Gå til innhold

Grunnlag for å varsle BV?


Gjest Bekymret nabo

Anbefalte innlegg

Du har jo ikke forholdt deg til det jeg har skrevet om saken, men kun at jeg fantaserer når jeg mener at dette må ses i fra flere sider.

Du raller liksom ikke? Tror jeg ler meg i hjel snart.

Enda et forsøk på å få også denne tråden til å omhandle din besettelse med "Sør".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 306
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    115

  • mrxx

    52

  • Nord og ned

    32

  • skipohoi

    10

Mest aktive i denne tråden

Det kom det beste kortet du nå hadde igjen. Nå har du gått tom for svar eller du hadde ikke noe svar når du er tatt med buksa nede.

Du rakk ikke å lese skikkelig i gjennom det jeg skrev engang, fordi du visste at du har dummet deg ut.

På dine vegne er jeg nesten litt glad for at du ikke skjønner hvor pinlig dette er for deg.

Enda et forsøk på å få også denne tråden til å omhandle din besettelse med "Sør".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et forsøk på å få også denne tråden til å omhandle din besettelse med "Sør".

Nei, det er det ikke, men ett forsøk på å si hva du faktisk skriver, noe du faktisk nekter for, selv om jeg kopierer både svar og tilsvar. Nå bør du gå å legge deg og sove litt tror jeg så hjernen klarner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et forsøk på å få også denne tråden til å omhandle din besettelse med "Sør".

Nå har du gått tom Sør, gå å legg deg nå og hvil ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere tråder fjerner seg fullstendig fra temaet og blir eeeendeløse (og meningsløse) diskusjoner om hvem som sa hva og vri på hva den andre har sagt og tusen misforståelser som aldri blir oppklart. Statistisk sett er nettopp DU er en hoveddeltaker i dette, og jeg håper og tror du gjør det kun for gøy :)

''Flere tråder fjerner seg fullstendig fra temaet og blir eeeendeløse (og meningsløse) diskusjoner om hvem som sa hva og vri på hva den andre har sagt og tusen misforståelser som aldri blir oppklart. Statistisk sett er nettopp DU er en hoveddeltaker i dette, og jeg håper og tror du gjør det kun for gøy :) – hjkgv''

Jepp, det er et par stykker her som har en slags besettelse med "Sør", og skriver innlegg etter innlegg med hva de påstår jeg skal ha sagt, osv osv, og alle mulige irrelevantheter om hva de måtte mene om meg.

Som du ser (bare undersøk) så er 100% av disse undertrådene tilfeller der de henvender seg til meg.

Jeg tar det ikke så tungt, og de kan når som helst slutte å henvende seg til meg. :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det ikke, men ett forsøk på å si hva du faktisk skriver, noe du faktisk nekter for, selv om jeg kopierer både svar og tilsvar. Nå bør du gå å legge deg og sove litt tror jeg så hjernen klarner.

Enda mer "Sør"-preik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har du gått tom Sør, gå å legg deg nå og hvil ut.

''Nå har du gått tom Sør, gå å legg deg nå og hvil ut. – mrxx''

Denne "Sør"-besettelsen din er ganske omfattende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer kanskje å se det i fra flere sider du også hvis du i det hele tatt kan klarer å tenke den tanken, noe jeg virkelig begynner å lure på.

Denne "Sør"-besettelsen din er ganske omfattende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Flere tråder fjerner seg fullstendig fra temaet og blir eeeendeløse (og meningsløse) diskusjoner om hvem som sa hva og vri på hva den andre har sagt og tusen misforståelser som aldri blir oppklart. Statistisk sett er nettopp DU er en hoveddeltaker i dette, og jeg håper og tror du gjør det kun for gøy :) – hjkgv''

Jepp, det er et par stykker her som har en slags besettelse med "Sør", og skriver innlegg etter innlegg med hva de påstår jeg skal ha sagt, osv osv, og alle mulige irrelevantheter om hva de måtte mene om meg.

