Gå til innhold

Er dere med dere som skal ned i vekt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Glitter skrev (2 minutter siden):

Ja man blir frustrert da. Har du en dag i uken hvor du unner deg noe? Feks en litt bedre middag? Jeg spiser sjeldent snop, men en iskaffe og hamburger på en lørdag ja det gjør jeg. :) Godt å ha en ekstra godbit å se fram til. 

Jeg gleder meg allerede til burger jeg. Kanskje jeg skal få mamma til å handle til meg på Burger King. 😅 Kan jo hende det ikke funker for deg med en dag i uken hvor det er lov, men for meg er det helt nødvendig for å holde ut dager hvor sulten er verst. 

Jeg har kosedag på lørdagene, da er det både iskaffe og noe godt til kveld, må nesten ha en sånn dag men går jo opp da. Snop spiser jeg ikke lenger, kan ikke det for jeg er avhengig så da blir det lett å havne på gallaien igjen. 

Ja nå synes jeg du skal unne deg en burger :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Hvordan går det?

Ned 1,4 kilo denne uken så det løste seg litt opp, er 21 kilo til sammen nå. Og endelig ser jeg 82 tallet, kanskje 81 tallet neste uke? 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Hvordan går det?

Ned 1,4 kilo denne uken så det løste seg litt opp, er 21 kilo til sammen nå. Og endelig ser jeg 82 tallet, kanskje 81 tallet neste uke? 

21 kg! Jeg er imponert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (1 minutt siden):

21 kg! Jeg er imponert. :)

Takk :) Har brukt i hele år da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
stjernestøv skrev (19 minutter siden):

Hvordan går det?

Ned 1,4 kilo denne uken så det løste seg litt opp, er 21 kilo til sammen nå. Og endelig ser jeg 82 tallet, kanskje 81 tallet neste uke? 

OI, for et resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Takk :) Har brukt i hele år da. 

21 kg fra januar til juni er ikke lang tid i det hele tatt. Snarere tvert imot vil nå jeg si. Hvor mange kg har du igjen til målvekten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg er fornøyd! Veier nå 76,7 kilo. Har gått ned 2,6 kilo siden max-vekta for 5 uker siden. Jeg veier meg stort sett hver dag, noterer ned, og lager graf 😄 Det går litt opp og litt ned, ser jeg, men tendensen er nå klart fallende. Det er tydelig det at det er inntak av kalorier som har vært for høyt for min del. Strategien er å spise forholdsvis lite i ukedagene, og heller spise litt mer i helgene. Har ikke kuttet helt ut godteri og sånn, men det er på et langt lavere nivå enn i vinter, da vi hadde altfor mye sånt i hus. Det er stort sett jeg som handler mat, så jeg prøver å stå over fristelsene i butikken, da er det ikke noe å snoke etter her hjemme 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (11 minutter siden):

21 kg fra januar til juni er ikke lang tid i det hele tatt. Snarere tvert imot vil nå jeg si. Hvor mange kg har du igjen til målvekten?

Ok. Vet ikke helt, vil bare bli fornøyd, kanskje 75 kilo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
påskelilje skrev (9 minutter siden):

Jeg er fornøyd! Veier nå 76,7 kilo. Har gått ned 2,6 kilo siden max-vekta for 5 uker siden. Jeg veier meg stort sett hver dag, noterer ned, og lager graf 😄 Det går litt opp og litt ned, ser jeg, men tendensen er nå klart fallende. Det er tydelig det at det er inntak av kalorier som har vært for høyt for min del. Strategien er å spise forholdsvis lite i ukedagene, og heller spise litt mer i helgene. Har ikke kuttet helt ut godteri og sånn, men det er på et langt lavere nivå enn i vinter, da vi hadde altfor mye sånt i hus. Det er stort sett jeg som handler mat, så jeg prøver å stå over fristelsene i butikken, da er det ikke noe å snoke etter her hjemme 😄 

Det er jo bra :) Ja vekta går litt opp og ned uansett hva man spiser har jeg merket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hvordan går det?

Ned 600 gram denne uken, det går i rykk og napp. 21,6 kilo ned nå. Men ser i hvert fall 81 tallet, det var lenge siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (57 minutter siden):

Hvordan går det?

Ned 600 gram denne uken, det går i rykk og napp. 21,6 kilo ned nå. Men ser i hvert fall 81 tallet, det var lenge siden. 

Du er jo kjempeflink!!! 21,6 kg - det er 43 halvkilospakker med smør!

