Gå til innhold

Er dere med dere som skal ned i vekt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, emilie321 skrev:

Så bra stjernestøv 👏   Selv har jeg vært litt på galeien, men har greid å stramme inn igjen. Skal i 2 bursdager neste uke, så da kommer jeg ikke til å gå ned. Får være fornøyd hvis jeg greier å holde vekta😊

Takk :) Håper du klarer å holde vekta stabil da :) Jeg lurte på å kjøpe kake til sondag, deilig sjokoladekake fra bakeriet. Men tror jeg dropper det, blir jo bare deprimert av å gå opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk :) Håper du klarer å holde vekta stabil da :) Jeg lurte på å kjøpe kake til sondag, deilig sjokoladekake fra bakeriet. Men tror jeg dropper det, blir jo bare deprimert av å gå opp. 

Jeg har noen ganger begynt å tenke... er det virkelig verdt det?  Jeg greier jo ikke å begrense meg når jeg først begynner. Noen ganger gjør den tanken til at jeg ikke kjøper eller ikke tar den første biten, mens andre ganger fyker tanken rimelig fort ut igjen. Og da er løpet kjørt, men det er jo en begynnelse at jeg har begynt å tenke sånn da. Vi bør heller  være glad for det vi faktisk får til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg har noen ganger begynt å tenke... er det virkelig verdt det?  Jeg greier jo ikke å begrense meg når jeg først begynner. Noen ganger gjør den tanken til at jeg ikke kjøper eller ikke tar den første biten, mens andre ganger fyker tanken rimelig fort ut igjen. Og da er løpet kjørt, men det er jo en begynnelse at jeg har begynt å tenke sånn da. Vi bør heller  være glad for det vi faktisk får til😊

Ja får være glad for det vi får til :) Jeg går alltid opp i helga, så må jeg ned det og. Men litt kos må man jo ha eller går det galt tror jeg, må ha noe å se frem til på en måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? 

Har gått ned det jeg la på meg i helga + 200 gram siden sist fredag, går ikke på en så stor smell igjen. Nå er det minus 7,2 kilo, håper jo på å få se 95 tallet i neste uke. Syns det går tregt det her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvordan går det? 

Har gått ned det jeg la på meg i helga + 200 gram siden sist fredag, går ikke på en så stor smell igjen. Nå er det minus 7,2 kilo, håper jo på å få se 95 tallet i neste uke. Syns det går tregt det her. 

Du har gått ned 7,2 kg siden nyttår ca? Kjære deg; er ikke det helt perfekt vektnedgang? Vi er i uke 7 nå... Tenk hvordan du har det nå med 7 kg mindre... Og hvor du kan være om 7-8 uker til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, cilie skrev:

Du har gått ned 7,2 kg siden nyttår ca? Kjære deg; er ikke det helt perfekt vektnedgang? Vi er i uke 7 nå... Tenk hvordan du har det nå med 7 kg mindre... Og hvor du kan være om 7-8 uker til? 

Ja begynte ved nyttår, jo må vel si meg fornøyd men kan ikke si jeg merker noe til det. Men jeg ser jo meg selv hver dag, får ta tiden til hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja begynte ved nyttår, jo må vel si meg fornøyd men kan ikke si jeg merker noe til det. Men jeg ser jo meg selv hver dag, får ta tiden til hjelp. 

Det er vanskelig å se det på seg selv. Jeg så på bilder av meg selv i går for x antall kg siden og tenkte «er det ikke slik jeg ser ut nå»🥴🥴 Så stol på vekta. Du har virkelig vært flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, cilie skrev:

Det er vanskelig å se det på seg selv. Jeg så på bilder av meg selv i går for x antall kg siden og tenkte «er det ikke slik jeg ser ut nå»🥴🥴 Så stol på vekta. Du har virkelig vært flink!

Jo takk for det :) Tror jeg skal ta et bilde nå og sammenligne det med et nytt bilde til sommeren, kanskje jeg ser det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jo takk for det :) Tror jeg skal ta et bilde nå og sammenligne det med et nytt bilde til sommeren, kanskje jeg ser det da. 

Gjør det! Og ha en kjole el bukse el noe uten stretch som du kan sammenlikne med. (Utrolig hvordan litt stretchy stoff kan tøyes...🙈)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veid 79 kilo de siste dagene, altså opp omtrent en kilo etter nyttår. Var veldig aktiv på ski forrige uke, uten at det hjalp noe på vekta. Denne uka er det flere "spesielle anledninger" ifbm bursdag, så tirsdag kveld spiste jeg ute på restaurant (og det var MYE mat), i går hadde jeg sushi og vin hos ei venninne (MYE mat) og i kveld skal vi ha selskap med pizza og kaker - så det er ikke akkurat slankekost på meg denne uka. Men etter i kveld, får jeg skjerpe meg litt 😄 

"I morgon, i morgon, men ikke i dag...." 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, cilie skrev:

Gjør det! Og ha en kjole el bukse el noe uten stretch som du kan sammenlikne med. (Utrolig hvordan litt stretchy stoff kan tøyes...🙈)

Ja kanskje jeg skulle hatt noen klær på å sammenligne med, tok bare i topp og bukse jeg nå. Ville se magen skikkelig, det er den jeg er mest opptatt av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja kanskje jeg skulle hatt noen klær på å sammenligne med, tok bare i topp og bukse jeg nå. Ville se magen skikkelig, det er den jeg er mest opptatt av. 

