Gå til innhold

Kler du deg som en fjortis selv om du er voksen?

Anbefalte innlegg

Nå er det vel ikke akkurat kroppen som er det største problemet for de damene som kler seg sånn, men rynkene..(dukker!)

30 åringer har da ikke så mye rynker?

Ikke vet jeg... jeg er 28, og har i det minste ikke til nå hatt problemer med at damene jeg omgås, møter, og på annen måte har kontakt med, har spesielt mye rynker..

Fortsetter under...

• Svar 156
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

40

• silo

28

• rufsetufsa

14

• tonie

8

Mest aktive i denne tråden

Jeg liker å kle meg med hippe olabukser og utringet topper. Driter i hva folk tenker. Jeg er over 40 og gjør som jeg vil. Det gjør de fleste andre jeg kjenner på min alder også.

Ikke for å fornærme de runde men jeg er høy og slank og kan ikke forstå hvorfor det skulle være ukult å kle seg slik.

Men jeg er ikke gift da så jeg har ikke grunn til å kle meg som ei kjerring hvis det er det du mener :-).

Så med en gang man gifter seg skal man dresse seg opp i forklekjoler fra ellos-katalogen? Eller er det sånn at så lenge du ikke er gift må du kle deg ungdommelig for å BLI gift?

Skjønte ikke helt den tankegangen din der.

Det skjer ting med kroppen.

Hvis man ikke er treningsnarkoman. De færreste er det etter å ha skaffet seg mann og barn, tror jeg.

Det er velkjent at hvertfall rumpa blir større med tida.

Jeg var på Vivikes en gang, skulle ha meg en dress.

Buksene passet ikke i det hele tatt, det var alt for mye plass i baken.

Da jeg kommenterte det, svarte damen: "Den er designet til kvinner over tredve år. Hvor gammel er du?"

Ja hoftene blir bredere enten vi vil eller ikke. Dessuten blir man faktisk mindre opphengt i hvordan kroppen tar seg ut etter åha fått barn, personlig er jeg dritstolt av min som har klart å lage ett helt nytt menneske nesten helt av seg selv!

Ikke vet jeg... jeg er 28, og har i det minste ikke til nå hatt problemer med at damene jeg omgås, møter, og på annen måte har kontakt med, har spesielt mye rynker..

spørs på 30 åringen det da vet du..jeg kjenner (Øh...har hørt om..?) opptil flere 30 åringer med rynker både her og der.

Hvis man ikke er treningsnarkoman. De færreste er det etter å ha skaffet seg mann og barn, tror jeg.

Da jeg kommenterte det, svarte damen: "Den er designet til kvinner over tredve år. Hvor gammel er du?"

Det skjer ting med mannskroppen også, i større grad enn deres kropp, når vi er rundt 30. Vi får trossalt nedsatt testosteronproduksjon, noe som gjør at vi lettere legger på oss kg, vanskeligere bygger og vedlikeholder muskler, osv. Mister håret gjør man også som følge av dette.

Likevel er det trygt å si for dere damer at dere ikke liker menn med ølvom og måne.

Du har for øvrig rett i det der med at mange forandrer seg når man får mann og barn, men det er en svært dårlig, for ikke å snakke om skummel innstilling.

"Nå er jeg uansett stuck her med mann og unger, så det er da ingen grunn til å holde kroppen i form lenger...".

En meget skummel innstilling og man trenger ikke å være treningsnarkoman, ei heller noen kostholdfreak, for å holde seg nogenlunder i form!

Så det så! :)

Annonse

Det er da forskjell på fjortisklær og tanteklær. Går jo ann å kle seg fint og ungdommelig uten å se ut som du nettopp har begynt på ungdomsskolen.

Ja, og det prøvde jeg da også å si at jeg synes de fleste voksne kvinner gjør.

Typisk damer.

Det dette går i er selvsagt det vanlige misunnelighetskomplekset dere kvinnfolka er innehavere av.

Dere klarer ikke å se at noen ser bedre ut enn dere, og dersom en 35 åring faktisk kler de samme klærne som hennes 15 år gamle datter, så "driver hun selvsagt og utsetter ungdomstiden", og da er hun utvilsomt "patetisk".

Det samme gjelder når dere pynter dere til en fest. De eneste dere pynter dere for er andre damer, vi gutta registerer jo trossalt ikke hva dere har på dere, og de som sier at de registerer det lyver.

