Gå til innhold

Kjekke norske menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke alltid det passer å smile. Noen ganger virker det overfladisk og respektløst. Eller som oftest, når de alltid føyes til etter et innlegg. Men skjønner du ikke hva jeg mener, så er det jo ikke noe mer å diskutere.

"mora mi døde i dag" " Så trist" :o) mora 2" See? Slik kan det se ut noen ganger.

Har sagt jeg ser hva du mener.

Men vi er litt uenige, det betyr da slettes ikke at jeg ikke forstår.

Og eks ditt, jeg ville tilføyd noen fine ord til, evt en klem og ja, til slutt et smil. Samme gjøre jeg i RL.

Men defor jeg sa vi skulle hatt noen smiley å velge mellom.

For man mener jo ikke glise, men sende et vennlig smil.

Og det tror jeg de fleste forstår i slike tråder.

:0)

• Svar 406
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

65

• Lotte :o)

56

• tonie

44

• AneM1365380603

44

Skrevet

Ja! Det blir som med mennesker i RL som _alltid_ smiler. Det er noe ganske ubehagelig med dem.

Oh yes.....Det er utrolig ubehagelig med folk som alltid smiler og ler. Hva skal man kalle det? Manipulering, kanskje? Eller et forsøk på det?

Skrevet

Ja! Det blir som med mennesker i RL som _alltid_ smiler. Det er noe ganske ubehagelig med dem.

Jeg smiler ikke alltid, men mye. Hvertfal når jeg prater med hyggelig folk.

Jeg vil ikke ha noe jævla "glad kristen" rykte på meg.

Passer ikke mitt image. *snurt*

;0)

Skrevet

Oh yes.....Det er utrolig ubehagelig med folk som alltid smiler og ler. Hva skal man kalle det? Manipulering, kanskje? Eller et forsøk på det?

OMG...

Skrevet

Og eks ditt, jeg ville tilføyd noen fine ord til, evt en klem og ja, til slutt et smil. Samme gjøre jeg i RL.

Ja, jeg tror også at mange forstår at det er et vennlig smil, en slags klem. Men det kommer an på.

Uansett er det en fordel at smileyen er noe man setter inn i selve teksten, slik at man kan spesialtilpasse den, femfor at den bare blir med "av seg selv" i nicket.

Skrevet

Unnskyld meg...men du kan virke noe provoserende. Som du også gjorde da du flørtet med Jølsen i samme tråd som han trakasserte andre brukere. Hva skjuler seg bak alle dine smil og flørting? Beklager..men jeg lurer virkelig. Men har skjønt at jeg neppe får et realt svar :-) Det er ikke mulig å nå inn til hva du egentlig mener og føler....

Skrevet

Ja, jeg tror også at mange forstår at det er et vennlig smil, en slags klem. Men det kommer an på.

Uansett er det en fordel at smileyen er noe man setter inn i selve teksten, slik at man kan spesialtilpasse den, femfor at den bare blir med "av seg selv" i nicket.

Ja, det går jo, og det gjør jeg vel også ofte.. :0)

Sånn..Hehe!

Syns det er koslig med smiley, virker litt mer koslig...

Men det er meg da.

Skrevet

Unnskyld meg...men du kan virke noe provoserende. Som du også gjorde da du flørtet med Jølsen i samme tråd som han trakasserte andre brukere. Hva skjuler seg bak alle dine smil og flørting? Beklager..men jeg lurer virkelig. Men har skjønt at jeg neppe får et realt svar :-) Det er ikke mulig å nå inn til hva du egentlig mener og føler....

Tja, hva skjuler det seg her..Ikke mye desverre..

Må jeg skjule noe fordi om jeg smiler mye?

Jeg har nok en flørtete tone ja, men det er jeg ikke alene om her.

Og jølsen, hehe, har beklaget det der mange ganger, så get over it.

Ikke stygt ment, men ærlig talt, det blir for dumt å dra opp.

Provoserende, okidoki, kan ikke endre ditt syn på det, men vil tro det er flere enn meg som er provoserende også ;0)

Skrevet

Jeg smiler ikke alltid, men mye. Hvertfal når jeg prater med hyggelig folk.

Jeg vil ikke ha noe jævla "glad kristen" rykte på meg.

Passer ikke mitt image. *snurt*

;0)

Nå vet jeg for en gangs skyld ikke helt hva jeg skal si. Mora 2, du virker utrolig snill og naiv, men ganske blåst. Gladkristen hadde nesten vært å foretrekke om jeg får være ærlig. Da hadde jeg i det minste skjønt hvorfor du alltid har det fårete gliset om munnen. Herregud jente, du kan da ikke gå gjennom livet på denne måten?

