Gå til innhold

Er dere med dere som skal ned i vekt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ekstra skrev:

Haha, dere er i gang med å planlegge laging av mere snask i en slanketråd 😅

Ja, jeg unnskyldte det ovenfor her: 

3 timer siden, laban skrev:

Det blir kanskje litt sabotasje av slanketråden med oppskrifter på småkaker, men...

Jeg spiser minimalt av julekakene selv, men oppfordres til å bake - og det kommer vel en jul i enden av dette året også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Hvordan går det med dere? Jeg har gått ned 1, 5 kilo denne uken og er på nittitallet :) Det er bra! Nå er mitt delmål 95 kilo osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hei. Hvordan går det med dere? Jeg har gått ned 1, 5 kilo denne uken og er på nittitallet :) Det er bra! Nå er mitt delmål 95 kilo osv. 

Kjempebra! Du er råflink! :) Jeg er bare fornøyd med at jeg ikke la på meg noe i jula og så får jeg ta det derfra. Når det blir slutt på julekakene... ;) Har en snopsyk mann i huset også så vi holder nå på med å mumse... Og med -20 ute så går man ikke tur heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Kjempebra! Du er råflink! :) Jeg er bare fornøyd med at jeg ikke la på meg noe i jula og så får jeg ta det derfra. Når det blir slutt på julekakene... ;) Har en snopsyk mann i huset også så vi holder nå på med å mumse... Og med -20 ute så går man ikke tur heller!

Takk :) Ja det er godt man ikke la på seg i jula. Ja det er lett å ty til det gode man har i huset, her tar mannen seg av det. Jeg er fast bestemt på å ikke spise sjokolade og småkaker. Er motivert nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Kjempebra! Du er råflink! :) Jeg er bare fornøyd med at jeg ikke la på meg noe i jula og så får jeg ta det derfra. Når det blir slutt på julekakene... ;) Har en snopsyk mann i huset også så vi holder nå på med å mumse... Og med -20 ute så går man ikke tur heller!

Du var jo kjempeflink som ikke la på deg noe i jula😊 Selv la jeg på meg 3,3kg🤔men har nå gått ned 1,3kg, så jeg er igang igjen. Er både sulten og fysen for tiden, så det er en kamp. Det tar dessuten litt tid å få snudd om , men det visste jeg jo.     Etter at sola har vært oppe en stund, så er det "bare"  -9 her. Skal prøve å gå en liten tur etterpå. Kjøpte meg brodder i går, så da tørr jeg å gå tur😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hei. Hvordan går det med dere? Jeg har gått ned 1, 5 kilo denne uken og er på nittitallet :) Det er bra! Nå er mitt delmål 95 kilo osv. 

Heisann. Jeg gikk opp 3,3kg i jula (Nå er ikke det bare fett da), men nå har jeg gått ned 1,3kg siden 1. Januar og  det er jeg fornøyd med😊   Mitt delmål er også 95kg.  Dette skal vi greie, stjernestøv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinke dere er. :) Jeg går opp og ned ca ett kg stadig vekk. Pga perioder med for mye mat og perioder med for lite. Så for meg handler det egentlig mest om å finne en balanse og slutte å konstant fokusere på å gå ned mer i vekt når jeg visstnok er tynn fra før. Jeg ser ikke det samme i speilet det som andre gjør. Men om jeg hadde klart å finne ut hva jeg kan spise for å ha mer stabil vekt så hadde det vært fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, emilie321 skrev:

Heisann. Jeg gikk opp 3,3kg i jula (Nå er ikke det bare fett da), men nå har jeg gått ned 1,3kg siden 1. Januar og  det er jeg fornøyd med😊   Mitt delmål er også 95kg.  Dette skal vi greie, stjernestøv 😊

Ok, kjipt det da men folk pleier jo å gå opp i jula, du er jo på god vei nå nedover igjen :) Ja vi får stå på så greier vi det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Glitter skrev:

Flinke dere er. :) Jeg går opp og ned ca ett kg stadig vekk. Pga perioder med for mye mat og perioder med for lite. Så for meg handler det egentlig mest om å finne en balanse og slutte å konstant fokusere på å gå ned mer i vekt når jeg visstnok er tynn fra før. Jeg ser ikke det samme i speilet det som andre gjør. Men om jeg hadde klart å finne ut hva jeg kan spise for å ha mer stabil vekt så hadde det vært fint. 

