Gå til innhold

Grunnlag for å varsle BV?


Gjest Bekymret nabo

Anbefalte innlegg

Besettelser har en årsak. Hadde jeg vært irritabel hadde du vært jævlig irriterende :P Jeg ser at du har fornuftige innspill også, men er redd de drukner i fjaset og inntrykket andre har fått av deg. Jeg løser dette med å bruke mange nick, for jeg har ikke noe behov for å bli sett (som jeg ikke får dekket i den virkelige verden) :)

''Besettelser har en årsak. Hadde jeg vært irritabel hadde du vært jævlig irriterende :P Jeg ser at du har fornuftige innspill også, men er redd de drukner i fjaset og inntrykket andre har fått av deg. Jeg løser dette med å bruke mange nick, for jeg har ikke noe behov for å bli sett (som jeg ikke får dekket i den virkelige verden) :) – hjkgv''

Hei,

Men burde du ikke skrive dette til dem, ikke meg? Det er tross alt de to som skriver/starter dette i 100% av tilfellene.

Mer fundamentalt, jeg lar meg ikke intimidere av de uendelige antall innlegg om "Sør". Det er langt bedre å stå opp til dem, enn å la dem skremme folk til å skifte nick.

Jeg har også forsøkt i perioder å ikke svare på noen slike idiot-innlegg, men det fortsetter med så mye løgn om hva jeg skal ha sagt/mener at det faktisk er bedre å skrive saklig og høflig tilbake.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 306
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    115

  • mrxx

    52

  • Nord og ned

    32

  • skipohoi

    10

Mest aktive i denne tråden

Flere tråder fjerner seg fullstendig fra temaet og blir eeeendeløse (og meningsløse) diskusjoner om hvem som sa hva og vri på hva den andre har sagt og tusen misforståelser som aldri blir oppklart. Statistisk sett er nettopp DU er en hoveddeltaker i dette, og jeg håper og tror du gjør det kun for gøy :)

''og jeg håper og tror du gjør det kun for gøy :)''

I starten trodde jeg det var snakk om en særs gløgg og utspekulert rasist/nazist som gjorde en veldig god jobb i å drite ut/latterliggjøre såkalte antirasister og seriøst antirasistisk arbeide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest germimate

''og jeg håper og tror du gjør det kun for gøy :)''

I starten trodde jeg det var snakk om en særs gløgg og utspekulert rasist/nazist som gjorde en veldig god jobb i å drite ut/latterliggjøre såkalte antirasister og seriøst antirasistisk arbeide.

Jeg skjønner ikke at dere orker å diskutere "sør" i det uendelige.. Men det er meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Besettelser har en årsak. Hadde jeg vært irritabel hadde du vært jævlig irriterende :P Jeg ser at du har fornuftige innspill også, men er redd de drukner i fjaset og inntrykket andre har fått av deg. Jeg løser dette med å bruke mange nick, for jeg har ikke noe behov for å bli sett (som jeg ikke får dekket i den virkelige verden) :) – hjkgv''

Hei,

Men burde du ikke skrive dette til dem, ikke meg? Det er tross alt de to som skriver/starter dette i 100% av tilfellene.

Mer fundamentalt, jeg lar meg ikke intimidere av de uendelige antall innlegg om "Sør". Det er langt bedre å stå opp til dem, enn å la dem skremme folk til å skifte nick.

Jeg har også forsøkt i perioder å ikke svare på noen slike idiot-innlegg, men det fortsetter med så mye løgn om hva jeg skal ha sagt/mener at det faktisk er bedre å skrive saklig og høflig tilbake.

Med vennlig hilsen

Til deres forsvar - og jeg er ikke en av dem - du fremstår nok ikke helt slik som du ønsker.. Men be my guest, gjør som du vil, whatever turns you on, like fullt som du kunne ha uttrykt deg mer ydmykt, like fullt som du kunne latt være å vri på andres argumenter og derfor trekke dem inn i spillet ditt, kan de bare velge å la være og bli irriterte. Bare lek leken deres dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Jeg skjønner ikke at dere orker å diskutere "sør" i det uendelige.. Men det er meg :)

''Jeg skjønner ikke at dere orker å diskutere "sør" i det uendelige.. Men det er meg :)''

Jeg tror det er så enkelt som at folk blir litt irritert nå fyren fortsetter og stå på sitt enda jeg er sikkert på at han skjønner innerst inne hvor tullete det blir det han skriver. Noen ganger blir det bare såååå dumt. Det kan umulig være sånn at kun han har rett, mens alle andre tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''Når det gjelder bilkjøringa, bør politiet kobles inn.''

