Gå til innhold

Er dere med dere som skal ned i vekt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Lillemus skrev (27 minutter siden):

Men du vet jo utmerket godt at vektnedgangen går i rykk og napp og ikke kan regnes fra dag til dag. Og den bmi'en du har nå er IKKE så overvektig at du kan regne med å suse ned i vekt lengre! Du er knapt overvektig jo!

Selv er jeg kjempefornøyd med nesten 3 kg ned / 6 cm inn i livet på 4 uker jeg. Flere av de gamle bh'ene mine passer, beltet har jeg vært nødt til å ta inn på det innerste hakket og turbuksa som har vært så trang at den ikke har vært brukbar sitter som et skudd. :) 

Ja får bare fortsette i dag, men den bmien går lang ned for må jo veie ganske lite for å være normalvektig. Det er nok i begynnelsen det går fort ja så stopper det opp, eller går opp. 

Det er jo kjempebra det :) Kjekt når en merker forskjell.- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Nå har jeg fått trim og gjort mer husarbeid enn på lenge, strøk gardiner, vasket vinduer og hang opp nye gardiner phu! Ble skikkelig sliten nå, husarbeid ligger ikke for meg men mannen blir vel glad for at jeg gjør noe. Tok kjøkkenet og stuene, får bytte på soverommene en an dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym 2
Marye skrev (På 1.6.2021 den 22.11):

Sprøyta gir nok redusert apetitt, men jeg føler at hver kg ned er en kamp 

Hva er det for en sprøyte? Er det for å gå ned i vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hvordan går det?

Nå ser jeg 80,4 kilo, en kilo ned denne uken. Kanskje jeg ser 70 tallet neste uke? Det hadde vært kjekt :) 4 gram unna bmi på 27,68. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Hvordan går det?

Nå ser jeg 80,4 kilo, en kilo ned denne uken. Kanskje jeg ser 70 tallet neste uke? Det hadde vært kjekt :) 4 gram unna bmi på 27,68. 

Det går veldig fint her, men nå skal vi på tur i noen dager snart og kommer nok til å "slække" litt på kosten så det blir litt vannvekt når vi kommer hjem igjen. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Det går veldig fint her, men nå skal vi på tur i noen dager snart og kommer nok til å "slække" litt på kosten så det blir litt vannvekt når vi kommer hjem igjen. 😊

Så bra, dere er flinke som klarer å spise så lite :) Har spist egg de siste dagene her og, ble inspirert ;) Ja kos dere på tur, det er lov det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Så bra, dere er flinke som klarer å spise så lite :) Har spist egg de siste dagene her og, ble inspirert ;) Ja kos dere på tur, det er lov det! 

Lite og lite... Var ute og spiste med 3 som spiser høykarbo for noen dager siden. De spiste pasta (helt uten grønnsaker) og burgere med chips (med et salatblad), burger brødet var så tørt at de ikke gadd spise hele. Vi spiste to burgere hver (bestilte kun kjøttet) med osteskive og litt bacon + masse salat og jeg var vel den eneste som spiste opp all maten min. 😁 De andres mat så drepende kjedelig ut for å si det mildt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (21 minutter siden):

Lite og lite... Var ute og spiste med 3 som spiser høykarbo for noen dager siden. De spiste pasta (helt uten grønnsaker) og burgere med chips (med et salatblad), burger brødet var så tørt at de ikke gadd spise hele. Vi spiste to burgere hver (bestilte kun kjøttet) med osteskive og litt bacon + masse salat og jeg var vel den eneste som spiste opp all maten min. 😁 De andres mat så drepende kjedelig ut for å si det mildt. 

Det hørtes jo godt ut det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Veide 80 kilo i går og 80,6 kilo i dag.  Og jeg som trodde jeg skulle være på 70 tallet i dag, håper jeg går ned litt til i morgen da. Må være noe vannvekt for jeg spiste like lite i går som ellers, i går hadde jeg jo egentlig nådd målet mitt på 80 kilo men er ikke helt fornøyd enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Vi er på ferie på Vestlandet. Holder på å male og pusse opp noen rom, og jeg mer aktiv enn normalt. Spiser også litt mer enn vanlig. Det meste ekstra er sånne ting som svigermor kommer med i tillegg til måltidene: smurt lefse, boller, suppe midt på dagen i tillegg til brød, dessert etc. Det blir liksom akkurat litt mer kalorier enn nødvendig,  men i og med at jeg rører meg mer enn vanlig,  håper jeg at jeg ikke har gått opp disse to ukene. Har svømt en del flere dager og gått litt tur. Nå skal jeg vaske tak hos svigermor  - forbrenner vel litt på den jobben og 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
påskelilje skrev (2 minutter siden):

Vi er på ferie på Vestlandet. Holder på å male og pusse opp noen rom, og jeg mer aktiv enn normalt. Spiser også litt mer enn vanlig. Det meste ekstra er sånne ting som svigermor kommer med i tillegg til måltidene: smurt lefse, boller, suppe midt på dagen i tillegg til brød, dessert etc. Det blir liksom akkurat litt mer kalorier enn nødvendig,  men i og med at jeg rører meg mer enn vanlig,  håper jeg at jeg ikke har gått opp disse to ukene. Har svømt en del flere dager og gått litt tur. Nå skal jeg vaske tak hos svigermor  - forbrenner vel litt på den jobben og 😀

Ja det virker som du er veldig aktiv så da går du vel ikke opp, min man spiser sjokolade hver dag men sykler flere timer for dagen og går fjellturer noen dager. Han er like tynn, jeg legger på meg av å se på en sjokolade. Is spiser han og hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Ja det virker som du er veldig aktiv så da går du vel ikke opp, min man spiser sjokolade hver dag men sykler flere timer for dagen og går fjellturer noen dager. Han er like tynn, jeg legger på meg av å se på en sjokolade. Is spiser han og hver dag. 

Vi har faktisk spist lite is disse ti dagene. Men vi har hatt jordbær med fløte 2 ganger - det er nyyyydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
påskelilje skrev (4 minutter siden):

Vi har faktisk spist lite is disse ti dagene. Men vi har hatt jordbær med fløte 2 ganger - det er nyyyydelig!

Ja jordbær med fløte er nydelig, det har jeg spist en gang i sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

I dag var jeg på 80 kilo igjen, det blir 400 gram denne uken. Men det er bra det tatt i betraktning utskjeielsen  sist lørdag, og dette var jo målet mitt men er ikke helt fornøyd. Men er glad hvis jeg klarer å holde meg på 80 kilo, men hadde vært fint å gått ned 5 kilo til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (15 minutter siden):

I dag var jeg på 80 kilo igjen, det blir 400 gram denne uken. Men det er bra det tatt i betraktning utskjeielsen  sist lørdag, og dette var jo målet mitt men er ikke helt fornøyd. Men er glad hvis jeg klarer å holde meg på 80 kilo, men hadde vært fint å gått ned 5 kilo til. 

Du har vært og er kjempe flink 👏

Har vært i en overspising periode igjen så akkurat nå så er jeg fornøyd for hver dag jeg greier og ikke overspise. Har lenge vært i en dårlig periode, men den ser nå ut til å gå mot slutten.  Har økt en medisin og det ser ut til å hjelpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Du har vært og er kjempe flink 👏

Har vært i en overspising periode igjen så akkurat nå så er jeg fornøyd for hver dag jeg greier og ikke overspise. Har lenge vært i en dårlig periode, men den ser nå ut til å gå mot slutten.  Har økt en medisin og det ser ut til å hjelpe. 

Takk :) Men merker det går tregt nå og er vanskelig, men sånn er det jo bare. 

Det er lett å komme ut av kontroll, særlig om en ikke har det bra psykisk. Merker suget etter overspising jeg og. Godt perioden går mot slutten da, ikke lett det der. Håper medisinen hjelper :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...