Gå til innhold

datter på 14 med dildo


maxano

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 163
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kizmiaz

    14

  • Mary Poppins

    11

  • laban

    10

  • Babette

    10

Mest aktive i denne tråden

En 14 åring er fremdeles et barn. Ser at mange forelder mener at man bare skal late som ingenting. Hvorfor det?

Foreldre burde delta mer i livene til barna sine, involvere seg og vite hva de driver med. Synes ikke det er for drøyt å spørre om den dildoen. På en saklig, respektfull og grei måte. Tenåringer nå presses tidlig inn i roller og forventninger om at de skal ha et sexliv, foreldre bør være på vakt mot det. Foreldre burde være der og beskytte, komme med konstruktive tilbakenmeldinger og saklig informasjon. Heller enn å late som ingenting.Synes det er en slags misforstått respekt.

Eh? Du mener foreldre bør involvere seg i tenåringsbarnas onanivaner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh, nei. Hvor har du det fra?

Du skriver "Synes ikke det er for drøyt å spørre om den dildoen. På en saklig, respektfull og grei måte."

Dette er å involvere seg i datterens onanivaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver "Synes ikke det er for drøyt å spørre om den dildoen. På en saklig, respektfull og grei måte."

Dette er å involvere seg i datterens onanivaner.

Se svar til mariaflyfly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se svar til mariaflyfly

Vel, jeg tror ikke nødvendigvis en dildo i skuffen skyldes mobbing eller sexpress.

Hvis du fant sædrester i din sønns underbukser, ville du da også gått ut ifra at det skyldtes mobbing eller sexpress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt an på forholdet mellom foreldrene og dattera, det.

Man kjenner sitt eget barn best. Hva som er riktig i akkurat dette tilfellet er jo egentlig umulig å svare på på i et forum som dette.

Det kan meget godt være at det beste for alle i denne situasjonen er å la være å si noe, selvsagt!

Dog ønsket jeg å komme med en generell motforetillng mot den ganske unisone oppfatning her om at man ikke skal bry seg med ungdommenes sexliv. Det synes jeg er en feil holdning å ta. Det var dessuten en 14-åring det var tale om, ikke en 16-17 åring. Alderen synes jeg også spiller en rolle her.

Det kan ligge ulike årsaker bak at en 14 åring har en dildo liggende.

Hun kan ha kjøpt den selv for å utforske, javel, flott, greit.

Hun kan ha fått den i tullegave, javel. Greit nok, men hva vet man om bakgrunnen for en slik "gave" ? Hvor kommer den fra, gutter, jenter ? Det kan ligge mobbing bak, det kan ligge sexpress bak.

Hva vet man, egentlig, hvis man aldri våger å spørre eller involvere seg ?

Jeg kommer ikke på en eneste mulig forklaring som kan bety at hun har problemer eller gjør noe galt.

Dette er noe annet enn en hasjklump i skuffen. En dildo er et leketøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Kommer helt an på forholdet mellom foreldrene og dattera, det.

Man kjenner sitt eget barn best. Hva som er riktig i akkurat dette tilfellet er jo egentlig umulig å svare på på i et forum som dette.

Det kan meget godt være at det beste for alle i denne situasjonen er å la være å si noe, selvsagt!

Dog ønsket jeg å komme med en generell motforetillng mot den ganske unisone oppfatning her om at man ikke skal bry seg med ungdommenes sexliv. Det synes jeg er en feil holdning å ta. Det var dessuten en 14-åring det var tale om, ikke en 16-17 åring. Alderen synes jeg også spiller en rolle her.

Det kan ligge ulike årsaker bak at en 14 åring har en dildo liggende.

Hun kan ha kjøpt den selv for å utforske, javel, flott, greit.

Hun kan ha fått den i tullegave, javel. Greit nok, men hva vet man om bakgrunnen for en slik "gave" ? Hvor kommer den fra, gutter, jenter ? Det kan ligge mobbing bak, det kan ligge sexpress bak.

Hva vet man, egentlig, hvis man aldri våger å spørre eller involvere seg ?

Herreminhatt!

Du kan da ikke på ramme alvor mene at du ville konfrontert din 14 år gamle datter med et sexleketøy du fant i hennes skuff?

Personen over fant et sexleketøy. Ikke en pistol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tror ikke nødvendigvis en dildo i skuffen skyldes mobbing eller sexpress.

Hvis du fant sædrester i din sønns underbukser, ville du da også gått ut ifra at det skyldtes mobbing eller sexpress?

Det synes jeg var en rar sammenligning, sædrester og dildo...Skjønner den ikke.

Det jeg mente med det første innlegget mitt var å sette opp en motvekt mot den unisone oppfatningen om at man som foreldre skal "holde seg langt unna" ungdommenes sexliv.

Ja, som hovedregel skal man det. helt enig.

Så forsåvidt går jeg tilbake på det altfor bastante utsagnet om at det ikke er for drøyt å spørre om den dildoen. Det kan godt være at det er for drøyt, ja.

