Gå til innhold

Er dere med dere som skal ned i vekt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke jeg forsaker noe som helst og det finnes massevis av oppskrifter på deilige lavkarbokaker og slikt også. :) Har ikke fått testet ut noe særlig av det ennå ettersom vi stort sett er så mette at vi ikke har lyst på, men til bursdager har jeg tenkt å prøve å bake noe av det. 

Ok. Jeg spiser ikke ofte kaker, men skal kanskje i en bursdag i august...hvis jeg tør pga corona. Der blir det jo all slags mat, men får begrense meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Niomi
stjernestøv skrev (15 timer siden):

Det har hjulpet meg veldig å spise lite og ofte og drikke mye, sukkerfrie drops hjelper også på. 

Takk for tips. Å drikke er noe jeg lett glemmer, så har fylt på en flaske vann nå. 

Lillemus skrev (15 timer siden):

Hvor høy er du? Jeg har også et mål om samme målvekt som du, men jeg er bare drøye halvannen meter høy da...

Jeg er 160 cm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niomi skrev (1 time siden):

Jeg er 160 cm. 

Og du mener du må veie 79 - 24 = 55 kg for å være normalvektig? Hvilken skala er det?

Jeg er også 160 cm, veier litt under 60 kg og har trodd at jeg var innenfor normalområdet. Vekten er riktignok uheldig fordelt, men det er ikke så lett å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (4 minutter siden):

Og du mener du må veie 79 - 24 = 55 kg for å være normalvektig? Hvilken skala er det?

Jeg er også 160 cm, veier litt under 60 kg og har trodd at jeg var innenfor normalområdet. Vekten er riktignok uheldig fordelt, men det er ikke så lett å gjøre noe med det.

Dere vil være godt innenfor normal bmi begge to når Niomi når målet sitt. 😊 Jeg også selv om jeg er 8 cm lavere enn dere. 

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Nei, 80,1 kilo, opp 100 gram. Nå har det stoppet opp, får bare prøve å holde meg her da å se hvordan det går. 27,68 i bmi, ville helst ned på 75 kilo men får se hvordan det går. Opp skal jeg i hvert fall ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (23 minutter siden):

Nei, 80,1 kilo, opp 100 gram. Nå har det stoppet opp, får bare prøve å holde meg her da å se hvordan det går. 27,68 i bmi, ville helst ned på 75 kilo men får se hvordan det går. Opp skal jeg i hvert fall ikke. 

Det er ikke noe poeng å veie seg hver dag.

Anonymkode: a6b91...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er ikke noe poeng å veie seg hver dag.

Anonymkode: a6b91...808

Veier meg hver dag ja, men skriver det bare ned en gang i uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (27 minutter siden):

Veier meg hver dag ja, men skriver det bare ned en gang i uken. 

Det gjør jeg også. :) I dag er jeg 300 g opp fra i går, men samtidig 400 g ned fra sist tellende veiedag (forrige lørdag regner jeg faktisk ikke med for da lå det fremdeles mye i kroppen etter ferieturen!). Så vi år se i morgen, om det blir litt opp eller ned denne uka. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (24 minutter siden):

Det gjør jeg også. :) I dag er jeg 300 g opp fra i går, men samtidig 400 g ned fra sist tellende veiedag (forrige lørdag regner jeg faktisk ikke med for da lå det fremdeles mye i kroppen etter ferieturen!). Så vi år se i morgen, om det blir litt opp eller ned denne uka. :) 

Ja det er greit å følge med :) 

Det er jo bra da med 400 gram ned, ja du får se i morgen hvordan det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Ja det er greit å følge med :) 

Det er jo bra da med 400 gram ned, ja du får se i morgen hvordan det er. 

Det er to uker siden jeg veide reelle 400 g mer da. :) Men ned er ned og jeg har det ikke travelt, så det går helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Så var det fredag og veiedag, hvordan går det der? Jeg veier 80,2 kilo nå så det er ikke noe å skryte av, til sammen 23 kilo ned i år. Virker som om det har stoppet opp nå, så nå skriver jeg ikke her mer med mindre jeg kommer på 70 tallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (16 minutter siden):

Så var det fredag og veiedag, hvordan går det der? Jeg veier 80,2 kilo nå så det er ikke noe å skryte av, til sammen 23 kilo ned i år. Virker som om det har stoppet opp nå, så nå skriver jeg ikke her mer med mindre jeg kommer på 70 tallet. 

Hvis ikke 23 kg ned på 7 mnd er noe å skryte av så vet ikke jeg!!! Nå må du se på hva du har oppnådd her!

Skjønner frustrasjonen din over å stå på stedet hvil, jeg har gått opp og ned de samme 200 g de siste to ukene selv og det er ikke noe morsomt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg er på en liten ferietur med min mor, og har (heldigvis 😅) ikke noen vekt tilgjengelig i dag... I går skeiet vi ut med både flott lunsj og flott middag, og vin og drink, men i dag skal vi kjøre hjemover og ha nistepakke og vann 😄

Men før vi dro, viste vekta 76,3 - det laveste siden jeg tok meg selv i nakken i mai 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (31 minutter siden):

Så var det fredag og veiedag, hvordan går det der? Jeg veier 80,2 kilo nå så det er ikke noe å skryte av, til sammen 23 kilo ned i år. Virker som om det har stoppet opp nå, så nå skriver jeg ikke her mer med mindre jeg kommer på 70 tallet. 

Jo, det er så avgjort noe å skryte av! Imponerende vektnedgang. Nå er det kanskje lurt å fokusere på å holde vekten stabil noen måneder. Det er jo stort sett alltid vanskeligere å holde stabil vekt enn å gå nedover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (34 minutter siden):

Hvis ikke 23 kg ned på 7 mnd er noe å skryte av så vet ikke jeg!!! Nå må du se på hva du har oppnådd her!

Skjønner frustrasjonen din over å stå på stedet hvil, jeg har gått opp og ned de samme 200 g de siste to ukene selv og det er ikke noe morsomt. :) 

Ja får vel tenke på helheten, er jo glad jeg ikke er over 100 kilo lenger. 

Ja det er frustrerende når det stopper opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
frosken skrev (23 minutter siden):

Jo, det er så avgjort noe å skryte av! Imponerende vektnedgang. Nå er det kanskje lurt å fokusere på å holde vekten stabil noen måneder. Det er jo stort sett alltid vanskeligere å holde stabil vekt enn å gå nedover. 

Jo takk. Ja får fokusere på å holde vekten stabil, tror det har med risperdal å gjøre og jeg da at det ikke går mer ned. Men opp skal jeg ikke, må nok jobbe for å holde vekten stabil og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
påskelilje skrev (27 minutter siden):

Jeg er på en liten ferietur med min mor, og har (heldigvis 😅) ikke noen vekt tilgjengelig i dag... I går skeiet vi ut med både flott lunsj og flott middag, og vin og drink, men i dag skal vi kjøre hjemover og ha nistepakke og vann 😄

Men før vi dro, viste vekta 76,3 - det laveste siden jeg tok meg selv i nakken i mai 😊

Er lov å kose seg litt og i ferien, og det er bra jobba. Må være kjekt å være på 70 tallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det? 79,2 i dag og ned 24,1 kilo, det er da noe men går nok opp noe i dag siden det er spisedagen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...