Gå til innhold

Grunnlag for å varsle BV?


Gjest Bekymret nabo

Anbefalte innlegg

Prøv å les det en gang til, og se om du ser feilen.

Her er ett annet innlegg jeg skrev:

''Har skrevet masse om saken jeg, men du har ikke svart på noe av det. Eneste du klarer å lire av deg er at vi som mener noe annet enn deg, eller sagt på en annen måte, ser det i fra noen andre vinkler, fantaserer.

Dette er ikke nødvendigvis sort/hvitt, vi har ikke fått historien i fra gutten og guttens foreldre, derfor holder vi mulighetene åpne for at historien kan være litt annerledes enn hva du tror. Det betyr å ha litt vidsyn og ikke minst livserfaring.''

Her er ditt svar på det innelgget:

''Fint hvis du forholder deg til det som faktisk står skrevet, og ikke din egen private versjon av hvordan det kanskje, muligvis kunne vært.''

Enda påstår du dette:

''Men jeg har da vel aldri sagt at man ikke skal se saken fra flere sider? (Joda, de vanlige "gærningene" påstår jo det, men jeg har ikke skrevet det.)''

Du ser jo hva du selv skriver når vi forsøker å si at det er ikke sikkert at versjonen til trådstarter stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 306
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    115

  • mrxx

    52

  • Nord og ned

    32

  • skipohoi

    10

Mest aktive i denne tråden

Her er ett annet innlegg jeg skrev:

''Har skrevet masse om saken jeg, men du har ikke svart på noe av det. Eneste du klarer å lire av deg er at vi som mener noe annet enn deg, eller sagt på en annen måte, ser det i fra noen andre vinkler, fantaserer.

Dette er ikke nødvendigvis sort/hvitt, vi har ikke fått historien i fra gutten og guttens foreldre, derfor holder vi mulighetene åpne for at historien kan være litt annerledes enn hva du tror. Det betyr å ha litt vidsyn og ikke minst livserfaring.''

Her er ditt svar på det innelgget:

''Fint hvis du forholder deg til det som faktisk står skrevet, og ikke din egen private versjon av hvordan det kanskje, muligvis kunne vært.''

Enda påstår du dette:

''Men jeg har da vel aldri sagt at man ikke skal se saken fra flere sider? (Joda, de vanlige "gærningene" påstår jo det, men jeg har ikke skrevet det.)''

Du ser jo hva du selv skriver når vi forsøker å si at det er ikke sikkert at versjonen til trådstarter stemmer.

Ser du noe sted jeg har påstått at det er svart/hvitt?

Ikke det heller.

Det er to ganger du har tatt feil nå.

Du kan gjerne fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at det var en slags innrømmelse at du ikke klarer å lese innlegg skrevet med vanlig norsk?

Har du sett at jeg har påstått at man ikke skal snakke med gutten/foreldrene?

Hint: Les gjennom tråden før du fortsetter.

Du påsto at jeg fantaserte når jeg sa at det er ikke sikkert at saken er så sort/hvitt som du påstår og at det kan være lurt å se det i fra andre vinkler.

Jeg sa ikke noe om å snakke med foreldrene eller ikke der.

Så les i gjennom råden på nytt, selv om du ikke en gang klarer å forstå det du selv skriver og hva du svare på.

Du må være svært dårlig til å skrive når du ikke klarer å formidle det du egentlig mener, som du nå påstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du noe sted jeg har påstått at det er svart/hvitt?

Ikke det heller.

Det er to ganger du har tatt feil nå.

Du kan gjerne fortsette.

Joda, du har påstått at jeg fantaserer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Selvsagt vet vi ikke det fordi trådstarter påstår det. Vi forsøker å si til deg at det er ikke sikkert at virkeligheten er sånn som naboen påstår. Hvorfor tror du at naboen sitter med fasitten? – mrxx''

Det er morsomt med det kongelige "vi". Pleier du alltid å snakke om deg selv i flertall?

Som jeg har påpekt for deg noen ganger nå, så svarer jeg basert på det som står i hovedinnlegget. Hvis "16-åringen" egentlig jobber på en båt som reiser til Japan, så vil svaret selvsagt være noe annet.

Det tror jeg selv du forstår?

Du påstår at du VET at det er slik, fordi trådstarter påstår det, noe du selvsagt ikke gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du påsto at jeg fantaserte når jeg sa at det er ikke sikkert at saken er så sort/hvitt som du påstår og at det kan være lurt å se det i fra andre vinkler.

Jeg sa ikke noe om å snakke med foreldrene eller ikke der.

Så les i gjennom råden på nytt, selv om du ikke en gang klarer å forstå det du selv skriver og hva du svare på.

Du må være svært dårlig til å skrive når du ikke klarer å formidle det du egentlig mener, som du nå påstår.

Ah, der klarte du å få tråden over på din besettelse med å snakke om "Sør" igjen.

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig godt skrevet:-) En god oppsummering av det vi andre har forsøkt å si Sør i "hundre" innlegg nå:-)

''Veldig godt skrevet:-) ''

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, du har påstått at jeg fantaserer.

''Joda, du har påstått at jeg fantaserer. – mrxx''

Og det viste seg jo å være helt korrekt.

Neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, du har påstått at jeg fantaserer.

