Michelangelo Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Restart maskinen (ikke din egne, men den på spillet... ;)og skriv inn bokstavene fra rommene, se om ikke døra er åpen da. Neida, har restarta maskina og skrevet inn YAHE, men døra vil ikke opp !!!!!! ;( Tror jeg gir opp......... 0 Siter
Klara Q Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Neida, har restarta maskina og skrevet inn YAHE, men døra vil ikke opp !!!!!! ;( Tror jeg gir opp......... Prøv å mikse litt på bokstavene, da.. ? 0 Siter
Michelangelo Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Neida, har restarta maskina og skrevet inn YAHE, men døra vil ikke opp !!!!!! ;( Tror jeg gir opp......... Har det noe med kontrasten å gjøre? 0 Siter
Klara Q Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 skattekiste i rommet til venstre. ubegrensa med mynter, men du kan bare hente en og en Noen tips mht vinkel.. Hvor skal jeg sikte? 0 Siter
Atene Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Noen tips mht vinkel.. Hvor skal jeg sikte? Helt mot høyre. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Noen tips mht vinkel.. Hvor skal jeg sikte? tror det var en av de til venstre. altså at du skyter mot høyre. det går trinnvis, så det er begrensa hvor mange muligheter du har. plutselig går det, og begge ballene går nedi samtidig 0 Siter
astridny Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Jeg kommer meg ikke ut døra på første brettet? Er jeg dum eller hva? Hva skal jeg gjøre for å få åpnet døra? 0 Siter
Freya Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Å, frust! I level 9 får jeg bokstavene RAGTE når jeg slår på dataen, men hvordan får jeg opp døra!?? Sliter meg ut på dette spillet altså! 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Nå har jeg klart å knekke den koden med smilefjes og tall etc - men døren er fremdeles låst.. Hva er det jeg ikke har gjort.. ? Husker du det? Hvordan fant du smilefjeskoden? 0 Siter
Michelangelo Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Takk! *smask* Har dere klart bretet der med laser veggene? Er det noe bak lysveggen bygget opp av mursteiner? 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 hvordan kommer jeg videre... er på level 5! Har tastet inn koden, men døren rikker seg ikke... hva har jeg glemt. HJELP MEG! 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 hvordan kommer jeg videre... er på level 5! Har tastet inn koden, men døren rikker seg ikke... hva har jeg glemt. HJELP MEG! Skjønte det.. bare glem det dere! 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Ah, nå har jeg klart Level 3! må bare spørre deg om noe angående spillet, jeg vet ikke vilken level jeg er på, men det er en dum trapp der, har lagt noen steiner under trappa og fanget det dumme hodet, men hva gjør jeg nå?? og en ting til hvorfor har jeg ikke sånn menylengre fremme? med leve og ? og sånt 0 Siter
Gjest Lonkil Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Hvordan fant du smilefjeskoden? Prøve meg frem.... (er 15-16 symboler som må i rett rekkefølge) 0 Siter
Tornerose Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 må bare spørre deg om noe angående spillet, jeg vet ikke vilken level jeg er på, men det er en dum trapp der, har lagt noen steiner under trappa og fanget det dumme hodet, men hva gjør jeg nå?? og en ting til hvorfor har jeg ikke sånn menylengre fremme? med leve og ? og sånt Når du har lagt steinene under trappe må du dra dem litt frem slik at de passer sammen i mønsteret. Tror den første skal dras frem to ganger, de andre en og den siste også to. Så setter du det rare hodet oppå de flisene. Flytt på stolen og lukk trappen ved å trykke på den venstre "knotten" og så kan du gå ut. 0 Siter
Tornerose Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 psst! Jeg sitter enda med dette spillet, jeg.. Har skrevet 'quest' og fått frem to bilder av to rom på skjermen.. Hva gjør jeg nå? Da må du bruke de bokstavene du har på tastaturet, og lage engelske ord med dem og trykke på enter. Et av ordene er det rette og du trykker da på døren på rommet i bildet. 0 Siter
Tornerose Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Har du klart den levelen der det sitter en alien like ved en ufo? Jeg er inne på det dataprogrammet, men jeg finner ikke ut hvordan jeg kan bruke det for å åpne døren. Dessverre, der er der jeg er stuck også. :-( 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Når du har lagt steinene under trappe må du dra dem litt frem slik at de passer sammen i mønsteret. Tror den første skal dras frem to ganger, de andre en og den siste også to. Så setter du det rare hodet oppå de flisene. Flytt på stolen og lukk trappen ved å trykke på den venstre "knotten" og så kan du gå ut. men kan flisene legges i feil hull? at mønsteret da ikke funker? hver gang jeg prøver med den dumme musa så beveger stenene seg igjen,det må jo bety at det ikke er riktig, huff 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Å, frust! I level 9 får jeg bokstavene RAGTE når jeg slår på dataen, men hvordan får jeg opp døra!?? Sliter meg ut på dette spillet altså! stav ordet GREAT med dem når du er på pcen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.