Jeg synes også det kan være forskjell på en 14 åring og en 16-17 åring i spørsmål rundt det å ha et sexliv.

Et hypotetisk spørsmål til deg: Hva hvis dattera var 12 år ? 13 år ? Hadde noe stilt seg annerledes da, synes du ?

Men det er ingen fasitsvar her, hverken i den ene eller annen retning. Det var egentlig mitt poeng i denne tråden.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke på en eneste mulig forklaring som kan bety at hun har problemer eller gjør noe galt.

Dette er noe annet enn en hasjklump i skuffen. En dildo er et leketøy!

se svar til Ugga Bugga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreminhatt!

Du kan da ikke på ramme alvor mene at du ville konfrontert din 14 år gamle datter med et sexleketøy du fant i hennes skuff?

Personen over fant et sexleketøy. Ikke en pistol.

se svar til Ugga Bugga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg var en rar sammenligning, sædrester og dildo...Skjønner den ikke.

Det jeg mente med det første innlegget mitt var å sette opp en motvekt mot den unisone oppfatningen om at man som foreldre skal "holde seg langt unna" ungdommenes sexliv.

Ja, som hovedregel skal man det. helt enig.

Så forsåvidt går jeg tilbake på det altfor bastante utsagnet om at det ikke er for drøyt å spørre om den dildoen. Det kan godt være at det er for drøyt, ja.

Jeg synes også det kan være forskjell på en 14 åring og en 16-17 åring i spørsmål rundt det å ha et sexliv.

Et hypotetisk spørsmål til deg: Hva hvis dattera var 12 år ? 13 år ? Hadde noe stilt seg annerledes da, synes du ?

Men det er ingen fasitsvar her, hverken i den ene eller annen retning. Det var egentlig mitt poeng i denne tråden.

:-)

Er det aldersgrense på onani altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg var en rar sammenligning, sædrester og dildo...Skjønner den ikke.

Det jeg mente med det første innlegget mitt var å sette opp en motvekt mot den unisone oppfatningen om at man som foreldre skal "holde seg langt unna" ungdommenes sexliv.

Ja, som hovedregel skal man det. helt enig.

Så forsåvidt går jeg tilbake på det altfor bastante utsagnet om at det ikke er for drøyt å spørre om den dildoen. Det kan godt være at det er for drøyt, ja.

Jeg synes også det kan være forskjell på en 14 åring og en 16-17 åring i spørsmål rundt det å ha et sexliv.

Et hypotetisk spørsmål til deg: Hva hvis dattera var 12 år ? 13 år ? Hadde noe stilt seg annerledes da, synes du ?

Men det er ingen fasitsvar her, hverken i den ene eller annen retning. Det var egentlig mitt poeng i denne tråden.

:-)

"Det synes jeg var en rar sammenligning, sædrester og dildo...Skjønner den ikke."

Begge deler har med onani å gjøre, og jeg synes ikke det er problematisk at ungdom onanerer, uansett hvor unge de er.

Jeg mener ikke at man skal holde seg unna ungdommens sexliv, hvis 14-åringen hadde hatt sex med en mann, så ville jeg kanskje ønsket å snakke med henne om det. Men her er det tross alt snakk om onani, og jeg synes ikke det er noe galt i å onanere, uansett hvor ung man er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nei - ikke i dag

En 14 åring er fremdeles et barn. Ser at mange forelder mener at man bare skal late som ingenting. Hvorfor det?

Foreldre burde delta mer i livene til barna sine, involvere seg og vite hva de driver med. Synes ikke det er for drøyt å spørre om den dildoen. På en saklig, respektfull og grei måte. Tenåringer nå presses tidlig inn i roller og forventninger om at de skal ha et sexliv, foreldre bør være på vakt mot det. Foreldre burde være der og beskytte, komme med konstruktive tilbakenmeldinger og saklig informasjon. Heller enn å late som ingenting.Synes det er en slags misforstått respekt.

Mitt sex-liv startet da jeg var mye yngre enn 14 år. Onanerte (ute å putte noe inn) fra jeg var ca. 7 år.

Tenkt om mamma skulle konfrontert meg med det. Da hadde jeg nok blitt ganske lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Kommer helt an på forholdet mellom foreldrene og dattera, det.

Man kjenner sitt eget barn best. Hva som er riktig i akkurat dette tilfellet er jo egentlig umulig å svare på på i et forum som dette.

Det kan meget godt være at det beste for alle i denne situasjonen er å la være å si noe, selvsagt!

Dog ønsket jeg å komme med en generell motforetillng mot den ganske unisone oppfatning her om at man ikke skal bry seg med ungdommenes sexliv. Det synes jeg er en feil holdning å ta. Det var dessuten en 14-åring det var tale om, ikke en 16-17 åring. Alderen synes jeg også spiller en rolle her.

