Gå til innhold

Hvordan ser dere ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 269
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

39

• laguna1365380434

37

• tigertrollet

25

• Altman

24

Mest aktive i denne tråden

Nå har ikke jeg sendt Amiga noe bilde ennå. Det vil si at du vil ha ett nakenbilde med ereksjon du også??

Har ikke mailadressen din, men i og med at du ikke bor så veldig mange milene fra meg, så kan jeg overlevere det til deg personlig. Forresten du kan jo da ta bilde selv:-)))

Å dæven! Skal vi se...jeg må sjekke avtaleboken min først. Ånei, det var dumt, jeg er ikke ledig før 24 august 2004. Passer det for deg da?

Å dæven! Skal vi se...jeg må sjekke avtaleboken min først. Ånei, det var dumt, jeg er ikke ledig før 24 august 2004. Passer det for deg da?

Hæ??....dette handler om prioritering og vil du ikke prioritere dette unike bilde du kan få, så kan du bare sitte der. Du vet ikke hva du går glipp av.

Annonse

Annonse

5 cm, eller som du ville sagt det: En pikklengde.

hahahaha

Det er så sjelden jeg møter folk som er høyere enn meg at jeg reagerer når jeg møter noen. Jeg _liker_ ikke å stå ved siden av noen som er høyere enn meg. Jeg har tenkt på hvorfor, og kommet frem til at det rett og slett er uvant :)

Hvis vi møtes, må jeg bruke høyhælte sko :)

hahahaha

Det er så sjelden jeg møter folk som er høyere enn meg at jeg reagerer når jeg møter noen. Jeg _liker_ ikke å stå ved siden av noen som er høyere enn meg. Jeg har tenkt på hvorfor, og kommet frem til at det rett og slett er uvant :)

Hvis vi møtes, må jeg bruke høyhælte sko :)

Da kan du tenke hvordan jeg har det, siden jeg falt i gryta som liten (ja, jeg har faktisk vært det..). Jeg er så vant til å se ned på mennesker.. ;-)

Men, jeg er glad for at jeg ikke ble 206 som de truet med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...