Gå til innhold

de dusjer med trusa på ..


flisa

Anbefalte innlegg

Gjest Til  Fei

Vet at mange av de 16 årige jentene jeg hadde på helse- og sosial droppet gymmen pga. dette. Det er en sårbar alder og for en del så er det ikke gøy å vise fram kroppen som stadig er i forandring.

Vi hadde avtale med gymlæreren på enkelte om at de fikk bruke lærerdusjen, men da må de jo først si ifra og det er det mange som ikke gjør.

Akkurat sånn hadde vi det på helse og sosial også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    31

  • PieLill

    24

  • Babette

    12

  • Miss seventy

    12

Mest aktive i denne tråden

Gjest Til  Flisa

Himmel! Jaja,- det blir jo selvsagt ikke det samme som å dusje med de kjerringtrusene mine på, da...men... (har fått beskjed her på dol at alt som ikke er string er kjerringtruser, nemlig...)

Hmmm. Må hjem og spørre ungene,jeg. Forresten,- tror ikke de dusjer så mye etter gym'en på skolen,- har det i siste time, og dusjer visstnok hjemme istedet. Så,- ja - det er kanskje veldig flaut å dusje på skolen...

Det er vel da samme faen om man har string eller kjærring truser på seg når man dusjer...

Skjønner ikke at det kan spille så stor rolle...

Bruk de trusene du selv vil bruke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Det var til katt-ja ikke til flisa

Det er vel da samme faen om man har string eller kjærring truser på seg når man dusjer...

Skjønner ikke at det kan spille så stor rolle...

Bruk de trusene du selv vil bruke..

Skrev det forrige innlegget feil.

Det var ment som svar til katt-ja ikke til flisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hehe, vittig

Noen jenter i parallellklassen min dusjet med t-skjorte og truse... Dette er 10-15 år siden.

Kan godt være mulig det, men det tror jeg var et mer sjeldent syn den gangen...

Jeg har aldri set noen dusje med trusa på i allefall.. Da hadde jeg nok sperret opp øynene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...