Gå til innhold

datter på 14 med dildo


maxano

Anbefalte innlegg

Moren skulle vel antageligvis legge noe ned i skuffen,- det kan da jeg finne på hos tenåringen min også, det da.

Jeg låste den hemmelige skuffen min i skrivebordet, og ingen reagerte på det. Men jeg var jo et lydig og engleaktig barn.

Klart man skal følge med i hva ungene gjør. Men man må stole på dem også. Og de må få lov å ha noe privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 163
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kizmiaz

    14

  • Mary Poppins

    11

  • laban

    10

  • Babette

    10

Mest aktive i denne tråden

De er vel en plass midt i mellom i den alderen.

Fy deg, skal ikke gjøre de flaue foran venninner, jeg holdt på og døøøø flere ganger i den alderen assa! ;-)

Hørt i farta:

"Hvorfor har ikke jeg normale onkler og naboer liksom?"

Jeg, en annen onkel og naboen på 80 hadde snøballkrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Hadde dere begynt å blande dere dersom det hadde vært snakk om en en gutt og funnet en rull tørkepapir etter at han hadde ronket?

Hvis nei, hva er forskjellen?

En ting er i hvert fall sikkert. Hadde foreldrene mine gjort det når jeg var 14, hadde jeg bedt dem dra til helvete og blitt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg låste den hemmelige skuffen min i skrivebordet, og ingen reagerte på det. Men jeg var jo et lydig og engleaktig barn.

Klart man skal følge med i hva ungene gjør. Men man må stole på dem også. Og de må få lov å ha noe privat.

Ja, bevares,- men da kan de låse en skuff, eller gjemme litt bedre ;-)

En kommodeskuff hos tenåringen min inneholder klær,- skviset ned til bristepunktet ofte.

Jeg pløyer ikke gjennom alt h*n har på rommet,- det ville være å snoke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Hørt i farta:

"Hvorfor har ikke jeg normale onkler og naboer liksom?"

Jeg, en annen onkel og naboen på 80 hadde snøballkrig.

En skal beholde barnet i seg, viktig det vet du :o)

De synes vel ikke at noen i slekta er normale i den alderen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det datteren til Frøland?

Er hun det?

Hun er stedatteren til seriens produsent Tore Ryen. Moren (altså kona til Ryen) er medprodusent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bevares,- men da kan de låse en skuff, eller gjemme litt bedre ;-)

En kommodeskuff hos tenåringen min inneholder klær,- skviset ned til bristepunktet ofte.

Jeg pløyer ikke gjennom alt h*n har på rommet,- det ville være å snoke :)

Kommodeskuffer er mere å betrakte som områder for allmenn ferdsel, ja. Jeg forestilte meg at dette var nattbord- eller skrivebordsskuff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun det?

Hun er stedatteren til seriens produsent Tore Ryen. Moren (altså kona til Ryen) er medprodusent.

Ja, selvsagt! Ryen. Blander navnene Ryen og Frøland, sorry!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillhet er mitt råd. En 14-åring har seksuelle følelser og behov. Derfor er det bra at hun onanerer og blir kjent med kroppen sin. Ikke så rart at hun har dildo. Det er jo så i vinden for tida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Urutinert av datra di og ikke gjemme den bedre ;o)

Dette var kanskje en tullegave fra noen venninner eller hun har kjøpt den selv. Uansett, det er vel bedre med en dildo enn vill og heftig sex med random karer på byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs. Wallace

No way! Hvordan ville du reagert dersom mora di kom og skulle være kul, forståelsesfull og "kammerat" i denne situasjonen? Mest sansynlig ville du ønska henne et visst varmt sted?

Ja, fyttirakkern.

*grøsser ved tanken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

No way! Hvordan ville du reagert dersom mora di kom og skulle være kul, forståelsesfull og "kammerat" i denne situasjonen? Mest sansynlig ville du ønska henne et visst varmt sted?

Hehe *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Dere må ikke finne på å si noe. Dette kunne vært en tullegave fra venner og ikke mer big deal enn som så. (Jeg fikk dildo i tullegave da jeg var rundt 14-15år jeg også).

Å leke kul mamma og pappa som vil ta aktiv del i datterens private liv er ikke lurt. Hvis dere konfronterer henne med dette skal jeg love deg det blir mye hyling og skriking og beskyldninger om at dere har snoket i HENNES saker, uansett om det er tilfelle eller ikke så vil hun garantert forkusere på det. Og hva vil det føre til? Jo hun vil sannsynligvis bli enda flinkere til å gjemme ting fra dere, og på trass stenge dere mere ute fra hennes private liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abrahamsen

En 14 åring er fremdeles et barn. Ser at mange forelder mener at man bare skal late som ingenting. Hvorfor det?

Foreldre burde delta mer i livene til barna sine, involvere seg og vite hva de driver med. Synes ikke det er for drøyt å spørre om den dildoen. På en saklig, respektfull og grei måte. Tenåringer nå presses tidlig inn i roller og forventninger om at de skal ha et sexliv, foreldre bør være på vakt mot det. Foreldre burde være der og beskytte, komme med konstruktive tilbakenmeldinger og saklig informasjon. Heller enn å late som ingenting.Synes det er en slags misforstått respekt.

Foreldre involvere seg i ungdommen sitt sexliv?? Nei vettu hva! Stakkars stakkars jente dersom hun blir konfrontert med dette. SÅÅÅÅ flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Evt henge dildoen på utsida av døra med påskrifta "sånn går det når mamma må rydde rommet for deg"? ;)

*LOL*

Hadde rømt til skogs, jeg da, og dødd av å være flau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nevn det i det hele tatt. Om det er noe hun har kjøpt seg for å utforske litt på egenhånd vil hun dø av skam om det nevnes, i tillegg til at å rydde i hennes saker er det samme som å snoke og vil bli sett på som et overtramp av private grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No way! Hvordan ville du reagert dersom mora di kom og skulle være kul, forståelsesfull og "kammerat" i denne situasjonen? Mest sansynlig ville du ønska henne et visst varmt sted?

Kommer helt an på forholdet mellom foreldrene og dattera, det.

Man kjenner sitt eget barn best. Hva som er riktig i akkurat dette tilfellet er jo egentlig umulig å svare på på i et forum som dette.

Det kan meget godt være at det beste for alle i denne situasjonen er å la være å si noe, selvsagt!

Dog ønsket jeg å komme med en generell motforetillng mot den ganske unisone oppfatning her om at man ikke skal bry seg med ungdommenes sexliv. Det synes jeg er en feil holdning å ta. Det var dessuten en 14-åring det var tale om, ikke en 16-17 åring. Alderen synes jeg også spiller en rolle her.

Det kan ligge ulike årsaker bak at en 14 åring har en dildo liggende.

Hun kan ha kjøpt den selv for å utforske, javel, flott, greit.

Hun kan ha fått den i tullegave, javel. Greit nok, men hva vet man om bakgrunnen for en slik "gave" ? Hvor kommer den fra, gutter, jenter ? Det kan ligge mobbing bak, det kan ligge sexpress bak.

Hva vet man, egentlig, hvis man aldri våger å spørre eller involvere seg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...