påskelilje

Trening uke 22

7 innlegg i emnet

Fornøyd med uka :):)

Mandag: Syklet frem og tilbake til jobb - til sammen 14,5 km

Tirsdag: samme som mandag

Onsdag: Løp rundt et stort vann her jeg bor. Det pleier å være 8,4 km, men denne gangen valgte jeg "Løping på sti" på Endomondoen, og da målte den bare 7,4 km????? Og jeg som løp 1 minutt fortere enn forrige gang, og så ble det helt feil??? Rart... Men i alle fall brukte jeg 1 time og 1 minutt - løp hele veien, bortsett fra da jeg snublet og datt bang i bakken :D:blink:

Fredag og lørdag red jeg - hhv 6,2 km og 3,3 km. Gøy! Men hestene var så vrange på lørdag....

Søndag - gåtur i skog, bratt stigning og ned igjen , nesten 10 km på 2 timer.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, uka kunne vært bedre. Er bare halvførnøyd. Det dårlige været har ødelagt for planene i pinsa så langt. 

Mandag : Trening på Evo. 1 time. 15 min oppvarming på tredemølla i oppoverbakke. Resten styrketrening. 

Tirsdag : 6 km gåtur. 

Onsdag : Det samme som mandag. 

Søndag: Det samme som mandag og onsdag. Brukte litt lenger tid på tredemølla bare.

I morgen blir det lang tur i marka hvis ikke været ødelegger for de planene.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt 3 treningsturer i markaog er egentlig fornøyd med det. Håpet på den 4. i dag, men fulgte med på sending fra London hele natta og en regnfull morgen og vond hals, gjorde det for fristende å droppe turen. Kanskje greit mtp på ankel og. Merker den verker litt "foran fra kul til kul", og det er vondt å sitte på huk. 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Intet nytt fra vestfronten her. Intet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Lillemus skrev:

Intet nytt fra vestfronten her. Intet.

Hva har skjedd? Har du vært syk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
50 minutter siden, påskelilje skrev:

Hva har skjedd? Har du vært syk?

Kan ikke skylde på det engang. :) Tirsdag måtte jeg ha med en diger hylle til jobben så jeg måtte ta bilen. Torsdag hadde vi så mange ærender at vi dro ut rett etter å ha spist da vi kom fra jobb og kom hjem igjen i 23-tiden og i helgen har vi hatt hytta full av gjester i forbindelse med 50-årsdag (nei, ikke meg). Ruslet et par turer ved hytta i går da og i dag har vi vært ute og løpt  motbakkeintervaller. Men forrige uke altså.. :(

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Det ble en sykling til jobb, en styrketrening og en 8 km joggetur. Litt mindre enn i dag.

Har trasket rundt i en storby hele helgen, og er sliten allikevel. Aner ikke hvor langt det ble.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden