Gå til innhold

Ulv i fårikål, og kanskje andre


Gjest er såå enig så

Anbefalte innlegg

Folk av din type har spent bein på alle forsøk på integreringstiltak og kan bare to uttrykk: "stakkars deg", og "vær så snill".

Effektivt hindret at noen får lov å stille krav til voksne folk. Innvandrede eldre kvinner har bodd i Norge i over 20 år, og snakker enda ikke et ord norsk (tro det eller ei). Jenter mellom 10 og 18 år holdes innelåst etter skoletid, dette er mer en regel enn et unntak. Ingen tør gjøre noe med det, og de impliserte nekter for at det skjer, det er "frivillig".

Hvor har jeg sagt "stakkars deg" eller "vær så snill"?

Poenget er at jeg IKKE forskjellsbehandler (verken positivt eller negativt).

Du, derimot, trakasserer uskyldige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 188
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    72

  • Ulv I Faarikaal

    41

  • Goliath

    34

  • Grip

    11

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Nei, for jeg har på ingen måte spredd hat mot, eller trakassert, "nordmenn" eller "ungdommer" generelt, eller oppfordret til hat mot dem.

Tenkt tilfelle:

du har tre døtre fra 11 til 15 år Du finner på at du skal låse dem inne når de kommer fra skolen og slipper dem ikke ut før kl 8 neste morgen.

Spørsmål:

Hvor lang tid tar det før barevernet kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt tilfelle:

du har tre døtre fra 11 til 15 år Du finner på at du skal låse dem inne når de kommer fra skolen og slipper dem ikke ut før kl 8 neste morgen.

Spørsmål:

Hvor lang tid tar det før barevernet kommer?

Og hvis dette er et tema du ønsker å ta opp, så gjør det uten å trakassere/sverte alle muslimer.

Men din hensikt er åpenbart ikke å "redde muslimske kvinner i nød" (ettersom du er den på DOL som trakasserer dem mest), men å bruke enhver negativ ting til å trakassere "innvandrere" eller "muslimer".

For øvrig er det INGEN av muslimene jeg kjenner som gjør noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Og hvis dette er et tema du ønsker å ta opp, så gjør det uten å trakassere/sverte alle muslimer.

Men din hensikt er åpenbart ikke å "redde muslimske kvinner i nød" (ettersom du er den på DOL som trakasserer dem mest), men å bruke enhver negativ ting til å trakassere "innvandrere" eller "muslimer".

For øvrig er det INGEN av muslimene jeg kjenner som gjør noe slikt.

>>For øvrig er det INGEN av muslimene jeg kjenner som gjør noe slikt.

Du finner miljøene som gjør dette på steder hvor de bor tett, kan vokte hverandre og imamen kan holde oppsikt. Der de bor spredt og det finnes få slektninger med få bindinger til gamlelandet er saken en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>>For øvrig er det INGEN av muslimene jeg kjenner som gjør noe slikt.

Du finner miljøene som gjør dette på steder hvor de bor tett, kan vokte hverandre og imamen kan holde oppsikt. Der de bor spredt og det finnes få slektninger med få bindinger til gamlelandet er saken en annen.

Ja, på samme måte som du finne syke kristne samfunn også. Men verken de fleste muslimer eller de fleste kristne er slik.

Men du tar negative eksempler og forsøker å få det til å se ut som om alle muslimer er slik.

Ikke fordi du vil hjelpe muslimske jenter, men fordi du vil trakassere muslimer generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor bruker du ikke ditt eget nick når du er såå enig så? Kan du ikke stå for det? Jeg kan godt si - åpent og ærlig - at jeg er enig i mye, men... OG at jeg synes det er altfor mye fokus på at "du er rasist" hvis man er kritisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, på samme måte som du finne syke kristne samfunn også. Men verken de fleste muslimer eller de fleste kristne er slik.

Men du tar negative eksempler og forsøker å få det til å se ut som om alle muslimer er slik.

Ikke fordi du vil hjelpe muslimske jenter, men fordi du vil trakassere muslimer generelt.

>>Ikke fordi du vil hjelpe muslimske jenter, men fordi du vil trakassere muslimer generelt.

Jasså.

Jeg har sett uvesenet på nært hold. Du har ingen medfølelse og ingen tro på at det skjer, akkurat som alle andre likeglade. Vi er redde for konflikter. Til og med barnevernet er maktesløse, undertrykkerne dekkes og ofrene lyver i redsel for ukulturen og familien. Kvinner er bare halve mennesker og brukes som byttemiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>>Ikke fordi du vil hjelpe muslimske jenter, men fordi du vil trakassere muslimer generelt.

Jasså.

Jeg har sett uvesenet på nært hold. Du har ingen medfølelse og ingen tro på at det skjer, akkurat som alle andre likeglade. Vi er redde for konflikter. Til og med barnevernet er maktesløse, undertrykkerne dekkes og ofrene lyver i redsel for ukulturen og familien. Kvinner er bare halve mennesker og brukes som byttemiddel.

