Gå til innhold

Utlendinger voldtar norske jenter

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Vi burde hvertfall grave i årsakene, uavhengig av hva de er, det være seg en dårlig integrasjonsprosess, eller kulturforskjeller.

Men det krever at noen får lov til å se på invandrerkriminalitet som et fenomen.

Der er jeg enig med deg!

Årsakene til kriminalitet begått av innvandrere er vel på mange måter delvis kartlagt. Mitt poeng er at om noe skal skje i positiv retning, bør man først begynne å se seg selv og sin egen rolle. Det er dette som er enklest å gjøre noe med i første omgang.

Fortsetter under...

• Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

64

• nick

36

• Grip

16

• Mistera

13

Mest aktive i denne tråden

Gjest Naturbarn
Skrevet

Det er jo ikke rart så lenge enkelte utlendinger lærer hjemme at norske jenter er horer slik som vi kler oss...

Integrering er stikkordet, med både norskkurs og kulturkurs!

Jeg husker ikke hvem det var som uttalte flg: "norske jenter må kle seg mindre utfordrende med tanke på alle utlendingene(spesielt muslimer) vi nå har i Norge...."Det var en etnisk norsk kvinne som uttalte dette, noen som husker?

Hårreisende,spør du meg!Skal VI som er nordmenn kle oss annerledes pga utlendinger?

Det er da vanlig å respektere andres land kultur når man er på ferie eller evt bosetter seg i et annet land!Jeg var på Zanzibar for 5 år siden, der 97% av befolkningen er muslimer og da respekterte JEG deres kultur!Jeg dekket til knær og skuldre når jeg gikk rundt i byen(jeg så dessverre andre turister som spradet rundt i badetøy...)

Nei, i Norge kler vi oss som vi vil, og det må bare alle andre godta!

Gjest Mr Papp
Skrevet

Kan du redegjøre for hvilken relevans passet til vedkommende har?

Personer med innvandrerbakgrunn er overrepresentert på statistikken over grove voldsforbrytelser. Der er relevansen.

Gjest intet nytt under solen
Skrevet

Vennligst ikke skriv et nytt innlegg hver gang det regner i Bergen.

Skrevet

Vis meg noe nytt!

det der er jo gammelt "nytt"

Selv om det nettopp har skjedd, så er det jo ikke akkurat nye nyheter dette her!

Skrevet

....Og det er jo MYE verre enn at norske gutter voldtar norske jenter????

det går for det samme, kjære deg!

Kansje ikke så lura allikavell?

Annonse

Skrevet

Kanskje ligger litt av skylda på oss nordmenn (som aldri gjør noe galt) også? Vi kunne blitt flinkere til å integrere våre nye landsmenn og ta i mot dem på en måte som gjør at de føler seg velkomne. Slik kunne vi nok unngått at mange opparbeider seg et slikt sinne at de tyr til vold.

Ok, så det er de 15 år gamle jentene sin egen feil dette da?

FY F...!

det var nettopp det ditt innlegg sa her togli, og wow som respekten falt hundrede meter!

Skrevet

Da misforstår du meg ganske grundig!

Uansett er voldtekt forkastelig, men hvordan kan _vi_ være med på å lære andre at dette er helt uakseptabelt. De aller fleste vet at voldtektsmenn og andre forbrytere stort sett har hatt og har et vanskelig liv. Ingen er født som voldtektsforbryter. Undersøkelser viser at mange utlendinger har vonde opplevelser fra sine hjemland. De opplever også problemer med å bli inkluderte i det norske samfunnet. Opplevelsen av å bli sett ned på som menneske fordi man f.eks. har en annen hudfarge, kultur etc., vil på sikt kunne føre til et sinne som igjen vil kunne gå utover andre mennesker. Hadde vi vist dem forståelse (ikke for trangen til å voldta - bare så du ikke misforstår meg!) og gitt dem forståelse for norsk kultur og holdninger (politisk sak), hadde vi nok unngått mange negative saker der utlendinger er involvert. Skjønner du meg litt bedre nå?