Det kan ligge ulike årsaker bak at en 14 åring har en dildo liggende.

Hun kan ha kjøpt den selv for å utforske, javel, flott, greit.

Hun kan ha fått den i tullegave, javel. Greit nok, men hva vet man om bakgrunnen for en slik "gave" ? Hvor kommer den fra, gutter, jenter ? Det kan ligge mobbing bak, det kan ligge sexpress bak.

Hva vet man, egentlig, hvis man aldri våger å spørre eller involvere seg ?

Jeg ville ihvertfall aldri funnet på å blande meg inn i mitt barns onanivaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se svar til Ugga Bugga

Dette er som å lese telefonkatalogen. For i svaret ditt til Ugga Bugga står det se svar til mariaflyfly.

Jeg gidder ikke å hoppe sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det aldersgrense på onani altså?

Nei. Setter jeg noen aldersgrense ?Jeg stiller et spørsmål, fordi jeg er interessert i svarene her.

Spørsmålet mitt til Ugga Bugga og gjerne andre her var:

Hvis trådstarteren fant en dildo hos sin 12 årige datter, hva ville dere svart ham da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Kommer helt an på forholdet mellom foreldrene og dattera, det.

Man kjenner sitt eget barn best. Hva som er riktig i akkurat dette tilfellet er jo egentlig umulig å svare på på i et forum som dette.

Det kan meget godt være at det beste for alle i denne situasjonen er å la være å si noe, selvsagt!

Dog ønsket jeg å komme med en generell motforetillng mot den ganske unisone oppfatning her om at man ikke skal bry seg med ungdommenes sexliv. Det synes jeg er en feil holdning å ta. Det var dessuten en 14-åring det var tale om, ikke en 16-17 åring. Alderen synes jeg også spiller en rolle her.

Det kan ligge ulike årsaker bak at en 14 åring har en dildo liggende.

Hun kan ha kjøpt den selv for å utforske, javel, flott, greit.

Hun kan ha fått den i tullegave, javel. Greit nok, men hva vet man om bakgrunnen for en slik "gave" ? Hvor kommer den fra, gutter, jenter ? Det kan ligge mobbing bak, det kan ligge sexpress bak.

Hva vet man, egentlig, hvis man aldri våger å spørre eller involvere seg ?

"Hun kan ha fått den i tullegave, javel. Greit nok, men hva vet man om bakgrunnen for en slik "gave" ? Hvor kommer den fra, gutter, jenter ? Det kan ligge mobbing bak, det kan ligge sexpress bak."

En slik gave kommer fra jenter, ikke gutter. Dessuten kan jeg 99% sikkerhet si at det ikke ligger mobbing bak. Det er greit å være beskyttende men man må ikke ta helt av.

Forøvrig sier du at man må ta alderen i betraktning, for hun er bare 14. Javel, men tror du ikke 14åringer onanerer? For det gjør de! Og foreldrene har ikke noe med barna sine onanivaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er som å lese telefonkatalogen. For i svaret ditt til Ugga Bugga står det se svar til mariaflyfly.

Jeg gidder ikke å hoppe sånn.

Hehe.. og hvis man svarer likt til flere i en tråd, er det ikke lenge før noen påpeker at man behøver ikke å legge inn det samme svaret så mange ganger i tråden ;-)

Det skal ikke være enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg var en rar sammenligning, sædrester og dildo...Skjønner den ikke.

Det jeg mente med det første innlegget mitt var å sette opp en motvekt mot den unisone oppfatningen om at man som foreldre skal "holde seg langt unna" ungdommenes sexliv.

Ja, som hovedregel skal man det. helt enig.

Så forsåvidt går jeg tilbake på det altfor bastante utsagnet om at det ikke er for drøyt å spørre om den dildoen. Det kan godt være at det er for drøyt, ja.

Jeg synes også det kan være forskjell på en 14 åring og en 16-17 åring i spørsmål rundt det å ha et sexliv.

Et hypotetisk spørsmål til deg: Hva hvis dattera var 12 år ? 13 år ? Hadde noe stilt seg annerledes da, synes du ?

Men det er ingen fasitsvar her, hverken i den ene eller annen retning. Det var egentlig mitt poeng i denne tråden.

:-)

Jeg synes absolutt at man skal involvere seg dersom man oppdager at ens 14-årige datter har et aktivt _sexliv_. Da tenker jeg på ting som hun kan bli gravid av, ting som hun kan bli presset til, ting hun kan komme til å angre på, osv.

Men jeg synes ikke det at moren går ubedt i skuffen hennes og finner en dildo, krever samme type involvering.

Hadde jeg vært moren, rent bortsett fra at jeg ikke går i min datters skuffer, hadde jeg forsøkt å komme litt inn på temaet når det falt naturlig. F.eks. når anledningen bød seg kunne jeg spurt om hun hadde vært på Kondomeriet noen gang.

Og jeg HAR faktisk en tenåringsdatter, i motsetning til mange av synserne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...