rufsetufsa Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Nei, men jeg billig. Det har vel de aller fleste skjønt til nå. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 18. august 2002 Forfatter Del Skrevet 18. august 2002 Nei, det gidder jeg da virkelig ikke. Tre menn og hundre damer, nei takk! Hva slags kjønn er det på sistemann da? Hannkjønn, selvsagt. Sdd klarer ikke begge alene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Nei, det gidder jeg da virkelig ikke. Tre menn og hundre damer, nei takk! Hva slags kjønn er det på sistemann da? Hvem er sistemann? Nei, orgier er noe dritt.. det blir så jævla mye griseri... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 18. august 2002 Forfatter Del Skrevet 18. august 2002 Det har vel de aller fleste skjønt til nå. ;-) Selvsagt. Blond er jeg også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Hannkjønn, selvsagt. Sdd klarer ikke begge alene. Hepp, det er jenta si. Er'n kjekk, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 18. august 2002 Forfatter Del Skrevet 18. august 2002 Hepp, det er jenta si. Er'n kjekk, da? Han trener masse. Svar nok? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Han trener masse. Svar nok? Greit nok. Men du, på vegne av bl.a SDD og meg selv, vil jeg si unnskyld for at vi ødelegger vesketråden din. Vi burde trukket oss tilbake for lenge siden. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Greit nok. Men du, på vegne av bl.a SDD og meg selv, vil jeg si unnskyld for at vi ødelegger vesketråden din. Vi burde trukket oss tilbake for lenge siden. ;-) Takk for at du sier fra for meg også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Takk for at du sier fra for meg også Ja, siden det stort sett er vi som har ødelagt den, og du er syk så trodde jeg du ikke orket si det selv. Du ble vel ikke fornærmet, det var godt ment... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Ja, siden det stort sett er vi som har ødelagt den, og du er syk så trodde jeg du ikke orket si det selv. Du ble vel ikke fornærmet, det var godt ment... :-) Det skal litt til for å fornærme meg! Men nå ser jeg at du driver å forbereder deg på senga, så du får sove godt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Det skal litt til for å fornærme meg! Men nå ser jeg at du driver å forbereder deg på senga, så du får sove godt Jepp, kos deg på jobb du. Skal nok få plaget deg mer senere, slavegutt. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 18. august 2002 Forfatter Del Skrevet 18. august 2002 Greit nok. Men du, på vegne av bl.a SDD og meg selv, vil jeg si unnskyld for at vi ødelegger vesketråden din. Vi burde trukket oss tilbake for lenge siden. ;-) Ja, for det plager meg skikkelig at dere ødelegger den seriøse tråden! Og særlig Carlina -for hun kjeftet på meg forrige dagen når jeg ødela tråden hennes.. *hevngjerrig* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Ja, for det plager meg skikkelig at dere ødelegger den seriøse tråden! Og særlig Carlina -for hun kjeftet på meg forrige dagen når jeg ødela tråden hennes.. *hevngjerrig* Da vet du hva du har å gjøre... ;-) Natta! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Jepp, kos deg på jobb du. Skal nok få plaget deg mer senere, slavegutt. ;-) Det skal du få lov til Natta! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 *Teller opp* Snedden liten paraply, 2 smokker, smekke, bleie, 9 våtservietter til å tørke solbrillene med, nesespray, bind, OB, leppestift, dekkstift, et lite speil, 2 kulepenner, lighter Innholdsrik veske med andre ord 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karisma Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Jeg har følgende: hårspray, filofax, solbriller, pudder, et eple,lommetørkle, gamle kvitteringer, endel danske mynter og en boks Oizon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 * nøkler til jobb & hjemme * lommebok med kort og penger * pocketbok til lesing på bussen * smokk & lite leketog... * lighter, tyggegummi & Frisk * mobiltelefon * Elizabeth Ardens Eight Hour Cream * øyenskygge, leppestift og eyeliner * hårspenne * busskort * solhatt-tabletter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thrist Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Jeg har lommebok og mobiltelefon og nøkler i hånda og i lomma. håndveske bruker jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velouria Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 I dag har jeg, ett Magasin, flaske med vann, mobiltelefon, nøkler, lommebok, sigaretter og lighter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 ...to 20 pk med Prince mild, den, en lighter, en leppestift, en lepomade, en Ibux og en Paracet, noen halvfulle tyggegummi pakker og en sånn kode-dings til nettbank. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.