Gjest Nickløsheletiden Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det er ille. Da håper jeg virkelig at han ikke bare får medisiner mot ADHD. Høres ut som familiesituasjonen bør tas tak i, samtidig med at ditt og andres barn bør beskyttes fra hans oppførsel. Å slå noen med en jernstang bør politianmeldes. Enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Man bør i alle fall ikke gå utifra at han sannsynligvis lyver om det fordi han har ADHD. Mistanker om vold må tas alvorlig selv om han har en diagnose. Enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark-Angel 82 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Men ble denne gutten slått hjemme? Nei, han ble ikke slått hjemme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacoba Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei! nei de er klokere enn mennesker flest, tror det er fordi de har litt høyere IQ, det antar jeg. Der tror jeg nok du tar feil. Forøvrig betyr vel høy IQ ofte lavere EQ. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark-Angel 82 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Og her ligger det nok en viss forskjell på hvilke grep man bør ta overfor en som mobber. Denne mobberens handlinger må få konsekvenser for ham, men det hjelper ikke om andre foreldre og lærere (=de fleste voksne i hans hverdagsliv) i samlet flokk angriper. Han vil bare bli mer ødelagt av det. Tror neppe et menneske blir ødelagt av å bli brølt litt på av når de oppfører seg som idioter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 ''Det sier kanskje litt om barnets personlighet! Jeg ble selv slått, jeg tok ikke dette ut på andre!'' Du har ikke ADHD. At du selv er rolig, og setter pris på en slik personlighet, gir ikke deg rett til å sette dette over andre typer personlighet, bare fordi du ikke liker bråk. Hei! Jo jeg gjør det litt. Jeg verdsetter nok visse kvaliteter mer enn andre og legger ikke skjul å¨det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Tror neppe et menneske blir ødelagt av å bli brølt litt på av når de oppfører seg som idioter. De blir vel omtrent like ødelagt av det som av andre typer mobbing. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Der tror jeg nok du tar feil. Forøvrig betyr vel høy IQ ofte lavere EQ. ''Forøvrig betyr vel høy IQ ofte lavere EQ'' Nei, det betyr det ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark-Angel 82 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 De blir vel omtrent like ødelagt av det som av andre typer mobbing. Med vennlig hilsen Om det skjer hver dag, eller ofte, så ja. Men ingen har vondt av å bli satt på plass. Nytter ikke bære mennesker på gullstol hele livet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei! nei han er en pøbel som slår de fleste! Lærerne er vel like fortvilt. Min sønns lærer skrev nå at han er fortvilt og at dette skal løses umiddelbart og at det gjelder flere. det er jo en fattig trøst, at denne gutten angriper flere. Men han er ikke en pøbel, han har bare en annen diagnose enn dine unger som utarter seg annerledes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Der tror jeg nok du tar feil. Forøvrig betyr vel høy IQ ofte lavere EQ. Sikkert, jeg har lavere EQ enn mange med down syndrom, men IQ betyr mer for meg. Jeg vet ikke om jeg har det, men det var slik jeg oppfattet noen kommentarer. Jeg har 164 i IQ, men som min mann sa "Min kone har ikke EQ". Ja ja, jeg kan bli hva jeg vil, men jeg sier også det jeg syns fordi jeg stort sett syns jeg har rett, i vertfall i fakta kunnskap. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Der tror jeg nok du tar feil. Forøvrig betyr vel høy IQ ofte lavere EQ. Det er faktisk feil. IQ og EQ går oftest "hånd i hånd", men selvsagt ikke alltid. Det er ikke slik at EQ er en trøstepremie for folk med lav IQ. ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slp Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Der tror jeg nok du tar feil. Forøvrig betyr vel høy IQ ofte lavere EQ. Nei, det tror jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacoba Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Tror neppe et menneske blir ødelagt av å bli brølt litt på av når de oppfører seg som idioter. Denne guttens oppførsel kan vel tyde på at han er rimelig ute av kurs? Voksne bør se en litt større sammenheng. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Om det skjer hver dag, eller ofte, så ja. Men ingen har vondt av å bli satt på plass. Nytter ikke bære mennesker på gullstol hele livet. Skriver du bare for å provosere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Sikkert, jeg har lavere EQ enn mange med down syndrom, men IQ betyr mer for meg. Jeg vet ikke om jeg har det, men det var slik jeg oppfattet noen kommentarer. Jeg har 164 i IQ, men som min mann sa "Min kone har ikke EQ". Ja ja, jeg kan bli hva jeg vil, men jeg sier også det jeg syns fordi jeg stort sett syns jeg har rett, i vertfall i fakta kunnskap. ''Jeg har 164 i IQ, men som min mann sa "Min kone har ikke EQ".'' Men det er fordi du har Asperger og ikke fordi du har høy IQ. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Men han er ikke en pøbel, han har bare en annen diagnose enn dine unger som utarter seg annerledes. Hei! Da er han en pøbel, pr dags dato. Hva han blir vet jeg ikke, Jeg håper det går han bra, men jeg vil ha han vekk fra skolen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacoba Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Om det skjer hver dag, eller ofte, så ja. Men ingen har vondt av å bli satt på plass. Nytter ikke bære mennesker på gullstol hele livet. Det er vel det faren(?) hans prøver på når han slår gutten hjemme, da. Å sette gutten på plass. Synes du det ser ut som det virker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 ''Jeg har 164 i IQ, men som min mann sa "Min kone har ikke EQ".'' Men det er fordi du har Asperger og ikke fordi du har høy IQ. Hei! Jo jeg har høy IQ. jeg kan komme inn i mensa, og jeg har 6 i alle fag. dette har ingenting med asperger syndrom å gjøre, Jeg tar de fleste rene IQ tester lett! Også rubiks kube! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slp Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Men han er ikke en pøbel, han har bare en annen diagnose enn dine unger som utarter seg annerledes. Det går jo an å være både pøbel og ha en diagnose? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.