Gå til innhold

Er dere med dere som skal ned i vekt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
emilie321 skrev (16 minutter siden):

Så flink du er👏

Har bare gått ned 300g denne uka, men har da iallefall gått ned de kiloene som jeg la på meg i påsken.  Det har hendt mye i det siste, noe som gjør at jeg bør være fornøyd med at jeg iallefall ikke har gått opp. Har også vært mer sosial, noe som har gjort det vanskeligere å holde meg til planen. Det er ikke alltid det passer seg å si nei takk og jeg har kjempe problemer med å stoppe. 

Takk og det samme til deg :) All nedgang er bra! Det er bra du har gått ned det du la på deg i påsken, sånn vekt er aldri kjekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Hvordan går det?

Gått ned 1,3 kilo denne uken og er på 80 tallet :) Det hjalp nok å gå over til knekkebrød istedenfor mellombarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Hvordan går det?

Gått ned 1,3 kilo denne uken og er på 80 tallet :) Det hjalp nok å gå over til knekkebrød istedenfor mellombarer. 

Wow! Så vanvittig bra! Jeg ligger og vaker på samme vekt. Blir for mye godteri, vin og øl på meg til å gå ned 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (30 minutter siden):

Hvordan går det?

Gått ned 1,3 kilo denne uken og er på 80 tallet :) Det hjalp nok å gå over til knekkebrød istedenfor mellombarer. 

Veldig bra jobba👏

Jeg er også fornøyd og har gått ned 0,8kg denne uka. Det er et stykke til jeg kan se 80 tallet, men dere motiverer meg😊 

Har fått dilla på to ting. Blåbær, mager vanilje kesam og havregryn + gulrøtter med dip (lager dip av mager kesam og holiday dip)  Kjempe godt og det hjelper meg når jeg er fysen på kvelden. 

Endret av emilie321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
påskelilje skrev (42 minutter siden):

Wow! Så vanvittig bra! Jeg ligger og vaker på samme vekt. Blir for mye godteri, vin og øl på meg til å gå ned 😳

Takk :) Ja det er godt å kose seg og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
emilie321 skrev (31 minutter siden):

Veldig bra jobba👏

Jeg er også fornøyd og har gått ned 0,8kg denne uka. Det er et stykke til jeg kan se 80 tallet, men dere motiverer meg😊 

Har fått dilla på to ting. Blåbær, mager vanilje kesam og havregryn + gulrøtter med dip (lager dip av mager kesam og holiday dip)  Kjempe godt og det hjelper meg når jeg er fysen på kvelden. 

Takk :) 

800 gram er jo veldig bra, så bra jobba til deg og :) 

Det er godt å ha noe å kose seg med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
merida skrev (Akkurat nå):

Det går dårlig,’men sånn er det :) 

Åh, men husk at det går bedre igjen snart da og ikke gi opp, du har tross alt gått ned masse kilo og det er bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Hvordan går det?

Gått ned 1,3 kilo denne uken og er på 80 tallet :) Det hjalp nok å gå over til knekkebrød istedenfor mellombarer. 

Wow! Så bra! Du er virkelig inne i en god periode - kjempebra jobba!

Jeg har plutselig droppet ned 700 g og er fornøyd med det. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (18 minutter siden):

Wow! Så bra! Du er virkelig inne i en god periode - kjempebra jobba!

Jeg har plutselig droppet ned 700 g og er fornøyd med det. :D 

Takk :) Ja og i dag går jeg med dongeri bukse, det er jammen lenge siden. 

Ja det må du være fornøyd med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Takk :) 

800 gram er jo veldig bra, så bra jobba til deg og :) 

Det er godt å ha noe å kose seg med. 

Takk😊

Har jo gått ned 14 kg siden 5 juli og det merkes. Det er moro når klær som ikke har passet på lenge, nå plutselig passer.

Ja, det er godt å ha noe å kose seg med og som en kan spise med god samvittighet. Jeg føler meg også mer vel når jeg spiser passelig porsjoner og sunn mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (42 minutter siden):

Takk😊

Har jo gått ned 14 kg siden 5 juli og det merkes. Det er moro når klær som ikke har passet på lenge, nå plutselig passer.

