Gå til innhold

Fars barn med på alle ferier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ikke et ekte innlegg -det er et troll - for hun vrir det til etter hva folk svarer.....tror jeg....*ond*

Det vet jeg ikke, men jeg skjønner ikke hvordan hun kan snakke om felles barn hvis de ikke har noen enda. Og "de barna ( i flertall) som bor fast hos oss" hvis hun har bare en fra før og ingen av hans bor der fast.

Dette ble litt for komplisert for meg.

• Svar 265
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

51

• mumitrollet

19

• Babette

15

• org

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest LOTUS78
Skrevet

helt enig - poenget er jo at ungene hans får være SAMMEN MED HAN I FERIEN ikke om det er Mallorca eller Disneyland.

Det er jo ikke så nøye med de andre barna, det er jo de barna som ikke bor hos far som teller, bare de har det bra.

Takk for at det er folk som minner meg på at jeg ALDRI skal finne meg en mann med barn fra før.

Skrevet

Oi - jeg skrev feil! Det er mor det skal på tre ukers sydentur med! Far (og jeg) skal ikke på ferie i år, nettopp fordi det blir for dyrt å reise med hele sulamitten - slik ståa er i år.

:)

Du skriver jo feil og trykkfeil og sånn gjennom hele tråden her - ikke rart vi svarer det vi svarer da vel?

Gjest evil stepmom
Skrevet

Jeg har problemer med å skjønne dette.

Du skriver: "Ditt eget barn og felles barn".

Men skriver du ikke et annet sted at fellesbarnet ikke er født enda? Og at du har bare ett barn fra før av? Er det da ett av hans barn som bor hos dere?

For du snakker jo om å dra på ferie med "de barna som bor fast hos dere. "

Hehe, går ut fra at du ikke teller med det som er i magen din. Det sier jo seg selv hvor det må være foreløpig.

Jeg skriver eget og felles barn - fordi det de kommende årene vil være slik. Klart jeg regner med den lille i magen! Er ikke så lenge til hun skal ut. Hun vet allerede nå å gjøre seg gjeldende, både med kraftige spark og ved å gjøre mor kvalm, hormonell og ufør i bekkenet sitt.

;-)

mumitrollet
Skrevet

De som bor hos dere fast, er de med på alle ferier? Ville det vært OK å dra på ferie bare med fars barn?

Skrevet

Det er jo ikke så nøye med de andre barna, det er jo de barna som ikke bor hos far som teller, bare de har det bra.

Takk for at det er folk som minner meg på at jeg ALDRI skal finne meg en mann med barn fra før.

Sånn tenkte jeg også. Likevel skjedde det. Men de er heldigvis voksne nå, eller nesten.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Det er jo ikke et ekte innlegg -det er et troll - for hun vrir det til etter hva folk svarer.....tror jeg....*ond*

dette er et ekte innlegg av noen som føler at de har et problem. At folk ikke lese hva som faktisk står i innlegget, men heller vil finne noe å gå i strupen på denne stemoren, er tydelig. Jeg hadde ikke problemer med å se at barna hans skulle på ferie med mor i 3 uker.

Skrevet

Dummeste jeg har hørt til nå.

De ungene som bor hos dem kan vel ikke akkurat få sydentur fordi moren deres har råd til det?!?!?!

Folk har ulik økonomi - så far må selvsagt gjøre det hans familie har råd til - men da må han regne med sine, hennes og deres i familien!

Ellers fikk hun vel finne seg en kæll med mye penger da!

:D

Skrevet

Skulle stå_

De ungene som bor hos dem kan vel ikke akkurat få sydentur fordi moren TIL FARENS UNGER har råd til det?!?!?!

Skrevet

Det vet jeg ikke, men jeg skjønner ikke hvordan hun kan snakke om felles barn hvis de ikke har noen enda. Og "de barna ( i flertall) som bor fast hos oss" hvis hun har bare en fra før og ingen av hans bor der fast.