Du sloss mot vindmøller.. Jeg liker også en god diskusjon, men når diskusjon dreier over mot hvem som sa hva og når og deltakerne aldri blir eller kommer til å bli enige, da må jeg spørre meg selv om det har stor nok underholdningsverdi til å fortsette. Det har i hvert fall fint lite annen verdi. Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du påstår at du VET at det er slik, fordi trådstarter påstår det, noe du selvsagt ikke gjør.

''Du påstår at du VET at det er slik, fordi trådstarter påstår det, noe du selvsagt ikke gjør. – mrxx''

Ja, basert på at det er utgangspunktet for det vi diskuterer.

Selvsagt kan alt som ts skriver være totalt påfunn (for det vi vet), men når man diskuterer problemstillingen så er det vanligvis greit å ta utgangspunkt i det som står skrevet, fremfor alle mulige private teorier om hva ts egentlig mener.

Du kan, med fordel, forsøke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sydhavskongen

''Joda, du har påstått at jeg fantaserer. – mrxx''

Og det viste seg jo å være helt korrekt.

Neste?

''Og det viste seg jo å være helt korrekt.

Neste?''

Hvorfor utarter enhver diskusjon du deltar i med meningsløs ralling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sloss mot vindmøller.. Jeg liker også en god diskusjon, men når diskusjon dreier over mot hvem som sa hva og når og deltakerne aldri blir eller kommer til å bli enige, da må jeg spørre meg selv om det har stor nok underholdningsverdi til å fortsette. Det har i hvert fall fint lite annen verdi. Lykke til ;)

Hehe, men han klarer ikke å forstå det han selv skriver og nekter plent å innrømme hva han faktisk skriver, selv om det blir kopiert.. Men artig er det jo:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Joda, du har påstått at jeg fantaserer. – mrxx''

Og det viste seg jo å være helt korrekt.

Neste?

Bra du innrømmer at du mener at jeg fantaserer når jeg forsøker å se det i fra andre sider. Det har jeg nå sagt til deg mange ganger, det tok lang tid før du innrømmet det og gled inn.

Nå skrev jeg besvist JEG og ikke Vi, fordi du skjønte ikke hvem VI var i ett annet innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Og det viste seg jo å være helt korrekt.

Neste?''

Hvorfor utarter enhver diskusjon du deltar i med meningsløs ralling?

''Hvorfor utarter enhver diskusjon du deltar i med meningsløs ralling? – sydhavskongen''

Du får spørre de 2-3 stykkene som elsker å få tråder til å handle om "Sør" hva deres besettelse grunner i. Den ene har jeg ikke svart på snart halvannet år, men han skriver side opp og side ned om "Sør", helt alene.

Som du ser illustrert i denne tråden er det 100% de som begynner å henvende seg til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men han klarer ikke å forstå det han selv skriver og nekter plent å innrømme hva han faktisk skriver, selv om det blir kopiert.. Men artig er det jo:-)

Ja, da må du gjerne fortsette ;) Ai dont gidd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, der klarte du å få tråden over på din besettelse med å snakke om "Sør" igjen.

Gratulerer!

Det kom det beste kortet du nå hadde igjen. Nå har du gått tom for svar eller du hadde ikke noe svar når du er tatt med buksa nede.

Du rakk ikke å lese skikkelig i gjennom det jeg skrev engang, fordi du visste at du har dummet deg ut.

På dine vegne er jeg nesten litt glad for at du ikke skjønner hvor pinlig dette er for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvorfor utarter enhver diskusjon du deltar i med meningsløs ralling? – sydhavskongen''

Du får spørre de 2-3 stykkene som elsker å få tråder til å handle om "Sør" hva deres besettelse grunner i. Den ene har jeg ikke svart på snart halvannet år, men han skriver side opp og side ned om "Sør", helt alene.

Som du ser illustrert i denne tråden er det 100% de som begynner å henvende seg til meg.

Du har jo ikke forholdt deg til det jeg har skrevet om saken, men kun at jeg fantaserer når jeg mener at dette må ses i fra flere sider.

Du raller liksom ikke? Tror jeg ler meg i hjel snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Du påstår at du VET at det er slik, fordi trådstarter påstår det, noe du selvsagt ikke gjør. – mrxx''

Ja, basert på at det er utgangspunktet for det vi diskuterer.

Selvsagt kan alt som ts skriver være totalt påfunn (for det vi vet), men når man diskuterer problemstillingen så er det vanligvis greit å ta utgangspunkt i det som står skrevet, fremfor alle mulige private teorier om hva ts egentlig mener.

Du kan, med fordel, forsøke det.

Du klarer kanskje å se det i fra flere sider du også hvis du i det hele tatt kan klarer å tenke den tanken, noe jeg virkelig begynner å lure på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvorfor utarter enhver diskusjon du deltar i med meningsløs ralling? – sydhavskongen''

Du får spørre de 2-3 stykkene som elsker å få tråder til å handle om "Sør" hva deres besettelse grunner i. Den ene har jeg ikke svart på snart halvannet år, men han skriver side opp og side ned om "Sør", helt alene.

Som du ser illustrert i denne tråden er det 100% de som begynner å henvende seg til meg.

Flere tråder fjerner seg fullstendig fra temaet og blir eeeendeløse (og meningsløse) diskusjoner om hvem som sa hva og vri på hva den andre har sagt og tusen misforståelser som aldri blir oppklart. Statistisk sett er nettopp DU er en hoveddeltaker i dette, og jeg håper og tror du gjør det kun for gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...