Gå til innhold

Er dere med dere som skal ned i vekt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

påskelilje
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Hvordan går det?

Gått ned 700 gram så er ikke fornøyd for det var 1,1 kilo i går så gikk opp 400 gram. Må være tarminnhold, sliter med å gå på do :( Er i hvert fall på overvektig og ikke fedme nå, men må visst trå enda hardere til! Men folk merker det nå og sier jeg må være forsiktig? What? Er jo langt til jeg er normalvektig, hva tenker folk med? 

Er skikkelig imponert over hva du har fått til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
påskelilje skrev (Akkurat nå):

Er skikkelig imponert over hva du har fått til!

Jo takk. I dag er det ned 17, 2 kilo og i går var det ned 17,6 kilo. Det er litt frustrerende da, men kan jo ikke gå opp 400 gram fett på et døgn. Burde sove mer tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
stjernestøv skrev (30 minutter siden):

Jo takk. I dag er det ned 17, 2 kilo og i går var det ned 17,6 kilo. Det er litt frustrerende da, men kan jo ikke gå opp 400 gram fett på et døgn. Burde sove mer tror jeg. 

Har du gått ned 17 kilo!!! WOW - det er jo knallbra 🙂 Ikke tenk på den bittelille oppgangen - i det store hele har ikke det noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
påskelilje skrev (1 minutt siden):

Har du gått ned 17 kilo!!! WOW - det er jo knallbra 🙂 Ikke tenk på den bittelille oppgangen - i det store hele har ikke det noe å si.

Takk så mye :) Det gir meg mer motivasjon når jeg får skryt, setter pris på det. Ja, håper jeg er 85 i neste uke, ned må det gå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Jo takk. I dag er det ned 17, 2 kilo og i går var det ned 17,6 kilo. Det er litt frustrerende da, men kan jo ikke gå opp 400 gram fett på et døgn. Burde sove mer tror jeg. 

Du! Nå må du slutte med å se på gram - du har gått ned så mange kg! Kjempeimponert over hva du har fått til! Tenk hvilken forskjell 17,6 kg gjør da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
cilie skrev (3 minutter siden):

Du! Nå må du slutte med å se på gram - du har gått ned så mange kg! Kjempeimponert over hva du har fått til! Tenk hvilken forskjell 17,6 kg gjør da!!!

Takk for det :) Jo det kjennes jo på kroppen, men er ikke så flink til å se det selv men det er jo vanlig det. Så jeg blir lettet når andre ser det, gram er viktig for meg men skal prøve å la være å tenke så mye på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (13 timer siden):

Men folk merker det nå og sier jeg må være forsiktig? What? Er jo langt til jeg er normalvektig, hva tenker folk med? 

Du må jo nesten spørre dem hva de mener med det... Men jeg tror det kan være fordi de fleste utenforstående ikke ser det før man har gått ned ganske mye, og da tror de automatisk at det har skjedd veldig brått / raskt - og antar at du spiser faretruende lite.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
stjernestøv skrev (13 timer siden):

Hvordan går det?

Gått ned 700 gram så er ikke fornøyd for det var 1,1 kilo i går så gikk opp 400 gram. Må være tarminnhold, sliter med å gå på do :( Er i hvert fall på overvektig og ikke fedme nå, men må visst trå enda hardere til! Men folk merker det nå og sier jeg må være forsiktig? What? Er jo langt til jeg er normalvektig, hva tenker folk med? 

Du er kjempeflink👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
laban skrev (5 minutter siden):

Du må jo nesten spørre dem hva de mener med det... Men jeg tror det kan være fordi de fleste utenforstående ikke ser det før man har gått ned ganske mye, og da tror de automatisk at det har skjedd veldig brått / raskt - og antar at du spiser faretruende lite.  

Ja det er mulig det er sånn det forholder seg, nei vil ikke spør dem om det. Til og med på trening spurte hun om jeg hadde spist i går, selvsagt hadde jeg det. Det er ikke pga matmangel jeg er dårlig, jeg spiser nok og har tross holdt på med dette siden januar. Og noen folk har ikke sett meg i år før nå, de reagerer jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Nicklusheletida skrev (4 minutter siden):

Du er kjempeflink👍😊

Takk for det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (35 minutter siden):

Takk for det :) 

Jeg synes også du er kjempeflink 👏

Selv prøver jeg nå å holde vekta, iallefall for en periode. Begynte med det for ca 1 uke siden. Var hos fastlegen for noen dager siden og da hadde jeg gått ned 0,5 kg på 1 måned. Det er jo ganske stabilt og iallefall ikke opp.

Jeg er som deg, orker ikke tanken på å gå opp igjen.  Allikevel så sliter jeg med å holde kontroll. Jeg bruker mat som ventilator, men jobber jeg med å få kontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Jeg synes også du er kjempeflink 👏

Selv prøver jeg nå å holde vekta, iallefall for en periode. Begynte med det for ca 1 uke siden. Var hos fastlegen for noen dager siden og da hadde jeg gått ned 0,5 kg på 1 måned. Det er jo ganske stabilt og iallefall ikke opp.

Jeg er som deg, orker ikke tanken på å gå opp igjen.  Allikevel så sliter jeg med å holde kontroll. Jeg bruker mat som ventilator, men jobber jeg med å få kontroll. 

Takk for det :) 

Det er bra du holder vekta stabil, det er en jobb i seg selv det også. Det må jeg gjøre når jeg har nådd trivselsvekten min. 

Nei vi må ikke gå opp igjen, da hadde jeg blitt deprimert. Ja jeg og har brukt mye mat som ventilator og forstår deg så godt, man må virkelig holde seg i skinnet. Håper du beholder kontrollen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men syns vekten er ganske lunefull, i dag hadde jeg plutselig gått ned 600 gram fra i går. Det går opp og det går ned selv om jeg spiser lite, rart det der. Men det har vel med tarmfyll og veske å gjøre, går vel opp til i morgen igjen for i kveld skal jeg ha pitabrød til kvelds. Får bare henge med i svingningene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Marye skrev (2 minutter siden):

76 kg endelig og ikke lenger i kategorien fedme!!!! 

Og jeg var 85,5 i dag, ikke fedme her heller lenger. Det er herlig å ha bmi på under 30 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Og jeg var 85,5 i dag, ikke fedme her heller lenger. Det er herlig å ha bmi på under 30 :) 

Ja det er nydelig

gått ned 18 kg nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Marye skrev (2 minutter siden):

Ja det er nydelig

gått ned 18 kg nå

Kjempebra :) Du har virkelig stått på! 

17, 8 kilo ned her i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Kjempebra :) Du har virkelig stått på! 

17, 8 kilo ned her i dag. 

Wooow dødsbra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...