Dette ble litt for komplisert for meg.

Hun lyver ;)

Skrevet

Vi har fire uker.

ja, - og da skal vel ungene hans være sammen med pappaen sin vel?

Gjest evil stepmom
Skrevet

Der debuterte jeg som "troll," gitt!

Jeg synes egentlig at denne troll-anklage-trenden begynner å bli mer kjedsommelig enn de faktiske trolle-innleggene.

Vi er ikke troll alle som tenker annerledes enn deg. Selv når vi benytter anonymt nick. I og med at dette med ste-familiemedlemmer er såpass ømtåelig, valgte jeg å la fast nick ligge pent på hyllen sin.

Skrevet

De som bor hos dere fast, er de med på alle ferier? Ville det vært OK å dra på ferie bare med fars barn?

De er 1 unge....og en i magen - sier hun.

Skrevet

Der debuterte jeg som "troll," gitt!

Jeg synes egentlig at denne troll-anklage-trenden begynner å bli mer kjedsommelig enn de faktiske trolle-innleggene.

Vi er ikke troll alle som tenker annerledes enn deg. Selv når vi benytter anonymt nick. I og med at dette med ste-familiemedlemmer er såpass ømtåelig, valgte jeg å la fast nick ligge pent på hyllen sin.

Helt greit det - det handlet ikke om at du tok et anonymt nick -men det ser ut som alle de andre trådene vi har lest, hvor man vrir til og fikser og unnskylder seg med skrivefeil etc.

jeg svarer like gjerne på Troll som på kjente nick jeg - bare temaet er interessant nok :)

Og det er det jo.

Skrevet

dette er et ekte innlegg av noen som føler at de har et problem. At folk ikke lese hva som faktisk står i innlegget, men heller vil finne noe å gå i strupen på denne stemoren, er tydelig. Jeg hadde ikke problemer med å se at barna hans skulle på ferie med mor i 3 uker.

Så du vet at det er ekte fordi du er den anonyme da og svarer deg selv?

:-)

sånn tenker man etter en stund her på DOL - men det spiller ingen rolle, - gøy med meningsutveksling.

Skrevet

Jeg skriver eget og felles barn - fordi det de kommende årene vil være slik. Klart jeg regner med den lille i magen! Er ikke så lenge til hun skal ut. Hun vet allerede nå å gjøre seg gjeldende, både med kraftige spark og ved å gjøre mor kvalm, hormonell og ufør i bekkenet sitt.

;-)

Hehe, nå tror jeg også at du bare tuller. For det går da ikke an å omtale det å være gravid pluss å ha med seg ett barn som å "dra på ferie med de barna som bor fast her".

Dermed dreier det seg egentlig om at han skal reise på ferie med ditt barn i stedet for sine egne?

Hadde jeg vært datteren hans, ville jeg ha blitt nokså såret over en slik prioritering. Han må jo først og fremst prioritere sine egen barn.

Jeg er selv sammen med en med bagasje, men har ingen selv. Hadde jeg hatt det, ville det ikke ha falt meg inn at han skulle feriert med oss på bekostning av samvær med sine egen barn.

mumitrollet
Skrevet

De er 1 unge....og en i magen - sier hun.

Hun sier: "de barn som bor hos oss fast".

Gjest evil stepmom
Skrevet

hva er det folk ikke forstår her, det står jo at barna skal på 3 uker sydentur med sin mor i hovedinnlegget.

Hehe. Ja, jeg mente også at jeg hadde klaret opp i det der.

Pytt, pytt. Det er jo alltid noen som ikke _vil_ forstå.

Skrevet

Hun sier: "de barn som bor hos oss fast".

ja- men lenger ned i tråden er de blitt til en....vil bare oppklare ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du skulle bare visst. Jeg saumfarer hver en gammel knirk som passerer oss. "Den der kunne blitt en fin besteforelder..! ...jeg er sikker på de har epletre i hagen... hun der baker gode boller..."

;-)

*Humre*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...