Gå til innhold

de dusjer med trusa på ..


flisa

Anbefalte innlegg

serendipity

Hva er hipsters?

Truser som er lave på livet, noen har litt høyere benskjæring og noen har lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    31

  • PieLill

    24

  • Babette

    12

  • Miss seventy

    12

Mest aktive i denne tråden

Det er ille!

Men står de bare ved dusjen og skvetter på seg litt vann, da ? For ellers blir jo trusa klissvåt, og da må de jo ta den av og skifte likevel.

I min tid var det mange som sluntret unna dusjinga etter gymmen. Innsatsen var også av en slik art at de neppe ble svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slags hotpants, men som må være lave på livet.

Med bein, som en shorts?

Er ikke hot pants det samme som shorts? Eller er de enda kortere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Jeg er bare så ut altså. Må ha helt vanlige truser jeg, i bomull må de være også ellers føler jeg meg ekkel.

Sånne med strikk i rompa har jeg prøvd en gang og det var grusomt, men det må kanskje herdes :o)

Hipster ser jo kult ut, men har de det i bomull?

Jeg har ikke engang prøvd stringtruse, jeg. :-) Jeg har nok med tanken på det,- det høres grusomt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grubler som en helt over nytt nick

Jeg bruker også svææært ofte g-streng fordi det ofte er penere under buske eller skjørt. Men har noen hipsters også da ;-)

Jeg har også lagt merke til at hipstersene mine gjør alt for mye vesen av seg under tynne stoffer - ikke særlig lekkert spør du meg. Samboer skjønner derimot ikke at det gjør noe om trusekanten viser gjennom klærne. Geez, ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

serendipity

Med bein, som en shorts?

Er ikke hot pants det samme som shorts? Eller er de enda kortere?

De er mye kortere enn hotpants, både på livet og i beina ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Uff. Jeg er bare så ut altså. Må ha helt vanlige truser jeg, i bomull må de være også ellers føler jeg meg ekkel.

Sånne med strikk i rompa har jeg prøvd en gang og det var grusomt, men det må kanskje herdes :o)

Hipster ser jo kult ut, men har de det i bomull?

Å ja, det finnes i bomull :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

men lærern forlanger jo at de skal dusje etter svømming eller gym...

Det er kommet en lov nå som sier at skoleverket ikke kan tvinge elever til å dusje etter gymtimene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss seventy

Enig - hadde med meg 13-åringen til et badeland - og hun var helt forrykt over at jeg kledde av meg alt - tenkte ikke noe over det jeg - stod jo der med fullt av andre kvinnfolk - med og uten dusk-frisyrer, men de yngste gjemte seg veldig!!

Er det behåringen og hvordan det bør være som er flaut, eller hva er det? For meg er det ikke akkurat den delen av kroppen jeg aller minst vil vise i en garderobe. Er heller puppene og den lille bulken på magen som jeg ikke liker å vise fren:)

Stakars unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er mye kortere enn hotpants, både på livet og i beina ;-)

Hva er det da som skiller dem fra en vanlig truse? At de er kortere i livet og ikke har så høy skjæring? Som en shorts med helt avklipte bein?

PS: Og hva slags sko er sneakers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Hva er det da som skiller dem fra en vanlig truse? At de er kortere i livet og ikke har så høy skjæring? Som en shorts med helt avklipte bein?

PS: Og hva slags sko er sneakers?

Da har du forstått hipsters :-)

Sneakers er vel kort og godt joggesko som ikke er sååå egnet til jogging ;-)

http://www.lillevinkelsko.no/showCat.asp?cat=2&subCat=5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det ikke snart er på tide med noe annet enn disse fellesdusjene. Husker at jeg droppet alle svømmetimene i den alderen (litt eldre) fordi jeg hatet å måtte være så naken.

Fikk jo nedsatt både det ene og det andre, men det fikk så være syns jeg den gangen.

En annen ting nå er at man kan jo risikere å bli tatt bilde av med disse mobilkameraene og det er sikkert mange av disse redde for.

Du sier noe.....det er jo egentlig en overlevning det der at alle skal stå i samme dusj og se på hverandre. I det misnte burde det vært mulig med lettvegger og forheng.... Det skal jeg sannelig foreslå for skolen - de holder på å bygge ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ille!

Men står de bare ved dusjen og skvetter på seg litt vann, da ? For ellers blir jo trusa klissvåt, og da må de jo ta den av og skifte likevel.

I min tid var det mange som sluntret unna dusjinga etter gymmen. Innsatsen var også av en slik art at de neppe ble svette.

De dusjer seg våte - tar så håndkle rundt seg og skifter truse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du forstått hipsters :-)

Sneakers er vel kort og godt joggesko som ikke er sååå egnet til jogging ;-)

http://www.lillevinkelsko.no/showCat.asp?cat=2&subCat=5

Takk. Jeg visste ikke hva dreads var heller jeg. Men nå vet jeg det. Er så mye rart atte.

Kan man greie håret med kam når man har sånn dreads? Er det limt på eller sydd fast? Blir det ikke veldig varmt om sommeren? Og helt uaktuelt for de som trener/svetter mye?

Ikke at jeg har planer i de baner, men jeg prøver jo å følge med litt, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kommet en lov nå som sier at skoleverket ikke kan tvinge elever til å dusje etter gymtimene.

Sikkert en slags "burka"-lov ;:)

Men det burde jo vært mulig med avlukker for hver elev....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det behåringen og hvordan det bør være som er flaut, eller hva er det? For meg er det ikke akkurat den delen av kroppen jeg aller minst vil vise i en garderobe. Er heller puppene og den lille bulken på magen som jeg ikke liker å vise fren:)

Stakars unger.

jeg aner ikke hva som er så ille - de kler i alle fall ikke av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Takk. Jeg visste ikke hva dreads var heller jeg. Men nå vet jeg det. Er så mye rart atte.

Kan man greie håret med kam når man har sånn dreads? Er det limt på eller sydd fast? Blir det ikke veldig varmt om sommeren? Og helt uaktuelt for de som trener/svetter mye?

Ikke at jeg har planer i de baner, men jeg prøver jo å følge med litt, da.

Akkurat det har jeg null peil på ;-) Men jeg vil nesten tro at de "smelter" på ekstra hår, ellers så blir det vel som å lage tova plagg, he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Du sier noe.....det er jo egentlig en overlevning det der at alle skal stå i samme dusj og se på hverandre. I det misnte burde det vært mulig med lettvegger og forheng.... Det skal jeg sannelig foreslå for skolen - de holder på å bygge ny.

Vet at mange av de 16 årige jentene jeg hadde på helse- og sosial droppet gymmen pga. dette. Det er en sårbar alder og for en del så er det ikke gøy å vise fram kroppen som stadig er i forandring.

Vi hadde avtale med gymlæreren på enkelte om at de fikk bruke lærerdusjen, men da må de jo først si ifra og det er det mange som ikke gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...