Jeg hadde ikke gjort det heller jeg i første omgang, men tatt en prat med guttungen og fortalt at jeg er redd for at det kan skje ulykker med alt det medfører og at han kan miste rettet til å få førerkort når han blir 18 år. Med andre ord forsøkt med fornuft og "hyggelig" prat i første omgang, men gitt beskjed om at kjøringen måtte opphøre tvert, hvis ikke så er det flere som kom til å anmelde han.

Men nå liker jeg å ordne opp først før jeg blander andre inn.

Jeg hadde ikke likt å ødelegge for guttungen uten å ha snakket med han først.

Jeg kan være tilbøyelig til å være enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til deres forsvar - og jeg er ikke en av dem - du fremstår nok ikke helt slik som du ønsker.. Men be my guest, gjør som du vil, whatever turns you on, like fullt som du kunne ha uttrykt deg mer ydmykt, like fullt som du kunne latt være å vri på andres argumenter og derfor trekke dem inn i spillet ditt, kan de bare velge å la være og bli irriterte. Bare lek leken deres dere! :)

Som sagt, i 100% av tilfellene er det de som henvender seg til meg, og ofte med de vanlige anklagene om "psykopat", "nazi" osv.

Dette er noe de gjør fordi de liker å kverulere. Du ser knapt noen av dem skrive innlegg på DOL til noen andre enn akkurat meg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg skjønner ikke at dere orker å diskutere "sør" i det uendelige.. Men det er meg :)''

Jeg tror det er så enkelt som at folk blir litt irritert nå fyren fortsetter og stå på sitt enda jeg er sikkert på at han skjønner innerst inne hvor tullete det blir det han skriver. Noen ganger blir det bare såååå dumt. Det kan umulig være sånn at kun han har rett, mens alle andre tar feil.

''Det kan umulig være sånn at kun han har rett, mens alle andre tar feil. – Nickløsheletida''

Og dette påstår jeg hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest germimate

''Jeg skjønner ikke at dere orker å diskutere "sør" i det uendelige.. Men det er meg :)''

Jeg tror det er så enkelt som at folk blir litt irritert nå fyren fortsetter og stå på sitt enda jeg er sikkert på at han skjønner innerst inne hvor tullete det blir det han skriver. Noen ganger blir det bare såååå dumt. Det kan umulig være sånn at kun han har rett, mens alle andre tar feil.

Joda, forstår den, men det er jo så nytteløst og bortkastet tid og energi når det pågår i månedsvis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, i 100% av tilfellene er det de som henvender seg til meg, og ofte med de vanlige anklagene om "psykopat", "nazi" osv.

Dette er noe de gjør fordi de liker å kverulere. Du ser knapt noen av dem skrive innlegg på DOL til noen andre enn akkurat meg.

Med vennlig hilsen

'' Du ser knapt noen av dem skrive innlegg på DOL til noen andre enn akkurat meg.

''

Dette er tull! Jeg får ofte svar fra dem i tråder hvor jeg ber om praktiske råd.

Forøvrig synes jeg disse diskusjonene virker ødeleggene på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at dere orker å diskutere "sør" i det uendelige.. Men det er meg :)

Han har alt en arena, et forum drevet av sine støttespilere hvor psykopatien hans, mobbingen av annerledestenkende, nedlatenheten og hersketeknikkene får blomstre fritt og uhemmet. Det bør holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' Du ser knapt noen av dem skrive innlegg på DOL til noen andre enn akkurat meg.

''

Dette er tull! Jeg får ofte svar fra dem i tråder hvor jeg ber om praktiske råd.

Forøvrig synes jeg disse diskusjonene virker ødeleggene på dol.

''

Dette er tull! Jeg får ofte svar fra dem i tråder hvor jeg ber om praktiske råd.

Forøvrig synes jeg disse diskusjonene virker ødeleggene på dol. – frosken''

Da denne diskusjonen pågikk for noen måneder siden var det noen som talte og 90% av "mrxx" innlegg var til meg, og (jeg antar) et lignende antall av "N&N" sine.

Jeg synes også det er ødeleggende, så derfor har jeg sluttet å svare N&N for halvannet år siden.

Selv uten det så går det kontinuerlig i "nazi", "psykopat", "kommunist" osv. fra ham, uten at WM stopper ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, i 100% av tilfellene er det de som henvender seg til meg, og ofte med de vanlige anklagene om "psykopat", "nazi" osv.

Dette er noe de gjør fordi de liker å kverulere. Du ser knapt noen av dem skrive innlegg på DOL til noen andre enn akkurat meg.

Med vennlig hilsen

Jeg tror det største problemet ditt er at det er fullstendig UMULIG for deg å la andre få siste ordet. Du bare MÅ skrive noe mer. Og når det du skriver, irriterer andre og de føler seg fullstendig misforstått, stopper det ALDRI! Men jeg tror nok det er nettopp det du ønsker, så teknisk sett gjør du en god jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

'' Du ser knapt noen av dem skrive innlegg på DOL til noen andre enn akkurat meg.