Dette blir garantert sletta. Jaja. Jeg skal beklage i morgen.

Skrevet

Tja, hva skjuler det seg her..Ikke mye desverre..

Må jeg skjule noe fordi om jeg smiler mye?

Jeg har nok en flørtete tone ja, men det er jeg ikke alene om her.

Og jølsen, hehe, har beklaget det der mange ganger, så get over it.

Ikke stygt ment, men ærlig talt, det blir for dumt å dra opp.

Provoserende, okidoki, kan ikke endre ditt syn på det, men vil tro det er flere enn meg som er provoserende også ;0)

OK :-) Jeg skjønner at jeg har en mur av vennlighet foran meg

:-) Jeg har bare vært oppriktig nysgjerrig på hva du egentlig står for. Og det var ikke noe mer enn det.

Skrevet

Nå vet jeg for en gangs skyld ikke helt hva jeg skal si. Mora 2, du virker utrolig snill og naiv, men ganske blåst. Gladkristen hadde nesten vært å foretrekke om jeg får være ærlig. Da hadde jeg i det minste skjønt hvorfor du alltid har det fårete gliset om munnen. Herregud jente, du kan da ikke gå gjennom livet på denne måten?

Øøøhh..Det var en spøk da...Men okey...

Bryr meg ikke om det blir slettet eller ei.

Nå må jeg hvertfall krype under dynen, lang dag i morgen.

Natta :0)

Skrevet

OK :-) Jeg skjønner at jeg har en mur av vennlighet foran meg

:-) Jeg har bare vært oppriktig nysgjerrig på hva du egentlig står for. Og det var ikke noe mer enn det.

Hehe, jeg kan være en skikkelig bitch jeg også.

Men sjelden jeg gidder bruke tiden min på det..

Og hvertfall ikke på nettet.

Og jeg har mine meninger, som så klart er like sære som meg selv! Hehe!

Men nå må jeg krype under dynen, lang dag i morgen!

Natta! :0)

Skrevet

He ....he...tonie :-) Du får jo bare sagt det som det er:-) Og nå drysser smieliene mine også :-) Bare drit i sletting. Tåles det ikke mer her inne..ja,da vet ikke jeg hvordan denne verden skal bli til slutt :-)

Skrevet

He ....he...tonie :-) Du får jo bare sagt det som det er:-) Og nå drysser smieliene mine også :-) Bare drit i sletting. Tåles det ikke mer her inne..ja,da vet ikke jeg hvordan denne verden skal bli til slutt :-)

'' Tåles det ikke mer her inne..''

Ja, det er alltid fint med litt takhøyde, nicht wahr? ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Herregud, og dere takler ikke litt spøk fra andre. Alt drittet dere slenger ut av dere nå kan dere jo spare dere for.

Skrevet

'' Tåles det ikke mer her inne..''

Ja, det er alltid fint med litt takhøyde, nicht wahr? ;-)

Joda, morsan :-) Fælt så nærtagende du var da..og så personlig du tok mine svar? Jeg ser på deg som en av de totalt ufarlige her inne. De farlige legger seg tidlig :-)

Skrevet

Jeg kan love deg at det er minst 5-6 stykker som har sendt klagemail til webmaster allerede. Sånn er det her, men det skal jo noe til når man har vært her siden opstarten. Da blir man i hvert fall ikke utestengt med det første. "I built this city"...;)

Men seriøst, folk kan jo ikke for at de er dumme. Det er greit. Men når dumheten gjør at de skader andre uskyldige? Jeg tenker på Jølsensaken. Det kan jo være at de tenker seg litt om hvis de får klare meldinger fra oss andre her inne? Selv om jeg tviler...

candyqueen_83
Skrevet

Sier du, som ikke tålte å få et bilde av en 103-åring mot deg engang.

Skrevet

Øøøhh..Det var en spøk da...Men okey...

Bryr meg ikke om det blir slettet eller ei.

Nå må jeg hvertfall krype under dynen, lang dag i morgen.

Natta :0)

''Øøøhh..Det var en spøk da''

Ja, det var ikke vanskelig å oppfatte det! :-)

Godnatt, morato:-)

Skrevet

Herregud, og dere takler ikke litt spøk fra andre. Alt drittet dere slenger ut av dere nå kan dere jo spare dere for.

Jeg takler mye spøk jeg. Hva snakker du om nå, egentlig?:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...