Gå til innhold

datter på 14 med dildo


maxano

Anbefalte innlegg

Gjest slapp av..

En 14 åring er fremdeles et barn. Ser at mange forelder mener at man bare skal late som ingenting. Hvorfor det?

Foreldre burde delta mer i livene til barna sine, involvere seg og vite hva de driver med. Synes ikke det er for drøyt å spørre om den dildoen. På en saklig, respektfull og grei måte. Tenåringer nå presses tidlig inn i roller og forventninger om at de skal ha et sexliv, foreldre bør være på vakt mot det. Foreldre burde være der og beskytte, komme med konstruktive tilbakenmeldinger og saklig informasjon. Heller enn å late som ingenting.Synes det er en slags misforstått respekt.

Sier man noe om denne dildoen til henne, så mister man nok et stor tillit fra denne datteren. . . Jeg bhadde stukket hjemme fra om noen hadde blandet seg i det! Spesielt far og mor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 163
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kizmiaz

    14

  • Mary Poppins

    11

  • laban

    10

  • Babette

    10

Mest aktive i denne tråden

Ikke si noe til henne. Da kan dere ødelegge mye tillitt. .

Synes ikke dette var så overraskende egentlig.. Vær heller glad dere ikke fant en pakke kondomer hvor det manglet en del av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vanlig.........!

heisann... jeg synest ikke at dere skal si noe som helst til henne. sett deg selv i hennes situasjon.. Det er da helt normalt for ung jenter å ha en sånn. ikke nødvendigvis å bruke, men det er litt "stas" å ha en dildo i vennegjengen...

Datteren deres hadde nok ikke villet hatt sa mye å gjøre med dere en stund fremover dersom dere sa noe til hun.

Jeg husker godt da jeg var i den alderen. da hadde jeg debutert seksuellt for mange år siden, men hadde mamma og pappa sagt noe til meg angående sex eller dildo, da hadde jeg blitt så flau at jeg ikke vet hvor jeg skulle gjort av meg..

Lykke til uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ...jøss, tidlig ute.

heisann... jeg synest ikke at dere skal si noe som helst til henne. sett deg selv i hennes situasjon.. Det er da helt normalt for ung jenter å ha en sånn. ikke nødvendigvis å bruke, men det er litt "stas" å ha en dildo i vennegjengen...

Datteren deres hadde nok ikke villet hatt sa mye å gjøre med dere en stund fremover dersom dere sa noe til hun.

Jeg husker godt da jeg var i den alderen. da hadde jeg debutert seksuellt for mange år siden, men hadde mamma og pappa sagt noe til meg angående sex eller dildo, da hadde jeg blitt så flau at jeg ikke vet hvor jeg skulle gjort av meg..

Lykke til uansett..

Da du var 14 hadde du debutert seksuelt for mange år siden ?

høres ikke bra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...