Ingen benekter at det skjer mye sykt i religiøse kretser, men å generalisere det for muslimer i Norge er som påstå at alle kristne er nazister.

Uansett har du så til de grader avslørt at din hensikt ikke er "muslimske kvinners beste", men å trakassere muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvorfor bruker du ikke ditt eget nick når du er såå enig så? Kan du ikke stå for det? Jeg kan godt si - åpent og ærlig - at jeg er enig i mye, men... OG at jeg synes det er altfor mye fokus på at "du er rasist" hvis man er kritisk.

Det er også mye fokus på at man ikke har ytringsfrihet til å ytre intoleranse. Man skal snu det andre kinnet til, selv om man vet man får halve trynet revet av. Vi unngår konflikter for en hver pris, selv om folk må dø før vi våkner. De "ukulturelle" har så mange retter og så få plikter i samfunnet at det er latterlig. En kriminell spaserer ute på gata etter å ha begått drap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ingen benekter at det skjer mye sykt i religiøse kretser, men å generalisere det for muslimer i Norge er som påstå at alle kristne er nazister.

Uansett har du så til de grader avslørt at din hensikt ikke er "muslimske kvinners beste", men å trakassere muslimer.

Å giiiid, er jeg avslørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også mye fokus på at man ikke har ytringsfrihet til å ytre intoleranse. Man skal snu det andre kinnet til, selv om man vet man får halve trynet revet av. Vi unngår konflikter for en hver pris, selv om folk må dø før vi våkner. De "ukulturelle" har så mange retter og så få plikter i samfunnet at det er latterlig. En kriminell spaserer ute på gata etter å ha begått drap.

Enig med deg der, ja. Akkurat som "noen utlendinger ødelegger for mange", vil det være riktig å si at "noen rasister ødelegger for realister":

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Enig med deg der, ja. Akkurat som "noen utlendinger ødelegger for mange", vil det være riktig å si at "noen rasister ødelegger for realister":

Jeg tror de fleste ville bli forbannet for å kalt medskyldig til rasedrap, slik sør gjør med meg. Men når han skriver det, vil de fleste finne det urimelig og det er ikke sikkert sympatien havner der sør vil ha den.

Lillevolden kastet egg på Carl I, og skaffet flere stemmer til FrP enn alle Carls taler. Sympati er noe rare greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også mye fokus på at man ikke har ytringsfrihet til å ytre intoleranse. Man skal snu det andre kinnet til, selv om man vet man får halve trynet revet av. Vi unngår konflikter for en hver pris, selv om folk må dø før vi våkner. De "ukulturelle" har så mange retter og så få plikter i samfunnet at det er latterlig. En kriminell spaserer ute på gata etter å ha begått drap.

Hvem har nektet deg ytringsfrihet?

Du må være verdensmester i sutring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste ville bli forbannet for å kalt medskyldig til rasedrap, slik sør gjør med meg. Men når han skriver det, vil de fleste finne det urimelig og det er ikke sikkert sympatien havner der sør vil ha den.

Lillevolden kastet egg på Carl I, og skaffet flere stemmer til FrP enn alle Carls taler. Sympati er noe rare greier.

Du (ikke "alle nordmenn", men deg personlig) er med på å hisse opp den fremmedfientlige stemningen, ved dine trakasserende innlegg om muslimer, jøder, osv i det uendelige.

Det er en helt forutsigbar konsekvens av det du holder på med at mennesker vil bli angrepet, fordi du forsøker å gjøre hat og trakassering av uskyldig til en "stueren" aktivitet.

Akkurat som drap av jøder var en forutsigbar konsekvens av trakasseringen av jøder som skjedde i 1937.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Enig med deg! Må være lov å være kritisk til utlendinger, uten å få høre at man er rasist. Politiet er nok dritt lei av dem også, har hørt fra kjente i politiet at de får høre støtt og stadig at de er rasister av utlendinger som blir tatt med narkotika eller andre ting. Kan ikke gjøre noe mot disse folka uten å være rasist jo.

Det underlige er at hvis ordet blir brukt mye, og på folk som nyter respekt, kan det bli stuerent å være rasist. Sympati og samhørighet er noe underlige greier. I USA finnes det utallige eksempler på høytstående som inntil nylig åpent sto fram som rasister, og fikk støtte fra svært mange. Lovverkene i statene oppdateres hele tida og endres til det bedre etter press fra seriøse og ressurssterke krefter. Kverulantene oppnår ingenting annet enn krig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvem har nektet deg ytringsfrihet?

Du må være verdensmester i sutring.

Du mener at ytringsfrihet bare er for folk som tålerer alt som de blir utsatt for. Man skal tolerere alt fra drap til undetrykking. Du er verdensmester i toleranse. Bare du ikke får halve trynet revet av da. Jeg viste tillit og ble nesten slått i hjæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...