Gå til innhold

Jeg er sliten...


Glimtipper

Anbefalte innlegg

Nei, kanskje ikke :) Det er jo ikke sikkert det har noe med han å gjøre heller. Stakkars, de barna får jo skylda hver gang vi foreldre er utslitte :)

Jeg er også utslitt for tiden, og har ikke barn. Man kan også bli utslitt av å gjøre ikke noe. Jeg er langt mer utslitt nå enn da jeg jobbet 200% i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 263
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Glimtipper

    90

  • hidi

    26

  • Sofline

    16

  • PieLill

    7

Mest aktive i denne tråden

Jeg er også utslitt for tiden, og har ikke barn. Man kan også bli utslitt av å gjøre ikke noe. Jeg er langt mer utslitt nå enn da jeg jobbet 200% i fjor.

Ja, det er ikke alltid sammenheng mellom disse tingene.

Vet du hvorfor du er utslitt, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så syns jeg du får litt unødvendig pepper, så her er et *klem* fra meg :)

Det er lov å ha dårlige dager, det er lov å være sliten...Du har hatt en tøff periode nå, og det er ikke rart at du blir litt tappet for energi av det.

Selv om man ikke har full jobb og flere unger, så kan man bli mental sliten av å gå mye hjemme med en lite barn og være alene om omsorgen.

Kansje du ville ha et lite *klem til... Sakte men sikkert så kommer nok energien tilbake .. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så glad i leger jeg heller du :-)

Men det er så dumt om kroppen er i ulage, og så har det skjedd mye i det siste, da kommer ulagheten som en ekstra påkjenning, og trekker energien ned.

Ja, det er nok riktig som du sier :)

Takk for svar, Shira :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler nå sympati med mennesker som ikke ber om det også :)

Det er sant.

Men du får min støtte, når jeg er enig med deg, og da er det full støtte.

Så ønsker jeg deg god bedring, Glimtipper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Pappaen har det veldig tøft på jobb akkurat nå, så jeg må nesten avvente littegranne. Det går nok greit :)

Takk for svar :)

Kan han komme til dere etter jobb slik at du kan ta en dusj i fred og ro eller noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig så syns jeg du får litt unødvendig pepper, så her er et *klem* fra meg :)

Det er lov å ha dårlige dager, det er lov å være sliten...Du har hatt en tøff periode nå, og det er ikke rart at du blir litt tappet for energi av det.

Selv om man ikke har full jobb og flere unger, så kan man bli mental sliten av å gå mye hjemme med en lite barn og være alene om omsorgen.

Kansje du ville ha et lite *klem til... Sakte men sikkert så kommer nok energien tilbake .. :)

Ja, jeg tror nok energien kommer tilbake snart. Den pleier vanligvis det :) Men jeg er i hvert fall i godt humør fremdeles, så da er ikke alt tapt ;)

Takk for svar :)

P.s. Litt pepper tåler vi alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant.

Men du får min støtte, når jeg er enig med deg, og da er det full støtte.

Så ønsker jeg deg god bedring, Glimtipper!

Takk, jeg føler meg litt bedre nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exuse me? Jeg sa min mening èn gang og ventet ikke en bestyrtelse av oppmerksomhet.

Er det ikke lenger lovlig å ha en egen mening her på DOL?

Du overdriver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han komme til dere etter jobb slik at du kan ta en dusj i fred og ro eller noe annet?

Han slutter ikke før etter at Squishy har lagt seg, stakkars :/

Har invitert han på frokost i morgen, bare så han skal få se ungen sin litt før han må på jobb igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Han slutter ikke før etter at Squishy har lagt seg, stakkars :/

Har invitert han på frokost i morgen, bare så han skal få se ungen sin litt før han må på jobb igjen.

Det blir nok koselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke alltid sammenheng mellom disse tingene.

Vet du hvorfor du er utslitt, da?

Jeg er nok mest psykisk utslitt.

Jeg er arbeidsløs for tiden og lei av det. Det tærer at jeg ikke finner meg noen jobb, selv om det knapt er noen jobber å få her jeg bor. Men vi flytter snart til en større by, så det blir det nok en ordning med det. :-) I tillegg har det nettopp vært dødsfall i familien, pluss, pluss... og jeg har fysiske smerter som antagelig er psykisk begrunnet. Jeg skal i likhet med deg ha sjekket stoffskiftet mitt snart. *syte, syte* :-)

Jeg merker jeg blir mye bedre når jeg får gjort noe konstruktivt, hjulpet venner og familie med å være barnevakt o.lign, eller når jeg får vært litt sosial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overdriver aldri og lyver aldri! Er bare ærlig.

Jeg mener ikke du overdriver når du sier din mening, du har lov til å synes hva du vil. Jeg er imponert over at du, i motsetning til andre som klager over Glimtipper i denne tråden, står frem med fast nick.

Men jeg mener du er overdrevent frekk. Det er unødvendig. Om det er med vilje eller ikke, vet jeg selvsagt ikke. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok mest psykisk utslitt.

Jeg er arbeidsløs for tiden og lei av det. Det tærer at jeg ikke finner meg noen jobb, selv om det knapt er noen jobber å få her jeg bor. Men vi flytter snart til en større by, så det blir det nok en ordning med det. :-) I tillegg har det nettopp vært dødsfall i familien, pluss, pluss... og jeg har fysiske smerter som antagelig er psykisk begrunnet. Jeg skal i likhet med deg ha sjekket stoffskiftet mitt snart. *syte, syte* :-)

Jeg merker jeg blir mye bedre når jeg får gjort noe konstruktivt, hjulpet venner og familie med å være barnevakt o.lign, eller når jeg får vært litt sosial.

Du kan godt få være barnevakt for meg! ;)

Ja, det høres mye ut. Og det er utrolig ubehagelig å være arbeidsledig, det blir man faktisk sliten av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk energien din til noe positivt i stedet for å syte og klage. Du er rett og slett lat!

Du Mor til 8 skriver ikke hyggelig innlegg. Alle kan vel ha sine ups and downs, men tydeligvis ikke du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt få være barnevakt for meg! ;)

Ja, det høres mye ut. Og det er utrolig ubehagelig å være arbeidsledig, det blir man faktisk sliten av!

Jeg skulle gjerne vært barnevakt, men jeg bor desverre en dagsreise unna Oslo... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje er det noen på frivillighetssentralen som kan tenke seg å passe barnet ditt. Eller det kan sove over hos venner og omvendt en gang i blant.

Alle har behov for å vite at man kan komme seg ut en gang i blant.

Alle kan også føle seg nedfor av og til kanskje spesielt på høsten, barn eller ikke barn.

Klem fra meg!! Og synes og du har fått mange ufortjente innlegg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en trussel? For da sørger du får at alle DOLERE vet hva jeg svarte deg!

Jeg trodde faktisk at du var normal. Helt til nå!!!

Om så alle på DOL unngår meg fra nå, så har jeg sagt min mening...

Den som her virker unormal er jo du. Hun skriver klart ironisk, attpåtil med en smiley bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...