Takk! Synes du også er flink. Du strever og du jobber hele tiden for å få best mulig resultat.  Det er bra, godt jobba Glitter😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Glitter skrev:

Flinke dere er. :) Jeg går opp og ned ca ett kg stadig vekk. Pga perioder med for mye mat og perioder med for lite. Så for meg handler det egentlig mest om å finne en balanse og slutte å konstant fokusere på å gå ned mer i vekt når jeg visstnok er tynn fra før. Jeg ser ikke det samme i speilet det som andre gjør. Men om jeg hadde klart å finne ut hva jeg kan spise for å ha mer stabil vekt så hadde det vært fint. 

Takk :) En kilo opp og ned sånn stadig vekk er ikke mye, syns du greier deg fint :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok, kjipt det da men folk pleier jo å gå opp i jula, du er jo på god vei nå nedover igjen :) Ja vi får stå på så greier vi det :) 

Ja, det var kjipt og det ble litt mer enn jeg hadde kalkulert med, men det viktigste er at jeg er igang igjen 😊         Ja, vi må ikke gi oss. Dette greier vi😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Ja, det var kjipt og det ble litt mer enn jeg hadde kalkulert med, men det viktigste er at jeg er igang igjen 😊         Ja, vi må ikke gi oss. Dette greier vi😊

Ja det viktigste er at du er i gang igjen, så da går det nok nedover :) Vi får ta tiden til hjelp, er jo ikke gjort på en to tre det her. Det må jeg lære meg, det tar tid :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, emilie321 skrev:

Takk! Synes du også er flink. Du strever og du jobber hele tiden for å få best mulig resultat.  Det er bra, godt jobba Glitter😊

Takk for det. :)

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk :) En kilo opp og ned sånn stadig vekk er ikke mye, syns du greier deg fint :) 

Nei det er ikke mye, men jeg ser tydelig forskjell siden jeg ikke har så mye fra før. Kan nesten gjette meg til vekt når jeg ser meg i speilet. Hadde ikke veid meg på en uke, og bommet med 200 g da jeg gjettet i dag. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er flinke! Jeg håper å melde meg på. Fint å være flere! 2020 har vært mildt sagt et strevsomt år hva angår jobb, (og form) så nå har jeg ikke greid å fokusere på annet enn å ikke bli langtidssykmeldt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, cilie skrev:

Dere er flinke! Jeg håper å melde meg på. Fint å være flere! 2020 har vært mildt sagt et strevsomt år hva angår jobb, (og form) så nå har jeg ikke greid å fokusere på annet enn å ikke bli langtidssykmeldt. 

Håper du blir med etter hvert, kjekt når det er flere :) 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned 20 kilo for å komme meg inn i normalområdet for bmi. Tviler på at jeg klarer så mange kilo (jeg overspiser for å døyve følelser), men håper i alle fall jeg skal klare 10. Kanskje kan det hjelpe å henge seg på her. Lykke til, dere er flinke! 

Anonymkode: 8b57e...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ned 20 kilo for å komme meg inn i normalområdet for bmi. Tviler på at jeg klarer så mange kilo (jeg overspiser for å døyve følelser), men håper i alle fall jeg skal klare 10. Kanskje kan det hjelpe å henge seg på her. Lykke til, dere er flinke! 

Anonymkode: 8b57e...458

Ja bli med :) Prøv å drikk masse sukkerfritt, det døyver sultfølelsen. Har trøstespist mye jeg også. Lykke til til deg og :) 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! 🙂 Har 25 kg jeg trenger å gå ned. Har overspist mye før, men har nå blitt flinkere på å spise normale mengder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, antidot skrev:

Jeg er med! 🙂 Har 25 kg jeg trenger å gå ned. Har overspist mye før, men har nå blitt flinkere på å spise normale mengder. 

Så bra :) Det er bra du spiser normale mengder nå da, det hjelper på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært helt jævlig sånn matmessig.  Har vært så utrolig sulten, fysen og urolig i dag. Har bare hatt lyst på sjokolade o.l.  Har greid å la være spise noe snop, men har spist mer mat. Summen av kalorier er nok vesentlig mindre enn om jeg hadde gått berserk i smågodt hylla...  Så idag er jeg faktisk fornøyd med matinntaket, selv om det ikke akkurat ble noe slankedag.

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...