Gå til innhold

datter på 14 med dildo


maxano

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Nei. Setter jeg noen aldersgrense ?Jeg stiller et spørsmål, fordi jeg er interessert i svarene her.

Spørsmålet mitt til Ugga Bugga og gjerne andre her var:

Hvis trådstarteren fant en dildo hos sin 12 årige datter, hva ville dere svart ham da ?

Det samme.

Man blander seg ikke inn i sine ungers onanivaner.

De er sårbare, og det siste du vil er at de skal forbinde sex med skam. Det kan i verste fall gi dem et unaturlig forhold til seksualitet i uoverskuelig framtid.

Hva vil foreldre oppnå med å konfrontere sitt barn med noe sånt?

Nei, her må man trå varsomt, og det gjør man ikke ved å blande seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 163
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kizmiaz

    14

  • Mary Poppins

    11

  • laban

    10

  • Babette

    10

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes absolutt at man skal involvere seg dersom man oppdager at ens 14-årige datter har et aktivt _sexliv_. Da tenker jeg på ting som hun kan bli gravid av, ting som hun kan bli presset til, ting hun kan komme til å angre på, osv.

Men jeg synes ikke det at moren går ubedt i skuffen hennes og finner en dildo, krever samme type involvering.

Hadde jeg vært moren, rent bortsett fra at jeg ikke går i min datters skuffer, hadde jeg forsøkt å komme litt inn på temaet når det falt naturlig. F.eks. når anledningen bød seg kunne jeg spurt om hun hadde vært på Kondomeriet noen gang.

Og jeg HAR faktisk en tenåringsdatter, i motsetning til mange av synserne her.

Ja. Sånn er det jeg tenker om saken også.

Du formulerer deg bedre enn meg.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Setter jeg noen aldersgrense ?Jeg stiller et spørsmål, fordi jeg er interessert i svarene her.

Spørsmålet mitt til Ugga Bugga og gjerne andre her var:

Hvis trådstarteren fant en dildo hos sin 12 årige datter, hva ville dere svart ham da ?

Jeg har ikke barn, men har selv vært barn, og glad mine foreldre ikke oppdaget og/eller la seg opp i mine onanivaner. De inkluderte ikke noen dildo, men det var vel kun pga manglende tilgang, og lite annet, for å si det sånn... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jeg synes absolutt at man skal involvere seg dersom man oppdager at ens 14-årige datter har et aktivt _sexliv_. Da tenker jeg på ting som hun kan bli gravid av, ting som hun kan bli presset til, ting hun kan komme til å angre på, osv.

Men jeg synes ikke det at moren går ubedt i skuffen hennes og finner en dildo, krever samme type involvering.

Hadde jeg vært moren, rent bortsett fra at jeg ikke går i min datters skuffer, hadde jeg forsøkt å komme litt inn på temaet når det falt naturlig. F.eks. når anledningen bød seg kunne jeg spurt om hun hadde vært på Kondomeriet noen gang.

Og jeg HAR faktisk en tenåringsdatter, i motsetning til mange av synserne her.

"Og jeg HAR faktisk en tenåringsdatter, i motsetning til mange av synserne her."

Det er ikke noe argument, mange her inne har hatt tenåringsdøtre, andre var tenåring for ikke så veldig lenge siden osv.

Uansett skal jeg love deg at hvis du prøver å komme litt inn på tema ved å spørre om hun har vært på kondomeriet kommer hun ALDRI til å si si "ja det har jeg mamma, kjøpte bl.a denne dildoen her, er den ikke kul?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Og jeg HAR faktisk en tenåringsdatter, i motsetning til mange av synserne her."

Det er ikke noe argument, mange her inne har hatt tenåringsdøtre, andre var tenåring for ikke så veldig lenge siden osv.

Uansett skal jeg love deg at hvis du prøver å komme litt inn på tema ved å spørre om hun har vært på kondomeriet kommer hun ALDRI til å si si "ja det har jeg mamma, kjøpte bl.a denne dildoen her, er den ikke kul?"

Ja, hva skulle poenget være med å finne ut om datteren handler på Kondomeriet, evt andre steder der dildoer selges?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Og jeg HAR faktisk en tenåringsdatter, i motsetning til mange av synserne her."

Det er ikke noe argument, mange her inne har hatt tenåringsdøtre, andre var tenåring for ikke så veldig lenge siden osv.

Uansett skal jeg love deg at hvis du prøver å komme litt inn på tema ved å spørre om hun har vært på kondomeriet kommer hun ALDRI til å si si "ja det har jeg mamma, kjøpte bl.a denne dildoen her, er den ikke kul?"

Jeg tror heller ikke det åpner for å akkurat vise fram dildoen. Men det åpner for at hun kan spørre om ting hvis hun har lyst, uten å selv starte en sånn samtale. Vil hun ikke, er det helt greit.

Verd. det med egne barn tenkte jeg ikke på å diskvalifisere de unge. Men Tenåringsforumet er iblant litt preget av at mer enn halvparten av svarerne kun har barn i førskolealder. Det er veldig enkelt å være streng og grensesettende med alt fra innetider til pengeforbruk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Og jeg HAR faktisk en tenåringsdatter, i motsetning til mange av synserne her."

Det er ikke noe argument, mange her inne har hatt tenåringsdøtre, andre var tenåring for ikke så veldig lenge siden osv.

Uansett skal jeg love deg at hvis du prøver å komme litt inn på tema ved å spørre om hun har vært på kondomeriet kommer hun ALDRI til å si si "ja det har jeg mamma, kjøpte bl.a denne dildoen her, er den ikke kul?"

Jeg er enig. Slik jeg husker den alderen, var det meste flaut. Flaut å vise seg sammen med foreldrene ute, flaut å tenke på at de lå sammen, flaut å kle av seg osv. osv. Å snakke om noe sånt med moren min ville fått meg til å daue.

Jeg leser også om noen som følger døtre inn til legen langt opp i tenårene. Jeg ville ha daua av det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme.

Man blander seg ikke inn i sine ungers onanivaner.

De er sårbare, og det siste du vil er at de skal forbinde sex med skam. Det kan i verste fall gi dem et unaturlig forhold til seksualitet i uoverskuelig framtid.

Hva vil foreldre oppnå med å konfrontere sitt barn med noe sånt?

Nei, her må man trå varsomt, og det gjør man ikke ved å blande seg.

Ok.

Jeg på min side synes at en dildo vitner om en seksualitet som har kommet lenger enn bare å onanere under dyna eller i badekaret/dusjen, noe jeg anser å være fullstendig normalt for både unger og tenåringer. Og aldri ville jeg vel konfrontert noen av barna med det.

Men dildo er på en måte så "avansert" for en 12-åring at jeg ville lurt på hva dette sa om min 12-årings sexliv forøvrig. Hvordan får f.eks. en 12-åring tak i en dildo ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skulle poenget være med å finne ut om datteren handler på Kondomeriet, evt andre steder der dildoer selges?

Jeg mente ikke å spørre for å "finne ut", som noen smart detektivmanøver. Bare for å gi en liten åpning, slik at hun kunne ta opp temaet sexleketøy hvis hun _ville_.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulleinnlegg?

Herregud, jeg synes dette høres sykt ut, hun er da bare et barn!

Noen har nesten ikke kommet i pubertet i den alderen engang, så har dette eksempelet blitt så avansert?

Ærlig talt, jeg tror dette er et tulleinnlegg for å sjekke reaksjonene, hvilken pappa skriver inn noe sånt om sin datter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg mente ikke å spørre for å "finne ut", som noen smart detektivmanøver. Bare for å gi en liten åpning, slik at hun kunne ta opp temaet sexleketøy hvis hun _ville_.