Du skriver at det er "uakseptabelt", men legger likevel skyldes på nordmenn generelt, heri opptatt offeret.

Etter mitt syn bør folk som ikke kan holde muslim-pikken i buksa, ikke få opphold her i landet.

Det er tydelig for enhver at de aller fleste muslimer ser på norske kvinner som vantro horer, og den mannlige del av islamistene føler seg derfor bemyndiget til å voldta hvem det måtte være...med stilltiende aksept fra det muslimske miljø.

Det er et politisk ansvar at dette skjer. Politikerne har ansvar for å ha sluppet inn tusenvis av potensielle voldtektsmenn hvert eneste år. Resultatet ser vi på statistikken. Det helvete som det enkelte offer opplever, er vi heldigvis forskånet for.

Gjest Tulaluralura
Skrevet

det går for det samme, kjære deg!

Kansje ikke så lura allikavell?

My point exactly...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg må nesten korrigere meg selv, politiet er ute etter to andre overgripere. De står ikke at nr 3 er utlending, but care to bet?

Jeg tror ikke det er så mange som vil vedde mot deg.

Det vi derimot burde gjøre er å starte en gjettekonkurranse om hvor mange av de ca. 200 menneskene som braket sammen i Oslo i går, som var norske.

Jeg gjetter på at 90 % ikke var det.

Skrevet

Det er klart vi ikke kan akseptere dette, men du og dine meningsfeller har en tendens til å se veldig sort-hvitt på dette temaet. Noe må gjøres, og kanskje kan det være en ide å analysere oss selv og _våre_ holdninger oppi det hele også?

Voldtekter og annen vold er grusomt, uansett hvem som er overgriperen. Jeg blir bare rimelig lei av at man hele tiden skal poengtere at det var en "utlending" som gjorde dette. Poenget er vel at voldtekter er forkastelig uansett hvem som er overgriperen.

Det du ikke ser i de diskusjonene er; at innvandrerene "bruker" det de har opplevd til at de skal bli stakkarslige slik at sånne som deg, får sympati for dem og ikke ofrene...

Og jøss det funker.... og det er jeg vel et av de eneste bevisene på har inne på DOL!

Det var slike meninger som dine, som gjorde det slik at "min" stakkars gjerningsmann gikk fri... han hadde hatt det såååå vondt, at han bare måtte gjøre noen noe!!! Stakkars lille mann, han måtte voldata og kutte opp en 12 år gammel pike... la hanne igjen for å dø også gjorde han.. men neida han hadde hatt det såååå voldsomt grusomt i livet sitt, at jeg ikke fortjente bedre... og at jeg var lys var jo bare et tegn på at jeg var en hore ikke sant?

Det er svært sjeldent at Norske voldteksts menn "rettferdiggjør" sine handlinger på den måten som innvandrerene gjør.. det gjør det om til et kulturellt spørsmål, noe som det IKKE burde være...

de skylder på handlinger gjort mot dem, for å skade andre... det er det som er forskjellen!

Men så vet ikke jeg om du noengang har sittet i en rettsal, og tigget om livet ditt, om at gjerningsmannen må ta sin straff... men da tatt i betraktning til hva GJERNINGSMANNEN har OPPLEVD i sitt hjemmland, så gikk HAN fri... OFFERET hva skjedde med det?

MEG dømte de til et fengsel av angst, rus, selvmordstanker, rett til helvete sendte de meg!

Men som du sier, det er jo min egen feil!

Gjest overskriften stemmer!
Skrevet

Overskriften er korrekt!De voldtar alt i alle aldre, og legger ikke skjul på at de mener norske kvinner innbyr til voldtekt.

Min tante ble nesten-voldtatt for noen uker siden(hun fikk som ved et under revet seg vekk og rømt unna).Det var fem mørkhudede unge menn, og de sa at de hadde voldtatt mange norske kvinner(eller horer som de kalte dem).

Pakkisene, afrikanerne eller hva det var bare gliste motbydelig og snakket om hvor horete og motbydelig alle norske jenter/kvinner var.