Bildet er fint i undertøy eller noe, men jeg mente at det er digg å kjenne at en skjorte feks som nå er for trang, plutselig passer. Som et mål annet enn vekt. Merker jeg prøver å motivere meg selv her og😅

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg har veid 79 kilo de siste dagene, altså opp omtrent en kilo etter nyttår. Var veldig aktiv på ski forrige uke, uten at det hjalp noe på vekta. Denne uka er det flere "spesielle anledninger" ifbm bursdag, så tirsdag kveld spiste jeg ute på restaurant (og det var MYE mat), i går hadde jeg sushi og vin hos ei venninne (MYE mat) og i kveld skal vi ha selskap med pizza og kaker - så det er ikke akkurat slankekost på meg denne uka. Men etter i kveld, får jeg skjerpe meg litt 😄 

"I morgon, i morgon, men ikke i dag...." 😉 

Ja det kan fort bli ekstra mat med bursdager og selskapeligheter, ikke lett å gå ned da. Men gid hadde jeg veid 79 kilo :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, cilie skrev:

Bildet er fint i undertøy eller noe, men jeg mente at det er digg å kjenne at en skjorte feks som nå er for trang, plutselig passer. Som et mål annet enn vekt. Merket jeg prøver å motivere meg selv her og😅

Ja det har du helt rett i, skal ta bilde med noe som er stramt nå og se hvor lang tid det tar før det passer. Takk for at du motiverte meg, ja håper du blir motivert selv også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, stjernestøv skrev:

Hvordan går det? 

Har gått ned det jeg la på meg i helga + 200 gram siden sist fredag, går ikke på en så stor smell igjen. Nå er det minus 7,2 kilo, håper jo på å få se 95 tallet i neste uke. Syns det går tregt det her. 

Synes du er kjempeflink 👏

Jeg har gått ned 2 kg  siden 2 januar.  Har slitt med å komme på rett spor. Noen dager har gått bra, mens andre dager har gått helt skeis.  Denne uka fikk jeg en avtale med fastlegen om å gå å veie og måle meg 1 gang i måneden. Håper gjør det til at jeg greier dette litt bedre. Prøver å kutte litt på matmengden, men er jo hele tiden så innmari sulten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, emilie321 skrev:

Synes du er kjempeflink 👏

Jeg har gått ned 2 kg  siden 2 januar.  Har slitt med å komme på rett spor. Noen dager har gått bra, mens andre dager har gått helt skeis.  Denne uka fikk jeg en avtale med fastlegen om å gå å veie og måle meg 1 gang i måneden. Håper gjør det til at jeg greier dette litt bedre. Prøver å kutte litt på matmengden, men er jo hele tiden så innmari sulten. 

Takk :) 

Da går det nedover med deg og, og alt ned er bra. Det er lurt å ha en sånn avtale med legen bare du følger det opp, det gjorde ikke jeg. Tenkte "Får det ikke til uansett" mens legen sa det var nok med en kilo i måneden han. Er veldig sulten jeg og, ser frem til hvert måltid. Og jeg har begynt å våkne om nettene og ligger og vrir meg og fantaserer, lurer på om det er fordi jeg spiser lite. Våkner tidlig hver morgen og, og jeg som vil sove til klokken ti. Jaja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Takk :) 

Da går det nedover med deg og, og alt ned er bra. Det er lurt å ha en sånn avtale med legen bare du følger det opp, det gjorde ikke jeg. Tenkte "Får det ikke til uansett" mens legen sa det var nok med en kilo i måneden han. Er veldig sulten jeg og, ser frem til hvert måltid. Og jeg har begynt å våkne om nettene og ligger og vrir meg og fantaserer, lurer på om det er fordi jeg spiser lite. Våkner tidlig hver morgen og, og jeg som vil sove til klokken ti. Jaja. 

Ja, alt ned er bra. Nå var det legen som tilbød seg dette opplegget, så da føler jeg litt mer press (på en positiv måte) Det må ikke bli walk of shame neste gang jeg skal til han.  Skal iallefall gjøre alt jeg kan for å greie dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, emilie321 skrev:

Ja, alt ned er bra. Nå var det legen som tilbød seg dette opplegget, så da føler jeg litt mer press (på en positiv måte) Det må ikke bli walk of shame neste gang jeg skal til han.  Skal iallefall gjøre alt jeg kan for å greie dette. 

Det greier du nok, lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg plutselig gått ned en kilo siden forrige uke!!!! Fra 79 til 78 😀

Skjønner ikke helt hvorfor, men jeg takker og bukker for det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...