Gå til innhold

Hva slags julepynt har du?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Dorthe skrev (1 minutt siden):

Jeg tenkte på juletråden her inne i går da jeg fant en meter julestjerne på Lidl 😀.  I år kostet de 2.99 euro og var like fine som i fjor.

En meter julestjerne ? Julestjerne for å henge i vinduet eller blomster- julestjerne ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida skrev (26 minutter siden):

En meter julestjerne ? Julestjerne for å henge i vinduet eller blomster- julestjerne ? 

Det er nok en virkelig julestjerne-blomst som er en meter gøy 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Dorthe skrev (32 minutter siden):

Det er nok en virkelig julestjerne-blomst som er en meter gøy 😀

Ja, jeg kom til det , at det måtte være det du mente . Det høres flott ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den samme pynten som i fjor. 😁 Siden jeg er innlagt i rusbehandling så får jeg ikke utført min tradisjon med å pynte første søndag i advent, men jeg drar hjem på permisjon noen dager senere og da blir det. 😊 Har masse lys-greier, nisser, ting barna har laget etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Glitter skrev (På 23.11.2023 den 19.10):

Har den samme pynten som i fjor. 😁 Siden jeg er innlagt i rusbehandling så får jeg ikke utført min tradisjon med å pynte første søndag i advent, men jeg drar hjem på permisjon noen dager senere og da blir det. 😊 Har masse lys-greier, nisser, ting barna har laget etc. 

Koselig med ting som barna har laget :)Det er bra at du har noe hyggelig å foreta det når du skal hjem på permisjon, slik at du får noe annet enn rus å tenke på. 

Selv er jeg helt utslitt nå. Vi kom frem på hytta sent i går kveld. Samboeren begynte å måke snø og jeg startet med å pynte til jul med en gang. Jeg blir så gira når jeg holder på, så klarte ikke å legge meg. Jeg fikk 4 timer søvn i natt og hadde hyttekontor frem til 16.00 i dag. Etterpå fortsatte jeg med pyntinga og nå er alt ferdig her til vi kommer opp til jul. Til og med gavene ligger under treet. Nå er jeg helt 😴 😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (10 timer siden):

Koselig med ting som barna har laget :)Det er bra at du har noe hyggelig å foreta det når du skal hjem på permisjon, slik at du får noe annet enn rus å tenke på. 

Selv er jeg helt utslitt nå. Vi kom frem på hytta sent i går kveld. Samboeren begynte å måke snø og jeg startet med å pynte til jul med en gang. Jeg blir så gira når jeg holder på, så klarte ikke å legge meg. Jeg fikk 4 timer søvn i natt og hadde hyttekontor frem til 16.00 i dag. Etterpå fortsatte jeg med pyntinga og nå er alt ferdig her til vi kommer opp til jul. Til og med gavene ligger under treet. Nå er jeg helt 😴 😴

Ja det er veldig bra å ha noe annet å fokusere på. :)

Det høres veldig deilig ut med hyttejul. :) Håper du fikk sovet i natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Glitter skrev (1 time siden):

Ja det er veldig bra å ha noe annet å fokusere på. :)

Det høres veldig deilig ut med hyttejul. :) Håper du fikk sovet i natt. 

Sov godt i natt ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Nicklusheletida skrev (På 25.11.2022 den 0.21):

Jeg har ikke burgunder heller , men rustrødt slik som Kayia :) Dette er hjemme da. 

Nå har jeg kommet på hytta og pakket ut julepynten jeg har kjøpt. Her blir det ikke et eneste rødt innslag i jula.  Kun forskjellige brunfarger,  sort, beige,offhvite, gull, mosegrønt. Blir julestemning likevel :)

Men helt ærlig så liker jeg forskjellige stiler og jeg kan godt komme hjem til noen som pynter med knallrødt og synes det er kjempefint hvis det er gjort elegant, så kommer an på hvordan det er pyntet. 

Det jeg ikke liker er overlessede hjem hvor den ene røde nissen slår i hjel den andre blandet sammen med annet nips, rot og krimkrams. Stort sett er det eldre folk som gjerne gjør det da. Ikke ungdommer i midten av 50- åra som oss :)

Ps. Jeg bruker sennepsgult i påsken 🤣

Jeg kaller det å kaste opp jul😅 Når man kommer inn døren hos noen som overdriver, så tenker jeg at noen har kastet opp jul her🫠

Jeg liker det også mer classy, stilfult og dempet. Ikke så glad i julerødt - hos meg. Her er det sort, matt gull og grønt. 

Men vi er alle forskjellig, verden hadde vært veldig kjedelig om annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Trinity80 skrev (23 timer siden):

Jeg kaller det å kaste opp jul😅 Når man kommer inn døren hos noen som overdriver, så tenker jeg at noen har kastet opp jul her🫠

Jeg liker det også mer classy, stilfult og dempet. Ikke så glad i julerødt - hos meg. Her er det sort, matt gull og grønt. 

Men vi er alle forskjellig, verden hadde vært veldig kjedelig om annet!

Ja, enig. Leste om et par som hadde vumnet i Lotto og kjøpte 800 nisser eller noe sånt noe 😀😀

 I dag har jeg foressten vært på Hadeland glassverk og jeg kunne jo ikke være der uten å kjøpe med meg flere sånne små glassnisser. Disse hadde gullfargede luer. Kjøpte også noen glass- julekuler. Dette er sånne samleobjekter som aldri vil gå ut av mote da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...