Det er nok en hel god del sannhet i det med at vi kler oss opp for de andre damene. Men vi, jeg i allefall, kler meg like mye opp for meg selv. Kler da meg ikke opp for alle de fulle teite guttene på byen :0)

spørs på 30 åringen det da vet du..jeg kjenner (Øh...har hørt om..?) opptil flere 30 åringer med rynker både her og der.

Selvsagt. De finnes sikkert i hopetall, men om litt rynker i ansiktet skal hindre en 35 åring å vise fram sin veltrente mage, det kan jeg ikke se logikken i.

Det er nok en hel god del sannhet i det med at vi kler oss opp for de andre damene. Men vi, jeg i allefall, kler meg like mye opp for meg selv. Kler da meg ikke opp for alle de fulle teite guttene på byen :0)

Enig med deg. Man bør kle seg for SEG SELV, og verken fulle gutter eller misunnelige venninner.

Og hvis en 35 åring liker å fly rundt med bar mage, så kan jeg ikke fatte hva som er problemet med det.

Ja, hun og jeg synes det er "galt", selv om det ble litt feil formulert.

En MissSixty bukse er en bukse som jenter på 14-20 år går i, og som de kler.

Den lages kun i minimale størrelser, så enhver kvinne over 50 kg vil få problemer med å skvise kroppen inn i den.

Det vi snakker om er ikke en dame som går i korte topper, men en som har adoptert hele klesstilen til fjortisene.

En som ikke tar hensyn til at kroppen forandrer seg, kanskje har noe stått litt stille inni hodet hennes også, slik at smaken ikke eldes som den normalt gjør.

Det er selvsagt ikke noe problem, bare en mening vi har. Og du er uenig, noe som er helt ok.

Men hadde mora di kledd seg i MissSixty-bukser og korte topper, da tenker jeg pipa hadde fått en annen lyd... :-)

Rettelse 14-17 år. Ikke mange 20åringer med miss sixty (håper jeg)

Annonse

Enig med deg. Man bør kle seg for SEG SELV, og verken fulle gutter eller misunnelige venninner.

Og hvis en 35 åring liker å fly rundt med bar mage, så kan jeg ikke fatte hva som er problemet med det.

Hvis hun føler seg vel med det, er jo det hennes sak.

Men jeg kan godt skjønne at mange ikke det synes er fint. Men det er jo tross alt ikke deres sak.

Jenter er veldig flinke til å finne svakheter på hverandre for å kanskje føle seg selv litt penere, litt tynnere og litt mer sexy.

Og det kan nok ikke så mange jenter diskutere på heller.

Hvis hun føler seg vel med det, er jo det hennes sak.

Men jeg kan godt skjønne at mange ikke det synes er fint. Men det er jo tross alt ikke deres sak.

Jenter er veldig flinke til å finne svakheter på hverandre for å kanskje føle seg selv litt penere, litt tynnere og litt mer sexy.

Og det kan nok ikke så mange jenter diskutere på heller.

Nei, de kan ikke nekte for det, men de gjør det likevel.

Er for øvrig enig i det du skrev her!

Sikker på at du er jente? :)

Den fikk jeg også på vivikes. Prøvde en skjorte som så ut som jeg hadde stjålet fra klesskapet til min far. Da sa ekspeditøren at jeg måtte gå på b-young eller h&m for å få klær til min aldersgruppe.

Så tross alt er det jo ikke så rart om damer over 30 handler på mer ungdommelige butikker. Butikker beregnet for 30+ tar jo forbehold om at kiloene har rast på i takt med årene.

Nei, de kan ikke nekte for det, men de gjør det likevel.

Er for øvrig enig i det du skrev her!

Sikker på at du er jente? :)

Jeg er nok det... har jo til og med lagt ut bilde på dol-galleriet nå ;0)

Hadde du møtt meg hadde du nok funnet hundretusen teite jenteting med meg og.

De bruker sikkert rynkekrem :P

Jeg er nok det... har jo til og med lagt ut bilde på dol-galleriet nå ;0)

Hadde du møtt meg hadde du nok funnet hundretusen teite jenteting med meg og.

Hehe, ja, de fleste jenter har vel noen sånne ting, men 100 000 var litt i overkant i forhold til hva jeg er vandt med.

Trekk fra en 0, så begynner vi å snakke! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...