Gå til innhold

Er dere med dere som skal ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Lillemus
26 minutter siden, Ekstra skrev:

Haha, dere er i gang med å planlegge laging av mere snask i en slanketråd 😅

Det er Stjernestøv som har startet tråden og hun er gammel DOL'er og takler det nok. ;) 

Endret av Lillemus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

62

• emilie321

20

• påskelilje

14

• Lillemus

11

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Gått ned 10 kg til nå

Der tar du feil: Kilo opp skyldes uten unntak opphopning av vann i kroppen, kilo ned skyldes derimot utelukkende mindre fett 😅   (Når det er sagt bør det være klart at det har lite for seg å

laban
1 time siden, Ekstra skrev:

Ja, jeg unnskyldte det ovenfor her: 

3 timer siden, laban skrev:

Det blir kanskje litt sabotasje av slanketråden med oppskrifter på småkaker, men...

Jeg spiser minimalt av julekakene selv, men oppfordres til å bake - og det kommer vel en jul i enden av dette året også...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv

Hei. Hvordan går det med dere? Jeg har gått ned 1, 5 kilo denne uken og er på nittitallet :) Det er bra! Nå er mitt delmål 95 kilo osv. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lillemus
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hei. Hvordan går det med dere? Jeg har gått ned 1, 5 kilo denne uken og er på nittitallet :) Det er bra! Nå er mitt delmål 95 kilo osv. 

Kjempebra! Du er råflink! :) Jeg er bare fornøyd med at jeg ikke la på meg noe i jula og så får jeg ta det derfra. Når det blir slutt på julekakene... ;) Har en snopsyk mann i huset også så vi holder nå på med å mumse... Og med -20 ute så går man ikke tur heller!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Kjempebra! Du er råflink! :) Jeg er bare fornøyd med at jeg ikke la på meg noe i jula og så får jeg ta det derfra. Når det blir slutt på julekakene... ;) Har en snopsyk mann i huset også så vi holder nå på med å mumse... Og med -20 ute så går man ikke tur heller!

Takk :) Ja det er godt man ikke la på seg i jula. Ja det er lett å ty til det gode man har i huset, her tar mannen seg av det. Jeg er fast bestemt på å ikke spise sjokolade og småkaker. Er motivert nå. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
emilie321
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Du var jo kjempeflink som ikke la på deg noe i jula😊 Selv la jeg på meg 3,3kg🤔men har nå gått ned 1,3kg, så jeg er igang igjen. Er både sulten og fysen for tiden, så det er en kamp. Det tar dessuten litt tid å få snudd om , men det visste jeg jo.     Etter at sola har vært oppe en stund, så er det "bare"  -9 her. Skal prøve å gå en liten tur etterpå. Kjøpte meg brodder i går, så da tørr jeg å gå tur😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

emilie321
19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Heisann. Jeg gikk opp 3,3kg i jula (Nå er ikke det bare fett da), men nå har jeg gått ned 1,3kg siden 1. Januar og  det er jeg fornøyd med😊   Mitt delmål er også 95kg.  Dette skal vi greie, stjernestøv 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Glitter

Flinke dere er. :) Jeg går opp og ned ca ett kg stadig vekk. Pga perioder med for mye mat og perioder med for lite. Så for meg handler det egentlig mest om å finne en balanse og slutte å konstant fokusere på å gå ned mer i vekt når jeg visstnok er tynn fra før. Jeg ser ikke det samme i speilet det som andre gjør. Men om jeg hadde klart å finne ut hva jeg kan spise for å ha mer stabil vekt så hadde det vært fint. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
2 minutter siden, emilie321 skrev:

Heisann. Jeg gikk opp 3,3kg i jula (Nå er ikke det bare fett da), men nå har jeg gått ned 1,3kg siden 1. Januar og  det er jeg fornøyd med😊   Mitt delmål er også 95kg.  Dette skal vi greie, stjernestøv 😊

Ok, kjipt det da men folk pleier jo å gå opp i jula, du er jo på god vei nå nedover igjen :) Ja vi får stå på så greier vi det :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
emilie321
2 minutter siden, Glitter skrev:

Flinke dere er. :) Jeg går opp og ned ca ett kg stadig vekk. Pga perioder med for mye mat og perioder med for lite. Så for meg handler det egentlig mest om å finne en balanse og slutte å konstant fokusere på å gå ned mer i vekt når jeg visstnok er tynn fra før. Jeg ser ikke det samme i speilet det som andre gjør. Men om jeg hadde klart å finne ut hva jeg kan spise for å ha mer stabil vekt så hadde det vært fint. 