Ja, det er godt å ha noe å kose seg med og som en kan spise med god samvittighet. Jeg føler meg også mer vel når jeg spiser passelig porsjoner og sunn mat. 

Ja det er jo bra jobba :) Har gått ned 14 kilo jeg og nå og har på meg dongeri bukse i dag, har ikke hatt det på siden 2017. 

Ja sunn mat kan du spise med god samvittighet, kanskje jeg og skal prøve noe sånt :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier fremdeles 150-155 kg, og synes det er vondt å være sulten, Klarer ikke å gå så mye pga knær. Tror jeg har artrose. Men som 15 åring var jeg tynn som en strek og veide vel en 60-70 kg. Stillesitting er nok det farligste. Vanskelig å spise mindre om man alltid føler seg sulten. pølser, cola og kvikklunsj er jo veldig usunt, men noen ganger er selv ikke 6 brødskiver nok når jobben tar 6-7 timer og man bor 1 time unna. Jobben i Sporveien har ødelagt helsa mi, både fysisk og mangel på søvn, som da blir mentalt. Når begge 2 jobber i samme bedrift og man må ha 2 biler, blir man så sliten at man bare holder ut 10 års ekteskap. Det er lett å være blid med 8 timers søvn og 4 faste måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Hvordan går det der?

Jeg gikk ned bare 500 gram denne uken, så det går sent det her og jeg forstår ikke hvorfor. Spiser jo lite og beveger meg mer, rundt magen har jeg gått ned 19 cm til sammen nå så det og går sent. Javel får bare ta tiden til hjelp da, nå er det ned 14, 8 kilo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (29 minutter siden):

...rundt magen har jeg gått ned 19 cm til sammen nå så det og går sent.

De fleste ville vært lykkelige over å ha blitt nesten 20 cm smalere. Du husker trolig at jeg har nevnt begrepet tålmodighet? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
laban skrev (2 minutter siden):

De fleste ville vært lykkelige over å ha blitt nesten 20 cm smalere. Du husker trolig at jeg har nevnt begrepet tålmodighet? 😉

Ok. Ja jeg må nok være tålmodig, blir bare så oppgitt noen ganger og skulle ønske det gikk fortere. Men er glad magen tross alt har blitt mindre selv om den er stor fremdeles, har jo vært større og da var jeg enda mer fortvilet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

I dag var det akkurat ned 15 kilo, men så går jeg vel opp igjen i dag. Det er jo lørdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (På 1.5.2021 den 6.35):

I dag var det akkurat ned 15 kilo, men så går jeg vel opp igjen i dag. Det er jo lørdag. 

Du er flink👏  Hvordan gikk det i helgen?

Selv har jeg ikke vært flink de 4 siste dagene og har gått litt opp. Tror jeg rett og slett bør øke matinntaket litt, så kanskje jeg kan slippe unna de verste episodene med overspisinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (11 timer siden):

Du er flink👏  Hvordan gikk det i helgen?

Selv har jeg ikke vært flink de 4 siste dagene og har gått litt opp. Tror jeg rett og slett bør øke matinntaket litt, så kanskje jeg kan slippe unna de verste episodene med overspisinger. 

Takk :) Jo det gikk bra, jeg gikk ikke opp merkelig nok, rart det der med vekten hvordan den varierer. 

Det er vel normalt å gå opp innimellom og, og det er ikke lett å motstå å overspise heller når det står på som verst. Da kan det hjelpe på å spise litt mer så man ikke føler seg så sulten, jeg bruker lettbrus for det metter. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er veldig viktig å ha hodet med seg i en slankeprosess. Som jeg leser her inne - og har erfart selv - fokuseres det gjerne på hvor sakte det går/hvor mye mer man vil ned/ikke ser nedgangen.

Tenk på hvor mye 10 kg ned faktisk er - ikke bare på de neste kg du vil bli kvitt. Hvordan klærne sitter bedre, ansiktet sikkert er penere, morsommere å kjøpe klær osv. Flere her inne har vært sÅ flinke, men det klages og jages mer. Husk å gi dere selv et klapp på skulderen en gang i blant og tenk på hva som allerede er oppnådd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...