Gå til innhold

datter på 14 med dildo


maxano

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Herregud, jeg synes dette høres sykt ut, hun er da bare et barn!

Noen har nesten ikke kommet i pubertet i den alderen engang, så har dette eksempelet blitt så avansert?

Ærlig talt, jeg tror dette er et tulleinnlegg for å sjekke reaksjonene, hvilken pappa skriver inn noe sånt om sin datter?

Jeg var personlig svært seksuelt aktiv fra jeg var 12 år gammel. Men jeg hadde ikke sex med andre enn meg selv før jeg var 17 år.

I periden i mellom eksperimentere jeg med agurker, stearinlys og alt som hadde riktig form til å bli presset opp der. Jeg onanerte mye, og hadde tilgang på et massasjeapperat som gav meg noen jordskjelvliknenede orgasmer som ganske ung.

Det er da på ingen måte unormalt eller skadelig å ha et aktivt seksualliv når man er 14 år!!

Tvert i mot så kan det legge grunnlaget for et godt sex-liv senere i livet. Man vet hva man er god for og hva man selv liker!

makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 163
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kizmiaz

    14

  • Mary Poppins

    11

  • laban

    10

  • Babette

    10

Mest aktive i denne tråden

Jeg var personlig svært seksuelt aktiv fra jeg var 12 år gammel. Men jeg hadde ikke sex med andre enn meg selv før jeg var 17 år.

I periden i mellom eksperimentere jeg med agurker, stearinlys og alt som hadde riktig form til å bli presset opp der. Jeg onanerte mye, og hadde tilgang på et massasjeapperat som gav meg noen jordskjelvliknenede orgasmer som ganske ung.

Det er da på ingen måte unormalt eller skadelig å ha et aktivt seksualliv når man er 14 år!!

Tvert i mot så kan det legge grunnlaget for et godt sex-liv senere i livet. Man vet hva man er god for og hva man selv liker!

makan!

Skriver under på denne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tremeloes

Og hvor gammel er du da? 80?

Jeg hadde sex for første gang da jeg var 14 jeg, det er andre tider nå, sånn er det bare.

Dildodronninga har talt, tidlig krøkes den som god kuk skal få:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulleinnlegg?

Den skal tidlig krøkes...

Eller kukes? ;D)))

Herrejerremias!

Pappa finne.....? pøh, jeg tror dette er bare vås for moro skyld!

Hvor langt ned i alder kan en spøkefugl tillate seg å gå i slike innlegg for å sprite opp hverdagen sin? tenkte nå jeg! ;)

Og det første som skjer er at pappan hiver seg på dol og legger ut historien om sin 14-årige datter her?

Jeg klarer ikke å ta det seriøst, og om det er seriøst så sier det sitt om den pappaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kukes? ;D)))

Herrejerremias!

Pappa finne.....? pøh, jeg tror dette er bare vås for moro skyld!

Hvor langt ned i alder kan en spøkefugl tillate seg å gå i slike innlegg for å sprite opp hverdagen sin? tenkte nå jeg! ;)

Og det første som skjer er at pappan hiver seg på dol og legger ut historien om sin 14-årige datter her?

Jeg klarer ikke å ta det seriøst, og om det er seriøst så sier det sitt om den pappaen!

Det kan godt hende, men det spiller egentlig ingen rolle om det er oppdiktet eller ikke.

Interessant og lærerik diskusjon uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utvikling i fokus

Det er da helt naturlig med seksualitet og onani. Godta at datteren din er i normal utvikling. Ingenting å ta på vei for...syns nå jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tulleinnlegg?

En tanke...om dette er seriøst kan det være et av hennes søsken som har lagt den der på faenskap for å være jævlige mot henne (du vet, søsken!), visste at dere ville finne den osv.

Snakk med henne!

Jeg synes ikke det er normalt at en 14-åring(!!!) skal være så avansert, de har såvidt rukket å slutta leke med barbiedukker i den alderen (12-13 år).

Men mennesker finnes av alle type slag, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tanke...om dette er seriøst kan det være et av hennes søsken som har lagt den der på faenskap for å være jævlige mot henne (du vet, søsken!), visste at dere ville finne den osv.

Snakk med henne!

Jeg synes ikke det er normalt at en 14-åring(!!!) skal være så avansert, de har såvidt rukket å slutta leke med barbiedukker i den alderen (12-13 år).

Men mennesker finnes av alle type slag, så...

Jøss, endelig en som er tilbøyelig til å være enig med meg her!

*kryss i taket*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nittni

En tanke...om dette er seriøst kan det være et av hennes søsken som har lagt den der på faenskap for å være jævlige mot henne (du vet, søsken!), visste at dere ville finne den osv.