Takk! Synes du også er flink. Du strever og du jobber hele tiden for å få best mulig resultat.  Det er bra, godt jobba Glitter😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
5 minutter siden, Glitter skrev:

Takk :) En kilo opp og ned sånn stadig vekk er ikke mye, syns du greier deg fint :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
emilie321
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok, kjipt det da men folk pleier jo å gå opp i jula, du er jo på god vei nå nedover igjen :) Ja vi får stå på så greier vi det :) 

Ja, det var kjipt og det ble litt mer enn jeg hadde kalkulert med, men det viktigste er at jeg er igang igjen 😊         Ja, vi må ikke gi oss. Dette greier vi😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
1 minutt siden, emilie321 skrev:

Ja, det var kjipt og det ble litt mer enn jeg hadde kalkulert med, men det viktigste er at jeg er igang igjen 😊         Ja, vi må ikke gi oss. Dette greier vi😊

Ja det viktigste er at du er i gang igjen, så da går det nok nedover :) Vi får ta tiden til hjelp, er jo ikke gjort på en to tre det her. Det må jeg lære meg, det tar tid :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Glitter
9 minutter siden, emilie321 skrev:

Takk! Synes du også er flink. Du strever og du jobber hele tiden for å få best mulig resultat.  Det er bra, godt jobba Glitter😊

Takk for det. :)

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk :) En kilo opp og ned sånn stadig vekk er ikke mye, syns du greier deg fint :) 

Nei det er ikke mye, men jeg ser tydelig forskjell siden jeg ikke har så mye fra før. Kan nesten gjette meg til vekt når jeg ser meg i speilet. Hadde ikke veid meg på en uke, og bommet med 200 g da jeg gjettet i dag. 😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider
 cilie

Dere er flinke! Jeg håper å melde meg på. Fint å være flere! 2020 har vært mildt sagt et strevsomt år hva angår jobb, (og form) så nå har jeg ikke greid å fokusere på annet enn å ikke bli langtidssykmeldt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
53 minutter siden, cilie skrev:

Dere er flinke! Jeg håper å melde meg på. Fint å være flere! 2020 har vært mildt sagt et strevsomt år hva angår jobb, (og form) så nå har jeg ikke greid å fokusere på annet enn å ikke bli langtidssykmeldt. 

Håper du blir med etter hvert, kjekt når det er flere :) 

Endret av stjernestøv
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg skal ned 20 kilo for å komme meg inn i normalområdet for bmi. Tviler på at jeg klarer så mange kilo (jeg overspiser for å døyve følelser), men håper i alle fall jeg skal klare 10. Kanskje kan det hjelpe å henge seg på her. Lykke til, dere er flinke! 

Anonymkode: 8b57e...458

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ned 20 kilo for å komme meg inn i normalområdet for bmi. Tviler på at jeg klarer så mange kilo (jeg overspiser for å døyve følelser), men håper i alle fall jeg skal klare 10. Kanskje kan det hjelpe å henge seg på her. Lykke til, dere er flinke! 

Anonymkode: 8b57e...458

Ja bli med :) Prøv å drikk masse sukkerfritt, det døyver sultfølelsen. Har trøstespist mye jeg også. Lykke til til deg og :) 

Endret av stjernestøv
Lenke til innlegg
Del på andre sider
antidot

Jeg er med! 🙂 Har 25 kg jeg trenger å gå ned. Har overspist mye før, men har nå blitt flinkere på å spise normale mengder. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
1 time siden, antidot skrev:

Jeg er med! 🙂 Har 25 kg jeg trenger å gå ned. Har overspist mye før, men har nå blitt flinkere på å spise normale mengder. 

Så bra :) Det er bra du spiser normale mengder nå da, det hjelper på det. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...