Gå til innhold

datter på 14 med dildo


maxano

Anbefalte innlegg

Kona fant en dildo i skuffen til vår 14år gamle datter. Hun var på ingen måte på rommet hennes for å snoke, men vi ventet gjester og hun hadde ikke annet valg enn å få ryddet der selv. Uansett, hvordan gripes denne situasjonen? Eller bør det kanskje bare forbigås i stillhet?

Veit ikke helt hva jeg synes om dette da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 163
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kizmiaz

    14

  • Mary Poppins

    11

  • laban

    10

  • Babette

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12

Hun kan jo ha fått den som en tullepresang?

Husker vi både fikk og gav mange slike tullepresanger. Men vi brukte de ikke, bare fniste noe vooooldsomt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Hvorfor har du lyst til å gjøre noe? Bortsett fra det åpenbare, at foreldre ikke liker at ungene er seksuelle da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke dere skal gjøre noen verdens ting.

Men det er greit om hun er klar over at denslags rydding, forårsaket av at hun ikke vil gjøre det selv, også omfatter at skuffene hennes blir åpnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke nevnt det med et ord. Hun er fjorten år, ikke ni.

Det blir noe helt annet enn om dere hadde tatt henne på fersken med en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Hun kan jo ha fått den som en tullepresang?

Husker vi både fikk og gav mange slike tullepresanger. Men vi brukte de ikke, bare fniste noe vooooldsomt. :o)

*LOL*

Det var alltid en slager. Var ikke en bursdag uten en dildo! Ha ha ha ha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

*LOL*

Det var alltid en slager. Var ikke en bursdag uten en dildo! Ha ha ha ha :P

Kondomer var også ofte gitt.

En gang hadde to stykker snekret en dildo på sløyden.

He he, vi hadde det moro da ja! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal dere gjøre noe som helst med det?

Annet enn å få jenta til å faktisk rydde rommet sjøl. Inndragelse av ukepenger (om hun ikke tjener egne penger da), eller andre goder (kontantkort? etc), slik at hun merker det, hvis hun ikke gjør sin andel av plikter.

Evt. låse av hennes rom til etter besøket er over.

Kanskje det er pinlig nok... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Hvorfor skal dere gjøre noe som helst med det?

Annet enn å få jenta til å faktisk rydde rommet sjøl. Inndragelse av ukepenger (om hun ikke tjener egne penger da), eller andre goder (kontantkort? etc), slik at hun merker det, hvis hun ikke gjør sin andel av plikter.

Evt. låse av hennes rom til etter besøket er over.

Kanskje det er pinlig nok... :-)

Evt henge dildoen på utsida av døra med påskrifta "sånn går det når mamma må rydde rommet for deg"? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde du venne deg til at unger blir voksne litt tidligere enn før i gamle dager.

Du burde kanskje ha sett på "Holms" siste episode, der latterliggjorde de foreldres sexhysteri så det holdt.

De fikk sjokk da de fikk vite at datteren på 14 fikk sexualundervisning på skolen :-) Etter hva jeg hører er det mest brukte uttrykket i den første timen:

ÆÆÆÆÆÆSSSSJJJ! Serriøst ekkelt liksom altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Kondomer var også ofte gitt.

En gang hadde to stykker snekret en dildo på sløyden.

He he, vi hadde det moro da ja! :o)

Hjemmesnektra dilo!! Ha ha ha..

Da jeg kom i en bursdag så stod det tre gutter og blåste opp en oppblåsbar en! Kan tro naboene lurte! He he.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Kondomer var også ofte gitt.

En gang hadde to stykker snekret en dildo på sløyden.

He he, vi hadde det moro da ja! :o)

Sånn for oppklaring, det skulle seff stå hjemmesnekra. Og guttene stod utenfor huset ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondomer var også ofte gitt.

En gang hadde to stykker snekret en dildo på sløyden.

He he, vi hadde det moro da ja! :o)

Her hadde de spikka en dildo av en kålrabi. At de går an å fnise så mye og lenge viser at de neppe er voksne enda :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt henge dildoen på utsida av døra med påskrifta "sånn går det når mamma må rydde rommet for deg"? ;)

Veeeeeeeeeeel, den er kanskje "over-the-top"...

Husker kanskje litt for godt egen seksualitet i den alderen... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke helt hva gjestene (eller moren) har i hennes private skuff å gjøre. Rydding på rommet er et greit krav, men hvordan hun har det i skuffene synes jeg blir hennes sak, med mindre hun har gamle matpakker eller brukte bind der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør forbigås i stillhet.

Bedre en å finne en gutt på rommet hennes:)

Jeg vet foreldre som gjerne fant en -gutt- på datteras rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde du venne deg til at unger blir voksne litt tidligere enn før i gamle dager.

Du burde kanskje ha sett på "Holms" siste episode, der latterliggjorde de foreldres sexhysteri så det holdt.

De fikk sjokk da de fikk vite at datteren på 14 fikk sexualundervisning på skolen :-) Etter hva jeg hører er det mest brukte uttrykket i den første timen:

ÆÆÆÆÆÆSSSSJJJ! Serriøst ekkelt liksom altså.

INGEN burde se på noen som helst episoder av Holms!

Tror jeg synes det er den verste av de norske komiseriene,- og det sier jo ikke så lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt henge dildoen på utsida av døra med påskrifta "sånn går det når mamma må rydde rommet for deg"? ;)

Smerte!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke helt hva gjestene (eller moren) har i hennes private skuff å gjøre. Rydding på rommet er et greit krav, men hvordan hun har det i skuffene synes jeg blir hennes sak, med mindre hun har gamle matpakker eller brukte bind der.

Moren skulle vel antageligvis legge noe ned i skuffen,- det kan da jeg finne på hos tenåringen min også, det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...