nick Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Skrevet 22. mai 2004 Åh? Fortell? *Forteller* "Faktisk snakket jeg med en psyk for noen dager siden som påstod at det som hun MEST merket med nordmenn var at de ALLTID skyldte på "hendelser i barndommen" for å bortforklare alt mulig." 0 Siter
nick Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Skrevet 22. mai 2004 Og hvis vi stengte fødeavdelingene, kunne vi redusere befolkningen ytterligere? Det er så morsomt med hyklere som sitter i utlandet og kritiserer andre som har gjort det samme som deg. Nå rører du så mye at det er morsomt. Hva angår del to av svaret ditt, så har jeg gitt deg en grundig forklaring tidligere. Jeg er her jeg er etter invitasjon. Om jeg gjør noe galt, så blir jeg øyeblikkelig sendt ut av landet. Her får man ingen snill gutt pris for å voldta 15 åringe jentunger. 0 Siter
nick Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Skrevet 22. mai 2004 Er det noen som har bestridt at menn står for de fleste voldtektene her i landet? Ikke det? Er det noen som har bestridt at utenlandske menn står for de fleste voldtektene her i landet? Ikke det? 0 Siter
Sør Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Er du svimmel? Bla en side bakover og les i din egen tråd; Danske soldater slår, etc, etc. Der unngår du beleielig å påpeke at NOEN britiske soldater siktes, ikke alle. Så du har ingen lenke. Takk. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Hvor har jeg sagt det? Hva med å svare på spørsmålet? Spørsmålet ditt har ingen relevans i en rettsstat, kun for nazister, rasister og fundamentaliser. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 *Forteller* "Faktisk snakket jeg med en psyk for noen dager siden som påstod at det som hun MEST merket med nordmenn var at de ALLTID skyldte på "hendelser i barndommen" for å bortforklare alt mulig." Og? 0 Siter
Sør Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Nå rører du så mye at det er morsomt. Hva angår del to av svaret ditt, så har jeg gitt deg en grundig forklaring tidligere. Jeg er her jeg er etter invitasjon. Om jeg gjør noe galt, så blir jeg øyeblikkelig sendt ut av landet. Her får man ingen snill gutt pris for å voldta 15 åringe jentunger. Hva så? De aller aller fleste utlendinger her har selvsagt heller ikke voldtatt noen. Etter det jeg så, ble de to pågrepne løslatt. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Er det noen som har bestridt at utenlandske menn står for de fleste voldtektene her i landet? Ikke det? Og slik kan man fortsette, helt til man kommer frem til INDIVIDER. Det er bare kommunister, slik som deg, som tenker på gruppeskyld. 0 Siter
nick Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Skrevet 22. mai 2004 Så du har ingen lenke. Takk. Gjør du deg dum, eller er det bare den vanlige taktikken hvor du satser på at andre ikke gidder å lete opp alt det motstridende du setter på trykk? http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2123170 Les nedover i tråden, så kanskje du forstår. Skjønt jeg tviler. 0 Siter
nick Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Skrevet 22. mai 2004 Spørsmålet ditt har ingen relevans i en rettsstat, kun for nazister, rasister og fundamentaliser. Sånn kan man også si det når man blir satt til veggs og ikke har noe svar. Andre har i lang tid hevdet at det å dra inn jøder og Hitler i denne diskusjonen, er fullstendig irrelevant. 0 Siter
nick Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Skrevet 22. mai 2004 Hva så? De aller aller fleste utlendinger her har selvsagt heller ikke voldtatt noen. Etter det jeg så, ble de to pågrepne løslatt. De var nok snille gutter. 0 Siter
nick Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Skrevet 22. mai 2004 Og slik kan man fortsette, helt til man kommer frem til INDIVIDER. Det er bare kommunister, slik som deg, som tenker på gruppeskyld. Og slik kan man fortsette til man kommer frem til utenlandske idivider. En hel haug av dem. Og gjøre noe med det. Enveis flybillett som en god start. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Gjør du deg dum, eller er det bare den vanlige taktikken hvor du satser på at andre ikke gidder å lete opp alt det motstridende du setter på trykk? http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2123170 Les nedover i tråden, så kanskje du forstår. Skjønt jeg tviler. Intet der som støtter dine påstander. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Sånn kan man også si det når man blir satt til veggs og ikke har noe svar. Andre har i lang tid hevdet at det å dra inn jøder og Hitler i denne diskusjonen, er fullstendig irrelevant. Ja, satt til veggs har du da blitt. Igjen. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Og hva da? Hva har det sitatet med dine påstander å gjøre? 0 Siter
Sør Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 De var nok snille gutter. Det vites ikke. Dine gjentatte sure oppgulp og sverting av uskyldige, viser ihvertfall at du ikke er det. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Og slik kan man fortsette til man kommer frem til utenlandske idivider. En hel haug av dem. Og gjøre noe med det. Enveis flybillett som en god start. *ler* Sier hykleren, som sitter i samme båt selv! Dobbelmoral er dobbelt osv osv 0 Siter
nick Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Skrevet 22. mai 2004 Intet der som støtter dine påstander. Evner du virkelig ikke å lese en tråd? 0 Siter
nick Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Skrevet 22. mai 2004 Ja, satt til veggs har du da blitt. Igjen. Du går på tomgang skjønner jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.