Selv har jeg gått ned 2,6 kg på 2,5 uke og har i dag sett et tall på vekta som jeg ikke har sett på årevis så jeg er veldig fornøyd i dag! Mannen fikk nemlig se et bilde av seg selv i sommer og bestemte umiddelbart at han skulle begynne på lavkarbo etter å ha lest om Torodd fra Wunderland-serien på tv som har gått ned 30 kg på 5 mnd. Vi har nå holdt på i 2,5 uke og stortrives på dette kostholdet, spiser godt, men er stort sett så mett at det rekker med 2 måltider om dagen. :) Og nei, det handler ikke om å drikke baconfett til frokost, vi spiser variert og sunt og masse grønnsaker, men ikke sukker, poteter, ris, pasta og mel. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Du er jo kjempeflink!!! 21,6 kg - det er 43 halvkilospakker med smør!

Selv har jeg gått ned 2,6 kg på 2,5 uke og har i dag sett et tall på vekta som jeg ikke har sett på årevis så jeg er veldig fornøyd i dag! Mannen fikk nemlig se et bilde av seg selv i sommer og bestemte umiddelbart at han skulle begynne på lavkarbo etter å ha lest om Torodd fra Wunderland-serien på tv som har gått ned 30 kg på 5 mnd. Vi har nå holdt på i 2,5 uke og stortrives på dette kostholdet, spiser godt, men er stort sett så mett at det rekker med 2 måltider om dagen. :) Og nei, det handler ikke om å drikke baconfett til frokost, vi spiser variert og sunt og masse grønnsaker, men ikke sukker, poteter, ris, pasta og mel. :) 

Takk i likeså :) Ja hvis en tenker sånn er det jo mye, men den magen plager meg. Går jo ned alle andre plasser enn der. 

2 måltider om dagen bare? Vet ikke om jeg hadde klart det, men prøver å spise lite karbohydrater da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (16 minutter siden):

Takk i likeså :) Ja hvis en tenker sånn er det jo mye, men den magen plager meg. Går jo ned alle andre plasser enn der. 

2 måltider om dagen bare? Vet ikke om jeg hadde klart det, men prøver å spise lite karbohydrater da. 

Vi spiser nok helt annerledes enn det du gjør og med nok fett i maten så holder man seg lenge mett. :) Lite karbohydrater holder blodsukkeret stabilt og da blir man ikke så fysen på ting eller sulten hele tiden. Søtsuget forsvant i løpet av noen få dager, mannen snakket ikke om annet sjokolade de første 3 dagene, men så forsvant suget og jeg har ikke hørt noe mer om det. :) 

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Vi spiser nok helt annerledes enn det du gjør og med nok fett i maten så holder man seg lenge mett. :) Lite karbohydrater holder blodsukkeret stabilt og da blir man ikke så fysen på ting eller sulten hele tiden. Søtsuget forsvant i løpet av noen få dager, mannen snakket ikke om annet sjokolade de første 3 dagene, men så forsvant suget og jeg har ikke hørt noe mer om det. :) 

Ok :) Sjokolade spiser ikke jeg heller, men unner meg iskaffe og noe godt lørdagskvelden. Det går så trengt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Ok :) Sjokolade spiser ikke jeg heller, men unner meg iskaffe og noe godt lørdagskvelden. Det går så trengt nå. 

Med over 21 kg ned så må du da merket det på klærne? Det går jo saktere når man har mindre å ta av. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Med over 21 kg ned så må du da merket det på klærne? Det går jo saktere når man har mindre å ta av. :) 

Jo jeg gjør jo det, har store klær nå og kjempestore bluser jeg svømmer i...har jo ikke kvittet meg med dem. Og når jeg går i store klær ser jeg vel større ut, men har noen mindre klær da men da kommer magen frem. Og dongeri bukser kommer jeg i nå, men det er den magen. Ja det går saktere nå, har litt lyst å se 70 tallet og. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (14 timer siden):

Jo jeg gjør jo det, har store klær nå og kjempestore bluser jeg svømmer i...har jo ikke kvittet meg med dem. Og når jeg går i store klær ser jeg vel større ut, men har noen mindre klær da men da kommer magen frem. Og dongeri bukser kommer jeg i nå, men det er den magen. Ja det går saktere nå, har litt lyst å se 70 tallet og. :) 

Du er jammen flink! Misunnelig på hvor standhaftig du har vært. Jeg har vært med barn, kledd i bikini, i dag og har sjelden følt meg verre. Likevel ble det is osv… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
cilie skrev (6 timer siden):

Du er jammen flink! Misunnelig på hvor standhaftig du har vært. Jeg har vært med barn, kledd i bikini, i dag og har sjelden følt meg verre. Likevel ble det is osv… 

Takk! Går opp i helgene da så da er det å få det av og. Du er sikkert fin som du er, det er vi selv som legger mest merke til det tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...