bra med deg, og at fryseforsøket deres til høsten sitter som et skudd!

Og neste gang du ser meg på Handlå, så må du si hei :-)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • koreamamma1365380166

    6

  • avil

    5

  • Bassisten

    3

  • Mizar

    2

Gjest (ikke undertegnet)

Homile var da et ganske søtt ord, eller?

Jeg glemte å si at egentlig interesserer det meg heller ikke hvorvidt her er noen homofile her eller ikke.

Heisann.. Det jeg egentlig tenkte på var om de som skriver inn og er for adopsjon for homofile, om de er homofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dagros

Heisann.. Det jeg egentlig tenkte på var om de som skriver inn og er for adopsjon for homofile, om de er homofile.

Man behøver vel ikke være ku for å ha en mening om kuer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

"Kanskje var det urelevant å ta med at han som satte henne på plass var homofil, men jeg ville få frem at det faktisk finnes homofile som er motstandere av dette."

Det finnes også enslige som er imot at enslige skal adoptere ut fra det synspunkt at barn (så fremst det er mulig) skal vokse opp med en mor og en far.

At homofile er en ensartet gruppe som mener det samme er da ganske så usannsynlig.

Japps, det har du jommen rett i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Hvis en mener omsorgsevne ikke har noe med homofil eller heterofil legning å gjøre, må jo konsekvensen av dette være å ønske at homofile partnere får retten til å adoptere barn i lag. Hva giverlandene mener er faktisk uvesentlig. Vi kan og skal ikke gjøre noe med deres kriterier for valg av foreldre til "sine" barn, like lite som de kan gjøre noe med vårt lovverk. Det de kan gjøre, og som adopsjonsforeningene og departementet må forholde seg til, er å be norske myndigheter gå god for at deres krav til adoptantene er oppfylt.

Giverlandene har ulike krav til foreldre, og disse er foreningene nøye med å overholde.

Det ville ha gitt meg en flau smak i munnen å argumentere mot noe jeg visste var riktig bare fordi det var en sjanse for at det muligens kunne gjøre min sak noe mindre strømlinjeformet.

Til slutt, for de som ikke har falt i søvn under lesning, barna mine er små, og jeg aner ikke hvilken seksuell legning de vil vise seg å ha. Uansett, håper jeg at de blir tolerante nok til å ønske at alle skal ha de samme rettighetene som de selv.

Takk for meg. Ha en god helg!

Eg er sjølvsagt einig med deg, men det var vel kanskje ikkje meg du eigentleg svarte heller ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Man behøver vel ikke være ku for å ha en mening om kuer?

Mener du at homofile er kuer? ? Er det en bekreftelse at du er da??? Siden du kaller deg dagros??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...