Rart de ikke blir skysset ut av landet eller sperret inne?men det skjer ikke. De fleste voldtektene som blir begått av utlendinger blir aldri anmeldt pga at kvinnene føler skam.

De som blir anmeldt blir enten henlagt eller voldtektsforbryterne slipper løs med en gang og kan begå nye voldtekter.

At rasismen blomstrer er ikke rart, og jeg er på god vei til å bli rasist om det er det det kalles om man hater utenlandske menn som voldtar sine medsøstre.

Jeg hater også hvite menn som voldtar, men utlendingene er overrepresentert i voldtektssaker.

En ekstrabelastning for kvinner som blir utsatt for overgrepene, er den store faren for smittespredning av alvorlige sykdommer som AIDS osv.

SEND PAKKET(de utenlandske overgriperne) UT AV LANDET MED FØRSTE FLY!!!!!!!

Gjest viktig sak!
Skrevet

Vennligst ikke skriv et nytt innlegg hver gang det regner i Bergen.

Denne saken er så viktig at den fortjener stadige påminnelser synes jeg.Derfor applaus til debattstarter ;o)

Annonse

Gjest Daisy
Skrevet

Kanskje ligger litt av skylda på oss nordmenn (som aldri gjør noe galt) også? Vi kunne blitt flinkere til å integrere våre nye landsmenn og ta i mot dem på en måte som gjør at de føler seg velkomne. Slik kunne vi nok unngått at mange opparbeider seg et slikt sinne at de tyr til vold.

Tror nok dette sinne er opparbeidet lenge før de kommer hit i de fleste tilfeller.

Kan ikke skylde på nordmenn

Gjest Naturbarn
Skrevet

Det du ikke ser i de diskusjonene er; at innvandrerene "bruker" det de har opplevd til at de skal bli stakkarslige slik at sånne som deg, får sympati for dem og ikke ofrene...

Og jøss det funker.... og det er jeg vel et av de eneste bevisene på har inne på DOL!

Det var slike meninger som dine, som gjorde det slik at "min" stakkars gjerningsmann gikk fri... han hadde hatt det såååå vondt, at han bare måtte gjøre noen noe!!! Stakkars lille mann, han måtte voldata og kutte opp en 12 år gammel pike... la hanne igjen for å dø også gjorde han.. men neida han hadde hatt det såååå voldsomt grusomt i livet sitt, at jeg ikke fortjente bedre... og at jeg var lys var jo bare et tegn på at jeg var en hore ikke sant?

Det er svært sjeldent at Norske voldteksts menn "rettferdiggjør" sine handlinger på den måten som innvandrerene gjør.. det gjør det om til et kulturellt spørsmål, noe som det IKKE burde være...

de skylder på handlinger gjort mot dem, for å skade andre... det er det som er forskjellen!

Men så vet ikke jeg om du noengang har sittet i en rettsal, og tigget om livet ditt, om at gjerningsmannen må ta sin straff... men da tatt i betraktning til hva GJERNINGSMANNEN har OPPLEVD i sitt hjemmland, så gikk HAN fri... OFFERET hva skjedde med det?

MEG dømte de til et fengsel av angst, rus, selvmordstanker, rett til helvete sendte de meg!

Men som du sier, det er jo min egen feil!

Fy f... for en trist historie...

Jeg ble alvorlig lei meg da jeg leste ditt innlegg, og forstår deg så best jeg kan.

Jeg er oppriktig lei meg for det som hendte med deg...

Mange har opplevd fæle ting i hjemlandet(barnesoldater etc), men det er ingen unnskyldning for å oppføre seg så jævlig mot andre mennesker i et land som bare prøver å hjelpe!

Her har politikerne et STORT ansvar for å hjelpe de stakkarne som kommer tilbake til et normalt liv!

De kan ikke bare komme hit og få oppholdstillatelse for så å bli overlatt til seg selv...

Gjest liima
Skrevet

Da misforstår du meg ganske grundig!

