Gå til innhold

Kjekke karer på +45 på tv??


Lillemus

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

Jeg synes fortsatt han er en kjekk mann som er litt i eldste laget for meg, men jeg innbiller meg at du og jeg kanskje ikke er så altfor langt fra hverandre i alder? Jeg har et problem, haha!

Jeg trodde du var litt eldre enn meg helt til du skreiv du har en datter på 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    66

  • AneM1365380603

    47

  • tonie

    38

  • Colette

    34

Mest aktive i denne tråden

Jeg hiver meg frampå igjen :-) Men jeg skal ikke komme trekkende med Bjørn Afzelius igjen, for han var jo bare "sild" og ikke "indrefilet", og dessuten er han jo død :-( (Akkurat som om det ikke er noen som liker sild bedre enn indrefilet :-) )

Richard Gere er for meg det store sexsymbolet, uansett om han blir eldre eller ikke :-) Han er og blir helt uslåelig i mine øyne:-))

Men jeg drister meg frampå med et forslag til. Denne mannen er kjekk/sexy iht min smak, og han er 61 år....

http://www.snurrfilm.no/people.asp?personid=40594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde du var litt eldre enn meg helt til du skreiv du har en datter på 4 år.

En sønn, men jeg kan da fortsatt være eldre enn deg vil jeg tro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

En sønn, men jeg kan da fortsatt være eldre enn deg vil jeg tro:)

Det var en sønn altså :) Jo, du kan selvsagt det. Her inne danner man seg gjerne bilder av folk, og i mine øyne var du endel år eldre enn meg. Nå er vi jevngamle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg frampå igjen :-) Men jeg skal ikke komme trekkende med Bjørn Afzelius igjen, for han var jo bare "sild" og ikke "indrefilet", og dessuten er han jo død :-( (Akkurat som om det ikke er noen som liker sild bedre enn indrefilet :-) )

Richard Gere er for meg det store sexsymbolet, uansett om han blir eldre eller ikke :-) Han er og blir helt uslåelig i mine øyne:-))

Men jeg drister meg frampå med et forslag til. Denne mannen er kjekk/sexy iht min smak, og han er 61 år....

http://www.snurrfilm.no/people.asp?personid=40594

Han er jævlig god i creepy roller, men jeg kan ikke finne noe annet sexy ved ham enn at han er med i filmer. *ærlig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg frampå igjen :-) Men jeg skal ikke komme trekkende med Bjørn Afzelius igjen, for han var jo bare "sild" og ikke "indrefilet", og dessuten er han jo død :-( (Akkurat som om det ikke er noen som liker sild bedre enn indrefilet :-) )

Richard Gere er for meg det store sexsymbolet, uansett om han blir eldre eller ikke :-) Han er og blir helt uslåelig i mine øyne:-))

Men jeg drister meg frampå med et forslag til. Denne mannen er kjekk/sexy iht min smak, og han er 61 år....

http://www.snurrfilm.no/people.asp?personid=40594

Floberg er ikke jeg noe spesielt begeistret for, men Gere er kjekk, da.

Men ettersom du nevner avdøde folk, tillater jeg meg å trekke fram Gene Kelly. Ikke så billedskjønn, men utrolig sjarmerende og spretten, og hele 40 år gammel da han spilte i "Singin in the rain":

http://www.ket.org/pressroom/2002/10/Welk_Kelly_1064.jpg

Ikke død, men en som jammen meg holdt seg godt lenge, lenge - sjekk DE blå øynene!!!:

http://www.javno.com/slike/slike_3/r1/g2007/m05/x31140907437603690.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg hiver meg frampå igjen :-) Men jeg skal ikke komme trekkende med Bjørn Afzelius igjen, for han var jo bare "sild" og ikke "indrefilet", og dessuten er han jo død :-( (Akkurat som om det ikke er noen som liker sild bedre enn indrefilet :-) )

Richard Gere er for meg det store sexsymbolet, uansett om han blir eldre eller ikke :-) Han er og blir helt uslåelig i mine øyne:-))

Men jeg drister meg frampå med et forslag til. Denne mannen er kjekk/sexy iht min smak, og han er 61 år....

http://www.snurrfilm.no/people.asp?personid=40594

Der var du med silda, ja :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jævlig god i creepy roller, men jeg kan ikke finne noe annet sexy ved ham enn at han er med i filmer. *ærlig*

Det er et eller annet rått og herlig ved han, som får meg til å bli litt skjelven....

