Gå til innhold

datter på 14 med dildo


maxano

Anbefalte innlegg

INGEN burde se på noen som helst episoder av Holms!

Tror jeg synes det er den verste av de norske komiseriene,- og det sier jo ikke så lite...

Ikke høy klasse nei.

Nesten en parodi på komikk :-)

Jeg får mark av "skuespillertalentet" til jentungen. De må ha valgt den dårligeste de kunne finne. Et helt utrolig oppstylta uttrykk og språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 163
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kizmiaz

    14

  • Mary Poppins

    11

  • laban

    10

  • Babette

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12

Sånn for oppklaring, det skulle seff stå hjemmesnekra. Og guttene stod utenfor huset ;o)

He he jeg skjønte det.

Leser ofte innlegg så fort jeg at jeg ikke får med meg skriveleifene.

Skjønner det jo allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Her hadde de spikka en dildo av en kålrabi. At de går an å fnise så mye og lenge viser at de neppe er voksne enda :-)

He he i den alderen fniser man av det meste. Hadde besøk av søstera mi på 12 her i helga, bare jeg sa thihii, så ble hun rød og fniste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knarp

1. Ingen får meg til å tro at mor hadde noen god grunn til å snoke i skuffen. Dette var en typisk mødrebortforklaring.

2. Funnet bør forbigås i stillhet. Hva er alternativet? Be henne holde seg til fingrene eller hånddusjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Evt henge dildoen på utsida av døra med påskrifta "sånn går det når mamma må rydde rommet for deg"? ;)

LOL Da hadde nok jenta ryddet rommet sitt selv fra den dag av ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke høy klasse nei.

Nesten en parodi på komikk :-)

Jeg får mark av "skuespillertalentet" til jentungen. De må ha valgt den dårligeste de kunne finne. Et helt utrolig oppstylta uttrykk og språk.

Er ikke det datteren til Frøland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moren skulle vel antageligvis legge noe ned i skuffen,- det kan da jeg finne på hos tenåringen min også, det da.

Da bør du slutte med det (jf dette innlegget!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he i den alderen fniser man av det meste. Hadde besøk av søstera mi på 12 her i helga, bare jeg sa thihii, så ble hun rød og fniste.

De er så søte atte. Det er bare å blunke til dem fant jeg ut, eller lage noen ablegøyer mens venninnene ser på. De blir faktisk flaue på andres vegne?

Jeg gremmes når jeg hører dem på bussen, de er langt fra voksne når de er 14-15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

LOL Da hadde nok jenta ryddet rommet sitt selv fra den dag av ja.

Alternativt flytta hjemmefra på dagen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Veeeeeeeeeeel, den er kanskje "over-the-top"...

Husker kanskje litt for godt egen seksualitet i den alderen... hehe

Ja, den ER ond. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 14 åring er fremdeles et barn. Ser at mange forelder mener at man bare skal late som ingenting. Hvorfor det?

Foreldre burde delta mer i livene til barna sine, involvere seg og vite hva de driver med. Synes ikke det er for drøyt å spørre om den dildoen. På en saklig, respektfull og grei måte. Tenåringer nå presses tidlig inn i roller og forventninger om at de skal ha et sexliv, foreldre bør være på vakt mot det. Foreldre burde være der og beskytte, komme med konstruktive tilbakenmeldinger og saklig informasjon. Heller enn å late som ingenting.Synes det er en slags misforstått respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

De er så søte atte. Det er bare å blunke til dem fant jeg ut, eller lage noen ablegøyer mens venninnene ser på. De blir faktisk flaue på andres vegne?

Jeg gremmes når jeg hører dem på bussen, de er langt fra voksne når de er 14-15.

De er vel en plass midt i mellom i den alderen.

Fy deg, skal ikke gjøre de flaue foran venninner, jeg holdt på og døøøø flere ganger i den alderen assa! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da bør du slutte med det (jf dette innlegget!)

Neeei, tror ikke jeg slutter med det. Hvis man vil ha noe hemmelig, får man gjemme det bedre enn å ha det øverst i en skuff ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Alternativt flytta hjemmefra på dagen. ;)

Uansett slipper jo mora unna mer rydding da, så der var jo en genial ide :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

En 14 åring er fremdeles et barn. Ser at mange forelder mener at man bare skal late som ingenting. Hvorfor det?

Foreldre burde delta mer i livene til barna sine, involvere seg og vite hva de driver med. Synes ikke det er for drøyt å spørre om den dildoen. På en saklig, respektfull og grei måte. Tenåringer nå presses tidlig inn i roller og forventninger om at de skal ha et sexliv, foreldre bør være på vakt mot det. Foreldre burde være der og beskytte, komme med konstruktive tilbakenmeldinger og saklig informasjon. Heller enn å late som ingenting.Synes det er en slags misforstått respekt.

No way! Hvordan ville du reagert dersom mora di kom og skulle være kul, forståelsesfull og "kammerat" i denne situasjonen? Mest sansynlig ville du ønska henne et visst varmt sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...