Gå til innhold

Er dere med dere som skal ned i vekt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
emilie321 skrev (29 minutter siden):

Takk😊 kos deg med iskaffen. Og riktig god helg til deg også😊

Takk for det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (1 time siden):

Nå er det helg, skal ha meg ti iskaffe i morgen, kos deg i helga :) 

TI????? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Hehe to skulle det stå 😃

Puh. Så for meg at du kom til å suse rundt som en høy Duracellkanin! 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Puh. Så for meg at du kom til å suse rundt som en høy Duracellkanin! 🤣

Hehe ja hadde vel det om jeg hadde drukket ti 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Hvordan går det? 

Har gått ned 700 gram + det jeg la på meg sist helg, veier nå 93, 5 kilo. Yea 93 tallet :) Håper på 92 tallet neste uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Hvordan går det? 

Har gått ned 700 gram + det jeg la på meg sist helg, veier nå 93, 5 kilo. Yea 93 tallet :) Håper på 92 tallet neste uke. 

Synes det er tungt, er mye sulten, men fikk litt mer betalt denne uka enn de forrige ukene. Ned 500 gram denne uka. 

Første målet mitt er 95 kilo og med denne farta så vil det ta sin tid. Så må nok smøre meg med tålmodighet og bare stå på videre.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (10 minutter siden):

Synes det er tungt, er mye sulten, men fikk litt mer betalt denne uka enn de forrige ukene. Ned 500 gram denne uka. 

Første målet mitt er 95 kilo og med denne farta så vil det ta sin tid. Så må nok smøre meg med tålmodighet og bare stå på videre.  

Det er jo bra du har gått ned 500 gram! Ja er mye sulten her og så lett er det ikke, blir så uvel at jeg må legge meg ned. Men det er jo det psykiske som spiller inn og. 

Ja vi får bare stå på videre så går det nedover sakte men sikkert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Marye skrev (11 minutter siden):

Har gått opp 500 gram siste dagene :(

Kjenner til følelsen man får da, men ikke gi opp. Det kan være vann og tarminnhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niomi

Jeg har endelig gått ned 1 kg! Det går ganske tregt nedover med meg, men det er vel bedre enn ingenting. Jeg har begynt å bli bedre på å passe på hva jeg spiser hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Marye skrev (13 minutter siden):

Endelig tilbake til 81,5!!!!

Flott! Jeg hadde gått opp 300 gram fra i går :( Går vel opp i dag og, spiser jo litt ekstra på lørdager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (56 minutter siden):

Flott! Jeg hadde gått opp 300 gram fra i går :( Går vel opp i dag og, spiser jo litt ekstra på lørdager. 

Nei og nei, skiftet badevakt og er tilbake til 82!!!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Marye skrev (5 minutter siden):

Nei og nei, skiftet badevakt og er tilbake til 82!!!!! :(

Det er ikke lett, jeg føler det er evigheter til 80 tallet :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (På 13.3.2021 den 11.31):

Det er ikke lett, jeg føler det er evigheter til 80 tallet :( 

Ja, det er en evighet til 80 tallet.

Denne uka gikk jeg ned 300g. Synes jeg får dårlig betalt i forhold til innsatsen, men går nå iallefall ned. Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (11 minutter siden):

Ja, det er en evighet til 80 tallet.

Denne uka gikk jeg ned 300g. Synes jeg får dårlig betalt i forhold til innsatsen, men går nå iallefall ned. Hvordan går det med dere andre?

Det er bra det går nedover :) Her har jeg gått ned 600 gram denne uken, ja dårlig betalt i forhold til innsatsen. Er jo så mye sulten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (14 minutter siden):

Det er bra det går nedover :) Her har jeg gått ned 600 gram denne uken, ja dårlig betalt i forhold til innsatsen. Er jo så mye sulten. 

Så bra😊 600g er jo veldig bra. Du er flink👏

Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet og å jobbe på videre. Til mandag skal jeg veie meg hos legen. Da er det 1 måned siden sist. Er spent på om hans vekt viser den samme vektnedgangen som min. Og så måler han meg rundt magen. Det er vel det jeg er mest spent på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (3 minutter siden):

Så bra😊 600g er jo veldig bra. Du er flink👏

Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet og å jobbe på videre. Til mandag skal jeg veie meg hos legen. Da er det 1 måned siden sist. Er spent på om hans vekt viser den samme vektnedgangen som min. Og så måler han meg rundt magen. Det er vel det jeg er mest spent på. 

Takk for oppmuntringen :) 

Ja det er den tålmodigheten vi må ha for dette går tregt, så går jeg alltid opp noe på lørdager så må jeg ned det og. Håper det går bra med deg hos legen, han ser nok resultater :) Jeg føler jeg har stoppet å gå ned rundt magen, det er irriterende. Ser det mest på lårene, det er jo magen jeg vil ha vekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...