Gå til innhold

Psykiatri

Vi minner om at dette forumet ikke har noe autorisert helsepersonell og all diskusjon rundt medisiner er kun egne erfaringer og egen kunnskap. Diskusjon rundt spesifikke doseringer er ikke lov!


91 607 emner i kategorien

  1. svar av lege

    • 4 svar
    • 377 visninger
  2. Vitamin mangel pga medisinering

    • 0 svar
    • 375 visninger
  3. Litt ,veldig ,alltid

    • 4 svar
    • 449 visninger
  4. hvordan overkomme problemet mitt?

    • 1 svar
    • 291 visninger
  5. Syk svært lenge

    • 1 svar
    • 722 visninger
  6. Følelser, Nils Håvard Dahl

    • 0 svar
    • 334 visninger
  7. NHD: Skyldfølelse - hypnose

    • 5 svar
    • 421 visninger
  8. Hvordan få venner?

    • 8 svar
    • 553 visninger
  9. Hvis man har mange forskjellige symptomer

    • 4 svar
    • 436 visninger
  10. NHD personlighetsforstyrrelser

    • 2 svar
    • 308 visninger
  11. Hvilke tabletter regnes som "lykkepillen" ?

    • 2 svar
    • 528 visninger
  12. Hvordan leve med skyldfølelsen?

    • 16 svar
    • 1,4k visninger
  13. Er krisehjelp egentlig bra?

    • 18 svar
    • 489 visninger
  14. nå skal jeg bli kreativ

    • 0 svar
    • 372 visninger
  15. Er så jævla ensom

    • 11 svar
    • 455 visninger
  16. Spørsmål om Cipralex, Nhd?

    • 3 svar
    • 1,1k visninger
  17. Medisiner og forhold til lege

    • 0 svar
    • 326 visninger
  18. NHD, Hve betyr det legen har skrevet ?

    • 5 svar
    • 435 visninger
  19. Depresjon og fysisk aktivitet

    • 17 svar
    • 387 visninger
    • 4 svar
    • 343 visninger
  20. Kanskje jeg ikke er syk

    • 1 svar
    • 254 visninger
  21. Melatonin spm., NHD

    • 4 svar
    • 434 visninger
  22. Mot antidepressiva?

    • 16 svar
    • 656 visninger
    • 1 svar
    • 384 visninger
  23. Bare lei- eller deprimert?

    • 9 svar
    • 440 visninger
×
×
  • Opprett ny...