Gå til innhold

Grunnlag for å varsle BV?


Gjest Bekymret nabo

Anbefalte innlegg

Hvor har jeg skrevet det du påstår 19:27?

Jeg har kopiert mitt innlegg og hva du svarte. Hvis du har svart på noe annet enn hva jeg har skrevet eller om det er bare deler av mitt innlegg du har svart på eller om det er en misforståelse du har kommet ut for, så får du oppklare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 306
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    115

  • mrxx

    52

  • Nord og ned

    32

  • skipohoi

    10

Mest aktive i denne tråden

Jeg har kopiert mitt innlegg og hva du svarte. Hvis du har svart på noe annet enn hva jeg har skrevet eller om det er bare deler av mitt innlegg du har svart på eller om det er en misforståelse du har kommet ut for, så får du oppklare det.

Du kan begynne med dette:

''Merk også at det ikke bare er på dette forumet som du blir tatt og utestengt. – mrxx''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan begynne med dette:

''Merk også at det ikke bare er på dette forumet som du blir tatt og utestengt. – mrxx''

Jeg har ikke påstått at du har sagt det, men jeg sier det.

Hadde du enda forstått de tilbakmeldingene du får og legg nå merke til at det er mange i gjennom årene som har forsøkt å si hvorfor akkurat du er utsatt for dette.

Mange har gjort det i beste mening og forsøkt så godt de kan å gi deg konstruktive tilbakemeldinger, men du tar det aldri til deg. Jeg tror du rett og slett ikke skjønner hvordan du opptrer.

Dette sier jeg også i beste mening, i ett bitte,bitte lite håp om at du kan sette deg ned og tenke på hvorfor.Ta deg noen minutter og vær litt ydmyk ovenfor deg selv om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke påstått at du har sagt det, men jeg sier det.

Hadde du enda forstått de tilbakmeldingene du får og legg nå merke til at det er mange i gjennom årene som har forsøkt å si hvorfor akkurat du er utsatt for dette.

Mange har gjort det i beste mening og forsøkt så godt de kan å gi deg konstruktive tilbakemeldinger, men du tar det aldri til deg. Jeg tror du rett og slett ikke skjønner hvordan du opptrer.

Dette sier jeg også i beste mening, i ett bitte,bitte lite håp om at du kan sette deg ned og tenke på hvorfor.Ta deg noen minutter og vær litt ydmyk ovenfor deg selv om ikke annet.

''Jeg har ikke påstått at du har sagt det, men jeg sier det.''

Ja, jeg vet du skriver det. Det er et sitat av ditt innlegg 19:27.

''Merk også at det ikke bare er på dette forumet som du blir tatt og utestengt. – mrxx''

Hvilket? Hvor? Når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg har ikke påstått at du har sagt det, men jeg sier det.''

Ja, jeg vet du skriver det. Det er et sitat av ditt innlegg 19:27.

''Merk også at det ikke bare er på dette forumet som du blir tatt og utestengt. – mrxx''

Hvilket? Hvor? Når?

Vi kan begynne med dette forumet. Eller påstår du at du ikke har blitt utestengt andre steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan begynne med dette forumet. Eller påstår du at du ikke har blitt utestengt andre steder?

''Vi kan begynne med dette forumet. Eller påstår du at du ikke har blitt utestengt andre steder? – mrxx''

Jeg ber deg dokumentere det du påstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Og det viste seg jo å være helt korrekt.

Neste?''

Hvorfor utarter enhver diskusjon du deltar i med meningsløs ralling?

''Hvorfor utarter enhver diskusjon du deltar i med meningsløs ralling?''

Fordi det alltid er noen som biter på agnet og henger seg på krangelen.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...