Satt og så på han i "Varg Veum - Tornerose", og likte veldig godt det jeg så :-) Selv om han spilte sammen med Trond Espen Seim....som er "herligheten selv". Men da er vi jo over i en annen aldersklasse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en sønn altså :) Jo, du kan selvsagt det. Her inne danner man seg gjerne bilder av folk, og i mine øyne var du endel år eldre enn meg. Nå er vi jevngamle ;)

Hehe, ok, men bare sånn for å avklare sånn omtrent hvor gamle vi egentlig er, vi er _mye_ yngre enn Madonna, en god del yngre enn DortheSkappel, Litt yngre enn Kylie og bittelitt eldre enn Scarlett Johansen...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Floberg er ikke jeg noe spesielt begeistret for, men Gere er kjekk, da.

Men ettersom du nevner avdøde folk, tillater jeg meg å trekke fram Gene Kelly. Ikke så billedskjønn, men utrolig sjarmerende og spretten, og hele 40 år gammel da han spilte i "Singin in the rain":

http://www.ket.org/pressroom/2002/10/Welk_Kelly_1064.jpg

Ikke død, men en som jammen meg holdt seg godt lenge, lenge - sjekk DE blå øynene!!!:

http://www.javno.com/slike/slike_3/r1/g2007/m05/x31140907437603690.jpg

Ja, jo...:-) Men Gene Kelly da.... .:-) Nei, et sted får grensen gå! Blå øyne, javel, men ikke kjekk :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ok, men bare sånn for å avklare sånn omtrent hvor gamle vi egentlig er, vi er _mye_ yngre enn Madonna, en god del yngre enn DortheSkappel, Litt yngre enn Kylie og bittelitt eldre enn Scarlett Johansen...? ;)

''Litt yngre enn Kylie ''

Ikke jeg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et eller annet rått og herlig ved han, som får meg til å bli litt skjelven....

Satt og så på han i "Varg Veum - Tornerose", og likte veldig godt det jeg så :-) Selv om han spilte sammen med Trond Espen Seim....som er "herligheten selv". Men da er vi jo over i en annen aldersklasse :-)

Jo, jeg er enig i at han har noe rått over seg. Han er spesiell og litt farlig, men jeg ser bare rollefigurene hans når jeg sier det. Bjørn Floberg i seg selv er ikke så hot, synes jeg. Hva vet jeg, hvis han er noe i nærheten av rollefigurene sine er han vel faktisk det, men når jeg ser bilder av Bjørn Floberg som Bjørn Floberg ser jeg bare en gammel mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hehe, ok, men bare sånn for å avklare sånn omtrent hvor gamle vi egentlig er, vi er _mye_ yngre enn Madonna, en god del yngre enn DortheSkappel, Litt yngre enn Kylie og bittelitt eldre enn Scarlett Johansen...? ;)

Alt stemmer perfekt her, bortsett hun som er født i 1984. Jeg måtte søke på fødselsdatoen til henne og Kylie :)

Der ble jeg eldre enn deg, gitt :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jo...:-) Men Gene Kelly da.... .:-) Nei, et sted får grensen gå! Blå øyne, javel, men ikke kjekk :-(

Du må se filmen!

Det er som med Marilyn Monroe - jeg skjønte ikke hva som var så spes med henne før jeg så henne på film;-)

Paul Newman var han med de blå øynene, i tifelle du ikke dro kjensel på'n;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...