''

Dette er tull! Jeg får ofte svar fra dem i tråder hvor jeg ber om praktiske råd.

Forøvrig synes jeg disse diskusjonene virker ødeleggene på dol.

''Dette er tull! Jeg får ofte svar fra dem i tråder hvor jeg ber om praktiske råd.

Forøvrig synes jeg disse diskusjonene virker ødeleggene på dol.''

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, i 100% av tilfellene er det de som henvender seg til meg, og ofte med de vanlige anklagene om "psykopat", "nazi" osv.

Dette er noe de gjør fordi de liker å kverulere. Du ser knapt noen av dem skrive innlegg på DOL til noen andre enn akkurat meg.

Med vennlig hilsen

''Som sagt, i 100% av tilfellene er det de som henvender seg til meg, og ofte med de vanlige anklagene om "psykopat", "nazi" osv.''

Når ble det slik at folk ikke skal kunne kalle en spade for en spade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest germimate

'' Du ser knapt noen av dem skrive innlegg på DOL til noen andre enn akkurat meg.

''

Dette er tull! Jeg får ofte svar fra dem i tråder hvor jeg ber om praktiske råd.

Forøvrig synes jeg disse diskusjonene virker ødeleggene på dol.

Helt enig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''Som sagt, i 100% av tilfellene er det de som henvender seg til meg, og ofte med de vanlige anklagene om "psykopat", "nazi" osv.''

Når ble det slik at folk ikke skal kunne kalle en spade for en spade?

Hehehe, nå måtte jeg bare flire ;-) De er nå litt underholdene også da disse diskusjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''

Dette er tull! Jeg får ofte svar fra dem i tråder hvor jeg ber om praktiske råd.

Forøvrig synes jeg disse diskusjonene virker ødeleggene på dol. – frosken''

Da denne diskusjonen pågikk for noen måneder siden var det noen som talte og 90% av "mrxx" innlegg var til meg, og (jeg antar) et lignende antall av "N&N" sine.

Jeg synes også det er ødeleggende, så derfor har jeg sluttet å svare N&N for halvannet år siden.

Selv uten det så går det kontinuerlig i "nazi", "psykopat", "kommunist" osv. fra ham, uten at WM stopper ham.

'' Selv uten det så går det kontinuerlig i "nazi", "psykopat", "kommunist" osv. fra ham, uten at WM stopper ham.''

Kanskje fordi en spade tross alt er en spade? at du ikke besvarer meg og allikevel drar igang milelange tråder med gjentagende gnål, hersketeknikk og trakkasering av annerledes tenkende beviser jo bare at du greier det uansett. Så hva er det du stadig messer om N&N etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det største problemet ditt er at det er fullstendig UMULIG for deg å la andre få siste ordet. Du bare MÅ skrive noe mer. Og når det du skriver, irriterer andre og de føler seg fullstendig misforstått, stopper det ALDRI! Men jeg tror nok det er nettopp det du ønsker, så teknisk sett gjør du en god jobb :)

''Jeg tror det største problemet ditt er at det er fullstendig UMULIG for deg å la andre få siste ordet. Du bare MÅ skrive noe mer. Og når det du skriver, irriterer andre og de føler seg fullstendig misforstått, stopper det ALDRI! Men jeg tror nok det er nettopp det du ønsker, så teknisk sett gjør du en god jobb :) – hjkgv''

Igjen, sjekk nedover i tråden. Siste ord holdes av N&N i 100% av tilfellene (jeg svarer ham aldri), og "mrxx" i mange av tilfellene (her teller jeg ikke).

Bare sjekk! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''

Dette er tull! Jeg får ofte svar fra dem i tråder hvor jeg ber om praktiske råd.

Forøvrig synes jeg disse diskusjonene virker ødeleggene på dol. – frosken''

Da denne diskusjonen pågikk for noen måneder siden var det noen som talte og 90% av "mrxx" innlegg var til meg, og (jeg antar) et lignende antall av "N&N" sine.

Jeg synes også det er ødeleggende, så derfor har jeg sluttet å svare N&N for halvannet år siden.

Selv uten det så går det kontinuerlig i "nazi", "psykopat", "kommunist" osv. fra ham, uten at WM stopper ham.

Siden du sannsynligvis produserer minst 5 % av den totale mengde innlegg på dol, så er det ikke så rart om flertallet av deres svar er i debatter med deg.

Jeg forsvarer ikke hva andre sier til deg eller beskylder deg for, men jeg synes du snart kan øke innsatsen din i forhold til å se hva du selv gjør med dette forumet. Det er helt unødvendig å gjenta og gjenta og gjenta de samme argumentene i en tråd. Det går an å registrere at andre ikke er enige uten å måtte gjenta dine egne standpunkter utallige ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...