Uansett er voldtekt forkastelig, men hvordan kan _vi_ være med på å lære andre at dette er helt uakseptabelt. De aller fleste vet at voldtektsmenn og andre forbrytere stort sett har hatt og har et vanskelig liv. Ingen er født som voldtektsforbryter. Undersøkelser viser at mange utlendinger har vonde opplevelser fra sine hjemland. De opplever også problemer med å bli inkluderte i det norske samfunnet. Opplevelsen av å bli sett ned på som menneske fordi man f.eks. har en annen hudfarge, kultur etc., vil på sikt kunne føre til et sinne som igjen vil kunne gå utover andre mennesker. Hadde vi vist dem forståelse (ikke for trangen til å voldta - bare så du ikke misforstår meg!) og gitt dem forståelse for norsk kultur og holdninger (politisk sak), hadde vi nok unngått mange negative saker der utlendinger er involvert. Skjønner du meg litt bedre nå?

Jeg synes det er på høy tid å slå ned på rasisme og diskriminering som foregår i innvandrermiljøene, jeg! Det er rasisme og diskriminering å tenke slik om norske jenter som mange av dem gjør - og praktiserer på de verst tenkelige måter! De bør kanskje anmeldes og tiltales etter rasismeparagrafen?

Skrevet

Fy f... for en trist historie...

Jeg ble alvorlig lei meg da jeg leste ditt innlegg, og forstår deg så best jeg kan.

Jeg er oppriktig lei meg for det som hendte med deg...

Mange har opplevd fæle ting i hjemlandet(barnesoldater etc), men det er ingen unnskyldning for å oppføre seg så jævlig mot andre mennesker i et land som bare prøver å hjelpe!

Her har politikerne et STORT ansvar for å hjelpe de stakkarne som kommer tilbake til et normalt liv!

De kan ikke bare komme hit og få oppholdstillatelse for så å bli overlatt til seg selv...

:) Takk for støtten

Det er en trist historie, og den hendte meg, derfor gjør innlegg som togli skriver her rebelsk....

Jeg har ikke i mine levedager sett at en Norsk voldtektsforbryter unnskylder overgrepene sine med en vanskelig barndom...

Det er det som er forskjellen!

På de 16 årene som har gått så har ikke regjeringen forandret så mye på innvandringen, de har ikke kommet med et godt nok tilbud til de innvandrere som allerede er her, tviler på at tilbudet noen gang blir bedre...

Å komme redd og alene til et land, der du ikke kjenner noen, ingen snakker ditt språk, opplevelsene du har med deg kan ikke beskrives osv osv... så blir de satt på et bittelite rom alene i flere månder...med tankene og opplevelsene friskt i minne... Ja det må være rett og slett grusomt.

MEN så har vi de som kommer hit og får innvilget søknadene sine, ute etter penger og gull og grønne skoger, de vet akkurat åssen de skal klare seg, de vet hvilke instanser de skal kontakte for å få penger, de kan regelverket, de har allerede familie her som skor seg godt på den norske stat osv osv... de er dem jeg har noe imot, det var en "sånn" en han var, han som voldtok meg... han felte ikke en tåre engang i retten da han fortalte om hvor grusomt han hadde hatt det, fordi han satt der å LØY. åssen jeg vet han løy er en annen historie.

Vi burde iallefall ta bedre vare på de som rettsmessig er her allerede... resten "sorry" men på hue og ræva ut!

Skrevet

Personer med innvandrerbakgrunn er overrepresentert på statistikken over grove voldsforbrytelser. Der er relevansen.

Gruppen "menn" er ansvarlig for 95% av all voldelig kriminalitet i Norge. Du er tydeligvis i den gruppen.

Skrevet

Mitt poeng er at voldtekt åpenbart forekommer, hvis ikke ville ikke utlendinger bli stilt for retten.

Er det noen som har bestridt at voldtekt forekommer?

Ikke det?

Skrevet

Det har i alle fall den relevans at vedkommende bør trynes ut av landet, slik at vi slipper tilsvarende berikelser i fremtiden.

Slik at han kan begå ugjerninger i andre land?

Du er så "smart" at det er til å gråte over.

Jeg mener krekene som har gjort dette burde fengsles. Lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...