Gjest fra bergen Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Heterofili? Både heterofili og homofili skjer ofte i naturen. Homofili er unaturlig. Hadde alle vært homofile hadde det gått rett til helvete. 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Like lite som "hvis alle ble homofile" ettersom homofili ikke smitter, og i hvert fall ikke gjennom eventyr. Det kan nok sette griller i hodet på endel. 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Heterofili? Både heterofili og homofili skjer ofte i naturen. ''Både heterofili og homofili skjer ofte i naturen.'' Blant _dyr_ , ja. Men mennesker er ikke dyr! Og Adam og Even kunne ikke være "fruktbare og legge jorden under seg og bli mange", men derimot Adam og Eva. Fra naturens siden er vi skapt til å få barn. Det kan ikke to kvinner eller to menn få sammen. Derfor er det _ikke_ naturlig med homofili. 0 Siter
Sør Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Homofili er unaturlig. Hadde alle vært homofile hadde det gått rett til helvete. Menn er unaturlig. Hadde alle vært menn hadde det gått rett til helvete. Eller? 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 "Heldigvis". Er det pent å si? Ja, det hadde jo vært trist for menneskeheten om alle hetrofile skulle dø helt ut og verden ble befolket av bare homofile. Det blir lite mangfold. Jeg kjenner homofile som er veldig glad for at barna deres er hetrofile slik at de slipper unna mange problemer. 0 Siter
Sør Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 ''Både heterofili og homofili skjer ofte i naturen.'' Blant _dyr_ , ja. Men mennesker er ikke dyr! Og Adam og Even kunne ikke være "fruktbare og legge jorden under seg og bli mange", men derimot Adam og Eva. Fra naturens siden er vi skapt til å få barn. Det kan ikke to kvinner eller to menn få sammen. Derfor er det _ikke_ naturlig med homofili. Altså, det med Adam og Eva er et eventyr som noen muslimer, jøder og kristne tror på. Det er ikke sant. Og det er heller ikke et eventyr som bestemmer hva som er naturlig. Om hva så om det er unaturlig eller ei. 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Menn er unaturlig. Hadde alle vært menn hadde det gått rett til helvete. Eller? Hvorfor skulle menn være unaturlig? De er da like naturlige som kvinner! Det var teit... 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Menn er unaturlig. Hadde alle vært menn hadde det gått rett til helvete. Eller? Nei. 0 Siter
Sør Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Det kan nok sette griller i hodet på endel. Muligvis ditt, men ikke mange andre. 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Ja, det hadde jo vært trist for menneskeheten om alle hetrofile skulle dø helt ut og verden ble befolket av bare homofile. Det blir lite mangfold. Jeg kjenner homofile som er veldig glad for at barna deres er hetrofile slik at de slipper unna mange problemer. De fleste homofile får vel ikke barn? 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Altså, det med Adam og Eva er et eventyr som noen muslimer, jøder og kristne tror på. Det er ikke sant. Og det er heller ikke et eventyr som bestemmer hva som er naturlig. Om hva så om det er unaturlig eller ei. Selvfølgelig er det sant! Det står i Bibelen. Det er Guds ord!!! 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Altså, det med Adam og Eva er et eventyr som noen muslimer, jøder og kristne tror på. Det er ikke sant. Og det er heller ikke et eventyr som bestemmer hva som er naturlig. Om hva så om det er unaturlig eller ei. Du har ditt livssyn, Sør. Jeg har mitt. Respekter det. Eller diskriminerer du meg fordi jeg tror på Gud? (Fyyy, det trodde jeg ikke du kunne gjøre....) 0 Siter
Sør Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Hvorfor skulle menn være unaturlig? De er da like naturlige som kvinner! Det var teit... Ja, det var poenget. Akkurat som menn ikke er unaturlige bare fordi menneskeheten ville dødd ut med bare menn, er ikke homofile unaturlig av same årsak. 0 Siter
Sør Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Selvfølgelig er det sant! Det står i Bibelen. Det er Guds ord!!! Og hvorfor er det sant? 0 Siter
Sør Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Du har ditt livssyn, Sør. Jeg har mitt. Respekter det. Eller diskriminerer du meg fordi jeg tror på Gud? (Fyyy, det trodde jeg ikke du kunne gjøre....) Det eksisterer ikke mer eller mindre fordi noen tror på det. 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Ja, det var poenget. Akkurat som menn ikke er unaturlige bare fordi menneskeheten ville dødd ut med bare menn, er ikke homofile unaturlig av same årsak. Hvor lenge har du tenkt å holde på i kveld/natt? 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Ja, det var poenget. Akkurat som menn ikke er unaturlige bare fordi menneskeheten ville dødd ut med bare menn, er ikke homofile unaturlig av same årsak. ??? 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Og hvorfor er det sant? Det er Guds ord. 0 Siter
Sør Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Hvor lenge har du tenkt å holde på i kveld/natt? Til det passer meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 De fleste homofile får vel ikke barn? Det er mange homofile som får barn enten vha prøverør, sæddonasjon, surrogatmor eller ved at de har vært gift tidligere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.