Gå til innhold

Er dere med dere som skal ned i vekt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Lillemus skrev (10 timer siden):

Det med å høre ting rundt seg skjønner jeg godt! :) Jeg liker også helst å gå uten noe på ørene, egentlig ikke med tanke på overfall, men med tanke på syklister som kan komme i full fart f.eks., og så liker jeg å høre fuglene og sånt. :) 

Ja det er best å høre ting rundt seg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå blir jeg litt  oppgitt.  Denne uka har jeg vært flink med maten, har greid å stramme enda litt mer inn + at jeg har gått 4 turer (på tilsammen nesten 4 timer) Gikk også såpass på at jeg både ble svett og var i raskeste pulssonene mye av tiden. Allikevel har jeg bare gått ned 100g denne uka. Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (3 timer siden):

Nå blir jeg litt  oppgitt.  Denne uka har jeg vært flink med maten, har greid å stramme enda litt mer inn + at jeg har gått 4 turer (på tilsammen nesten 4 timer) Gikk også såpass på at jeg både ble svett og var i raskeste pulssonene mye av tiden. Allikevel har jeg bare gått ned 100g denne uka. Hvordan går det med dere andre?

Forstår at du blir oppgitt da når du jobber hardt for det, her ble det ned 500 gram denne uken. Blir jo mindre og mindre, er oppgitt jeg og. Men vi får tenke at det er i hvert fall ikke opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Forstår at du blir oppgitt da når du jobber hardt for det, her ble det ned 500 gram denne uken. Blir jo mindre og mindre, er oppgitt jeg og. Men vi får tenke at det er i hvert fall ikke opp. 

Ja, jeg blir oppgitt, men får tenke som deg at det iallefall ikke er opp. Vet jo også at plutselig så kan det hoppe ned litt raskere. Får bare satse på det og å fortsatt være flink. 500g er jo bra da, men skjønner jo at du gjerne vil fortere ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Ned 800 gram denne uken og er 91,6 kilo, håper på å nå åttitallet snart. Blir deprimert for jeg går så lite ned rundt magen :( 

Hvordan går det med dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (45 minutter siden):

Ned 800 gram denne uken og er 91,6 kilo, håper på å nå åttitallet snart. Blir deprimert for jeg går så lite ned rundt magen :( 

Hvordan går det med dere? 

Kjempe bra👏

Her har alt gått gæernt og jeg har ikke turt å gå på vekta🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
merida skrev (2 minutter siden):

Det er jo bra! Du er flink. Går ikke bra her. Har gitt opp. Så jeg melder meg ut nå. Ønsker dere alle lykke til videre - dere er flinke :) 

Takk :) Du må tenke på alt du har gått ned tross alt hvis du har gått opp litt, du vil ikke opp igjen? Da kan du vel heller prøve å holde vekten der den er nå en stund? Ikke gi opp, du hadde et mål og det klarer du! Noen ganger trenger en bare litt mer tid og tid har vi nok av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merida skrev (4 minutter siden):

Det er jo bra! Du er flink. Går ikke bra her. Har gitt opp. Så jeg melder meg ut nå. Ønsker dere alle lykke til videre - dere er flinke :) 

Kan du ikke bare sette ting på pause? Til det blir lettere å ta tak igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (2 minutter siden):

Kjempe bra👏

Her har alt gått gæernt og jeg har ikke turt å gå på vekta🙈 

Takk :) 

Da får du vente en uke kanskje å se? Bare ikke gi opp, det går galt for alle innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merida skrev (3 minutter siden):

Jeg har kkke mer motivasjon igjen. Det har kun vært en mislykket kamp etter jul. Og jeg har lagt på meg 3 kg siden 8/3. kjenner det på klærne også. 

Jeg har ingen som støtter meg i rl lenger, og da er løpet kjørt. Jeg prøver å ta tak hver dag men jeg mislykkes hver dag. Jeg har ikke mer å strekke meg etter. Jeg har  løpet av denne daglige kampen gradvis mistet mer og mer motivasjon - nå er det ikke meR igjen, og da er kampen tapt. 

Nå er motivasjon noe som går i bølger, iallefall for meg. Får du nok søvn og hvile?  Det er nødvendig for å greie og stå i dette.   Det er en kamp og et maraton. Sier jeg som har etekick de luxe nå🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
Lillemus skrev (På 8.1.2021 den 11.01):

Jeg la merkelig nok ikke på meg noe særlig jula, men har gått opp en halvkilo etter jul - jobber for harde livet med å spise opp alt godiset vi lagde til jul som vi ikke fikk spist! 😂

Jeg har også gått opp. Jeg veiet 60 kg før jul, men har nå gått opp ett kilo og veier 61 kg. Vet ikke hvorfor det er sånn for jeg  spiser aldri slik at jeg blir mett engang. Så nå gidder jeg ikke å forsøke å bare gå ned. Men vil heller trene.  😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hvordan går det med dere?

Jeg har gått ned 700 gram denne uken, så nå er det 12,4 kilo ned. 90,9 kilo, så kom igjen 80 tallet nå da. I neste uke kanskje? Men det spørs! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
merida skrev (1 minutt siden):

Jeg er imponert! Du er så flink 😃

Takk :) 

Men forstår ikke helt hvorfor jeg ikke går ned 1 kilo pr uke, gjorde jo det sist og jeg spiste samme mengde da. Du går jo fortere ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
merida skrev (Akkurat nå):

Tror det blir vanskeligere desto nærmere målet du er. Se for deg skinnet som gradvis skrapes  helt inn til beinet. 

Ja det er vel sant det, får bare fortsette å gå litt og litt ned. Skulle bare ønske det var mer men sånn er det jo ikke, da må jeg ta det jeg får. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
merida skrev (3 minutter siden):

Ja, vi må være tålmodige og bruke den tiden det tar :) 

Vi må nok det :) Har ikke noe annet valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merida skrev (13 minutter siden):

Ja, vi må være tålmodige og bruke den tiden det tar :) 

 

stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Vi må nok det :) Har ikke noe annet valg. 

Så flinke dere er👏

Jeg var ikke flink i påsken og gikk opp flere kilo, men er på rett spor igjen nå. Veier nå litt mer enn før påsken. Må bare ikke gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merida skrev (29 minutter siden):

Tror det blir vanskeligere desto nærmere målet du er. Se for deg skinnet som gradvis skrapes  helt inn til beinet. 

Ja, etter hvert som man blir slankere så trenger man mindre kcal inn for å opprettholde vekta, og dermed også mindre for å kunne gå videre ned i vekt. Jeg legger mye lettere på meg nå enn tidligere, fordi jeg er jo lettere og kcal-behovet til kroppen er jo da lavere. Frustrerende til tider. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (4 minutter siden):

 

Så flinke dere er👏

Jeg var ikke flink i påsken og gikk opp flere kilo, men er på rett spor igjen nå. Veier nå litt mer enn før påsken. Må bare ikke gi opp.

Takk :) 

Nei du må ikke gi opp! Stå på videre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (3 minutter siden):

Ja, etter hvert som man blir slankere så trenger man mindre kcal inn for å opprettholde vekta, og dermed også mindre for å kunne gå videre ned i vekt. Jeg legger mye lettere på meg nå enn tidligere, fordi jeg er jo lettere og kcal-behovet til kroppen er jo da lavere. Frustrerende til tider. :)

Jeg er på 1300 kalorier nå omtrent, har lurt på å prøve Dr.Now sin diett, men den er jo på 1200 kalorier....er jo bare en mellombar i forskjell det. Dr.Now sier man skal ikke være under 1200 kalorier. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...