Herregud, dame!

Tror du virkelig du er den din datter vil foretrekke å gå til når hun vil snakke om dildoer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Jeg ville nok også ha blitt ganske forskrekket om jeg hadde funnet en dildo inne på min datters rom.

jeg hadde nok godt ut i fra at det var en tullegave fra venninner.

Men jeg hadde ikke sagt noe.

Sier du noe tror jeg du kan ødelegge noe mellom dere for lang tid fremover. Tenk deg hvor flaut det må være for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ok.

Jeg på min side synes at en dildo vitner om en seksualitet som har kommet lenger enn bare å onanere under dyna eller i badekaret/dusjen, noe jeg anser å være fullstendig normalt for både unger og tenåringer. Og aldri ville jeg vel konfrontert noen av barna med det.

Men dildo er på en måte så "avansert" for en 12-åring at jeg ville lurt på hva dette sa om min 12-årings sexliv forøvrig. Hvordan får f.eks. en 12-åring tak i en dildo ?

Jeg tror problemet er ditt og Anita Apelthun Sæles syn på dildoer.

Ikke 14-åringens bruk av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sikkert!

Mitt sex-liv startet da jeg var mye yngre enn 14 år. Onanerte (ute å putte noe inn) fra jeg var ca. 7 år.

Tenkt om mamma skulle konfrontert meg med det. Da hadde jeg nok blitt ganske lei.

Eh, 7 år?

Yea rigth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dame!

Tror du virkelig du er den din datter vil foretrekke å gå til når hun vil snakke om dildoer?

Når det gjelder egen bruk osv., selvfølgelig nei.

På tullepresang-nivå, som det handler om her, har jeg ingen erfaringer som tyder på det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke å spørre for å "finne ut", som noen smart detektivmanøver. Bare for å gi en liten åpning, slik at hun kunne ta opp temaet sexleketøy hvis hun _ville_.

Hm - unge jenter - og deres forhold til foreldrene - har forandret seg MYE siden jeg var tenåring, skjønner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jeg er enig. Slik jeg husker den alderen, var det meste flaut. Flaut å vise seg sammen med foreldrene ute, flaut å tenke på at de lå sammen, flaut å kle av seg osv. osv. Å snakke om noe sånt med moren min ville fått meg til å daue.

Jeg leser også om noen som følger døtre inn til legen langt opp i tenårene. Jeg ville ha daua av det også.

Ja ikkesant! Slikt er ditflaut i den alderen! Og hvis foreldre prøver å involvere seg for mye i et barns private liv så tror jeg det kan føre til at de stenger seg mer og mer inne.

Man må akspetere at barna blir eldre, og at man ikke lenger kan ta del i alle aspekter ved barnets liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulleinnlegg?

Herregud, jeg synes dette høres sykt ut, hun er da bare et barn!

Noen har nesten ikke kommet i pubertet i den alderen engang, så har dette eksempelet blitt så avansert?

Ærlig talt, jeg tror dette er et tulleinnlegg for å sjekke reaksjonene, hvilken pappa skriver inn noe sånt om sin datter?

Og om det virkelig er sant, bør du konfrontere henne med hvem saken. Kansje hun er misbrukt eller noe, hvem vet?

Jeg synes dette ikke har noe med en 14-årig jentunge å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Ja, hva skulle poenget være med å finne ut om datteren handler på Kondomeriet, evt andre steder der dildoer selges?

Hehe nei du kan så si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm - unge jenter - og deres forhold til foreldrene - har forandret seg MYE siden jeg var tenåring, skjønner jeg...

Jeg påstår heller ikke at alle tenåringer har samme forhold til foreldre om alle temaer eller spesifikt slike temaer.

Men så lenge vi er på tullepresang-nivå venninner imellom, synes jeg ikke det er kriminelt å åpne for en liten oppklaringsrunde OM ØNSKELIG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...