Snill gutt Skrevet 15. april Skrevet 15. april I vinter, var du ute og lekte I snøen? Eller har du vokst fra det? 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 15. april Skrevet 15. april (endret) Ja, aldri for gammel for snø. Endret 15. april av Ikkeanonymnok 1 Siter
Snill gutt Skrevet 15. april Forfatter Skrevet 15. april Ikkeanonymnok skrev (11 minutter siden): Ja, aldri for gammel for snø. Hva gjør du da ?😀 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 15. april Skrevet 15. april Snill gutt skrev (19 minutter siden): Hva gjør du da ?😀 Laget snømann og snøengel. 1 Siter
Snill gutt Skrevet 15. april Forfatter Skrevet 15. april Jeg blir med på snøballkrig hvis noen vil. Er ikke så slem at jeg kaster harde snøballer eller moser noen ned i snøen da. Løse snøballer eller en frisk brytekamp i løssnø derimot...😅❄️ eller lage engler 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. april Skrevet 15. april Alene gjør jeg ikke det, men om mine to voksne barn hadde vært her og det hadde vært kram snø, så hadde vi godt kunnet være ute og lage snømann! 😁 1 Siter
Snill gutt Skrevet 15. april Forfatter Skrevet 15. april Lillemus skrev (Akkurat nå): Alene gjør jeg ikke det, men om mine to voksne barn hadde vært her og det hadde vært kram snø, så hadde vi godt kunnet være ute og lage snømann! 😁 Så gøy Enig, det rr ikke så gøy alene 🤩 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. april Skrevet 15. april Snill gutt skrev (40 minutter siden): Så gøy Enig, det rr ikke så gøy alene 🤩 Vi pleier å kaste frisbee og spille dart - det er kjempegøy! Og om vi er ute og går tur og kommer forbi en slik plass med treningsapparater på, så må vi teste og leke oss litt! Blir aldri for voksen til å leke litt jeg! 0 Siter
Snill gutt Skrevet 15. april Forfatter Skrevet 15. april Lillemus skrev (Akkurat nå): Vi pleier å kaste frisbee og spille dart - det er kjempegøy! Og om vi er ute og går tur og kommer forbi en slik plass med treningsapparater på, så må vi teste og leke oss litt! Blir aldri for voksen til å leke litt jeg! Det er veldig bra 😃 Ikke jeg heller 😄 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. april Skrevet 15. april Snill gutt skrev (3 minutter siden): Det er veldig bra 😃 Ikke jeg heller 😄 Vi pleier å ha lego-bygge-konkurranse også! Vi finner et bilde av en 2d-legofigur og så er det om å gjøre bygge den raskest mulig. Slik som denne f.eks.: Det er kjempegøy! 😂 0 Siter
Snill gutt Skrevet 15. april Forfatter Skrevet 15. april (endret) Lillemus skrev (10 minutter siden): Vi pleier å ha lego-bygge-konkurranse også! Vi finner et bilde av en 2d-legofigur og så er det om å gjøre bygge den raskest mulig. Slik som denne f.eks.: Det er kjempegøy! 😂 Så fin den var 😄 artig 😄 Endret 15. april av Snill gutt 0 Siter
Snill gutt Skrevet 15. april Forfatter Skrevet 15. april Er det noen voksne som dynker hverandre i snøen? ❄️😄 0 Siter
Ftss Skrevet 18. april Skrevet 18. april Leker ikke i snøen men jeg går å gaper med tunga ute og fanger snøfnugg. 0 Siter
hattifnattus Skrevet 18. april Skrevet 18. april Har ikke lekt i snøen siden jeg var tenåring😅 Hadde jeg hatt barn hadde jeg nok det 0 Siter
Snill gutt Skrevet 18. april Forfatter Skrevet 18. april Ftss skrev (2 timer siden): Leker ikke i snøen men jeg går å gaper med tunga ute og fanger snøfnugg. Det er jo også en slags lek 😄 0 Siter
Snill gutt Skrevet 18. april Forfatter Skrevet 18. april hattifnattus skrev (2 timer siden): Har ikke lekt i snøen siden jeg var tenåring😅 Hadde jeg hatt barn hadde jeg nok det Ja da får man lett et påskudd til det. Da jeg var tenåring, var det mye av snølek. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 18. april Forfatter Skrevet 18. april Vi døpte hverandre i løssnø. Lenge siden jeg var med på det nå. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april Skrevet 19. april Snill gutt skrev (På 15.4.2026 den 22.24): Er det noen voksne som dynker hverandre i snøen? ❄️😄 Nei, det er ikke noe gøy. Hadde mannen min gjort det så hadde han nok angret etterpå. Ungene mine er heldigvis for glad i sin gamle mor til å gjøre noe sånt mot henne. 1 Siter
Snill gutt Skrevet 19. april Forfatter Skrevet 19. april Lillemus skrev (2 timer siden): Nei, det er ikke noe gøy. Hadde mannen min gjort det så hadde han nok angret etterpå. Ungene mine er heldigvis for glad i sin gamle mor til å gjøre noe sånt mot henne. Det måtte vært med avtale om ikke å gjøre det så voldsomt hardt. Men når ikke alle er med på det, må man heller gjøre noe annet 😄 1 Siter
Sakura Skrevet 20. april Skrevet 20. april (endret) Her jeg bor har vi ikke snø vinterstid, som barn lekte jeg mye ute i snøen da bodde jeg på bygda. Endret 20. april av Sakura 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.