Gjest raisin Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Er på level 7.. har hjulet. Hvordan kommer jeg meg videre. Hører noen nevne noe om et papir og en penn + at man skal kombinere noen farger. Skjønner lite 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Er på level 7.. har hjulet. Hvordan kommer jeg meg videre. Hører noen nevne noe om et papir og en penn + at man skal kombinere noen farger. Skjønner lite jeg er bare på level 6,hjelp meg jeg har fiksa lommelykta, nøkkelen falt ned i gulvet, hva gjør jeg nå, er det noe med brannslangen? og de bevegelige brikkene under teppet? 0 Siter
Atene Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Ja, jeg står også fast på dette, og trenger DESPERAT en detaljert forklaring! Hehe... Hele dagen har gått med til dette spillet, nesten. Hilsen Teskjekjerringa. Greide det ! "Jag" de grå brikkene utover mot høyre. 0 Siter
Freya Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Greide det ! "Jag" de grå brikkene utover mot høyre. Jag dem hvordan da??? Jeg har prøvd ALT!!! (Vel, tydeligvis ikke, men det føles iallfall sånn...) 0 Siter
Atene Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Nei, nå står jeg fast igjen. Den siste laserporten ? Jeg har funnet noen tall på en vegg. 0 Siter
Klara Q Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Greide det ! "Jag" de grå brikkene utover mot høyre. Skal alle brikkene være grønne? Det er jo ikke mulig?! 0 Siter
Atene Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Skal alle brikkene være grønne? Det er jo ikke mulig?! Alle bortsett fra 4. Det tok litt tid. 0 Siter
Atene Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Nei, nå står jeg fast igjen. Den siste laserporten ? Jeg har funnet noen tall på en vegg. OK, greide det selv. 0 Siter
Atene Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Nå går jeg i butikken ! Hva skal jeg gjøre med colamaskinen, og hvordan bruker jeg koden jeg fant, på veggen i rommet ved siden av colamaskinen ? * frustrert * 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Nå går jeg i butikken ! Hva skal jeg gjøre med colamaskinen, og hvordan bruker jeg koden jeg fant, på veggen i rommet ved siden av colamaskinen ? * frustrert * ingenting med colamaskinen. bare trykk inn koden på veggen, avslutt med E (enter). 0 Siter
Klara Q Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Alle bortsett fra 4. Det tok litt tid. Endeliiiiiiiiiiiiiiig! (ferdig med den j.. veggen) Nå har jeg vært og funnet meg ei tang i et skap, - now what? 0 Siter
Klara Q Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Jeg er der med den grønne veggen. Har fått lys i lampa og lest tallene, dyttet et skap bort og ser et hull. Kommer meg ikke nedi hullet. Hjelp...?? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Jeg er der med den grønne veggen. Har fått lys i lampa og lest tallene, dyttet et skap bort og ser et hull. Kommer meg ikke nedi hullet. Hjelp...?? la det være. du kommer ned i kjelleren på en annen måte, og du vil etterhvert måtte klatre opp gjennom det hullet ved hjelp av en stige du finner bare en hylle 0 Siter
Atene Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 ingenting med colamaskinen. bare trykk inn koden på veggen, avslutt med E (enter). Det hadde jeg allerede gjort, men ingenting skjer ? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Det hadde jeg allerede gjort, men ingenting skjer ? hum. da husker jeg ikke. dobbeltsjekk at koden er rett`? 0 Siter
Atene Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 hum. da husker jeg ikke. dobbeltsjekk at koden er rett`? Har trippelsjekket, og kjørt den begge veier. Er det mye igjen nå ? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Har trippelsjekket, og kjørt den begge veier. Er det mye igjen nå ? uh. jeg husker knapt brettene fra hverandre. det er 12 brett. å, nei, stemmer! du er jo på siste post du skal bare ut den døra du ser foran deg 0 Siter
Atene Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 uh. jeg husker knapt brettene fra hverandre. det er 12 brett. å, nei, stemmer! du er jo på siste post du skal bare ut den døra du ser foran deg Men den er låst ! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Men den er låst ! du må ha nøkkel menneh..eh...hva er det du sliter med egentlig? du sier du ikke får til å trykke inn koden? om lasergreia er borte foran døra, så har du klart å trykke inn koden. du finner nøkkelen..uhm..en eller annen plass..har du funnet den nøkkelen som ligger i det rommet hvor stigen fører til? dra i teppet for å dra ut krøllen i det, dra stolen bort til lampa, oppå lampa ligger en nøkkel som passer til et skap *ikke huske mer* 0 Siter
Atene Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 du må ha nøkkel menneh..eh...hva er det du sliter med egentlig? du sier du ikke får til å trykke inn koden? om lasergreia er borte foran døra, så har du klart å trykke inn koden. du finner nøkkelen..uhm..en eller annen plass..har du funnet den nøkkelen som ligger i det rommet hvor stigen fører til? dra i teppet for å dra ut krøllen i det, dra stolen bort til lampa, oppå lampa ligger en nøkkel som passer til et skap *ikke huske mer* Yesss!!! Og gi meg aldri sånne linker igjen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.