Snakk med henne!

Jeg synes ikke det er normalt at en 14-åring(!!!) skal være så avansert, de har såvidt rukket å slutta leke med barbiedukker i den alderen (12-13 år).

Men mennesker finnes av alle type slag, så...

Såvidt sluttet å leke med barbiedukker? Enten er du mann, eller så var du selv umoden som 12-13åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulleinnlegg?

Såvidt sluttet å leke med barbiedukker? Enten er du mann, eller så var du selv umoden som 12-13åring.

Da er det mange umodne. De jeg vokste opp med, mine barn, deres kjente....osv.

Du kommer fra et annet miljø, bymiljø eller noe urbant "prøve alt tidligst mulig miljø"? Ikke søren vet jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær bare glad for at din datter ser ut til å ha et naturlig forhold til sin egen seksualitet, og gjør intet med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -LeneStol

Det er da helt naturlig med seksualitet og onani. Godta at datteren din er i normal utvikling. Ingenting å ta på vei for...syns nå jeg da.

Helt normal datter du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thekla84

Onani er helt normalt faktisk fra spedbarnsalder av. Små babygutter kan få stiv tiss når man skifter bleie på dem, små jentebarn kan ligge å gni seg røde i ansiktet med skrittet mot madrassen når de ligger i sprinkelsengen. Seksualtiteten blir man født med, og jo mer åpne foreldre er rundt dette temaet jo bedre og tryggere blir barnet på seg selv. Mine foreldre er en blanding av human-etikere, fritenkere og hippier. Fra jeg var 2-3 år har jeg fått svar på alt jeg spurte om, og de har fortalt meg ALT om kropp og seksualitet når jeg har lurt på noe. Jeg tenker tilbake på dette som en helt utrolig fin tid, og har derfor ALDRI vært utrygg på min egen seksualtitet. Barn helt ned i 2-årsalder (faktisk også yngre) får orgasme, uten å kunne sette ord på denne følelsen man får.

Jeg syns egentlig ikke du skal nevne for datteren din hva du fant i skuffen hennes. Det hun gjør er bare sunt! La henne fortsette, og tenk på at dette er helt normalt, og ikke minst lurt for hennes del! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungtjej

da jeg var 14 kjøpte vi en dilldo til en venninne til bursdagen bare for morroskyld! Mest sannsynlig er den brukt i venninnegjengen til å le av og studere... Ville tatt det helt rolig! Hilsen ung jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg synes dette høres sykt ut, hun er da bare et barn!

Noen har nesten ikke kommet i pubertet i den alderen engang, så har dette eksempelet blitt så avansert?

Ærlig talt, jeg tror dette er et tulleinnlegg for å sjekke reaksjonene, hvilken pappa skriver inn noe sånt om sin datter?

Er du seriøs? Er da helt normalt for jenter å onanere når man er 14 år. Jeg hadde i hvertfall onnanert jevnlig i flere år allerede da. Er da bare flott at de nå for tiden har tilgang til dildoer og slipper lete rundt for å finne alt mulig annet slik jeg gjorde. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde vært p-piller hadde det vært noe å ta opp. Tror ikke dere oppnår noe positivt med å tjate om dette.

Foreldre bør ikke gå i skuffene til barna.

Må man rydde tenåringens rom tar man en svartsekk å stapper alt rot opp i. Så får tenåringen selv besørge å få det på riktig plass.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Icora Panter

En tanke...om dette er seriøst kan det være et av hennes søsken som har lagt den der på faenskap for å være jævlige mot henne (du vet, søsken!), visste at dere ville finne den osv.

Snakk med henne!

Jeg synes ikke det er normalt at en 14-åring(!!!) skal være så avansert, de har såvidt rukket å slutta leke med barbiedukker i den alderen (12-13 år).

Men mennesker finnes av alle type slag, så...

avansert? Synes du en dildo er avansert?

Jeg begymnte å onanere som ti åring! Ikke det at jeg hadde dildo, men prøvde mye som kunne ligne på en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Icora Panter

Og om det virkelig er sant, bør du konfrontere henne med hvem saken. Kansje hun er misbrukt eller noe, hvem vet?

Jeg synes dette ikke har noe med en 14-årig jentunge å gjøre.

Følger du ikke med i verden eller? 14 åringer har jo begynt med sex nå! (desverre, men heldigvis ikke mange) jeg hadde blitt glad oim jeg fant en dildo istedet for en pakke med kondomer . .

Og ikke sikkert hun har kjøpt den selv. Kan være tullegave fra venner osv.

Veldig mange 14 åringer er ganske utviklet nå om dagen og alle blader sov handler mye om sex. Klart de blir nyfikna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...