Som du ser (bare undersøk) så er 100% av disse undertrådene tilfeller der de henvender seg til meg.

Jeg tar det ikke så tungt, og de kan når som helst slutte å henvende seg til meg. :-)

Med vennlig hilsen

Vel, jeg har forsøkt å vise deg hva du selv skriver og svare på ved faktisk å kopiere hva du selv svarer på, enda så nekter du. Enten så klarer du ikke å formidle hva du selv mener eller så mener du hva du skriver og hva du har svart på og da er du tatt med buska nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Nå har du gått tom Sør, gå å legg deg nå og hvil ut. – mrxx''

Denne "Sør"-besettelsen din er ganske omfattende.

Forsøk i alle fall å forstå det du selv skriver, når det til og med er kopiert for deg for å lette arbeide med å lete det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Flere tråder fjerner seg fullstendig fra temaet og blir eeeendeløse (og meningsløse) diskusjoner om hvem som sa hva og vri på hva den andre har sagt og tusen misforståelser som aldri blir oppklart. Statistisk sett er nettopp DU er en hoveddeltaker i dette, og jeg håper og tror du gjør det kun for gøy :) – hjkgv''

Jepp, det er et par stykker her som har en slags besettelse med "Sør", og skriver innlegg etter innlegg med hva de påstår jeg skal ha sagt, osv osv, og alle mulige irrelevantheter om hva de måtte mene om meg.

Som du ser (bare undersøk) så er 100% av disse undertrådene tilfeller der de henvender seg til meg.

Jeg tar det ikke så tungt, og de kan når som helst slutte å henvende seg til meg. :-)

Med vennlig hilsen

...har du tenkt tanken om at det kanskje ikke er tilfeldig? Jeg tror du gjør det for oppmerksomheten. Det gir deg et lite kick å se at tråder du involverer deg i, blir lange.

Et tips til deg, hvis målet ditt er å ha ordentlige og givende diskusjoner, er å flytte fokus litt (les: mye). Hvis du irriterer på deg alt og alle, vil du dessverre uuttalt miste retten til å ha en mening. I stedet for at folk lytter, vil de reagere med "nå begynner han igjen", og det er jo ikke den reaksjonen de fleste av oss vil ha på meningene våre? Jeg foretrekker i hvert fall å bli tatt alvorlig :) (I hvert fall når det er det jeg vil. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...har du tenkt tanken om at det kanskje ikke er tilfeldig? Jeg tror du gjør det for oppmerksomheten. Det gir deg et lite kick å se at tråder du involverer deg i, blir lange.

Et tips til deg, hvis målet ditt er å ha ordentlige og givende diskusjoner, er å flytte fokus litt (les: mye). Hvis du irriterer på deg alt og alle, vil du dessverre uuttalt miste retten til å ha en mening. I stedet for at folk lytter, vil de reagere med "nå begynner han igjen", og det er jo ikke den reaksjonen de fleste av oss vil ha på meningene våre? Jeg foretrekker i hvert fall å bli tatt alvorlig :) (I hvert fall når det er det jeg vil. )

Godt skrevet:-) Hensikten burde være å bli tatt alvorlig, men det er tydeligvis ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har du tenkt tanken om at det kanskje ikke er tilfeldig? Jeg tror du gjør det for oppmerksomheten. Det gir deg et lite kick å se at tråder du involverer deg i, blir lange.

Et tips til deg, hvis målet ditt er å ha ordentlige og givende diskusjoner, er å flytte fokus litt (les: mye). Hvis du irriterer på deg alt og alle, vil du dessverre uuttalt miste retten til å ha en mening. I stedet for at folk lytter, vil de reagere med "nå begynner han igjen", og det er jo ikke den reaksjonen de fleste av oss vil ha på meningene våre? Jeg foretrekker i hvert fall å bli tatt alvorlig :) (I hvert fall når det er det jeg vil. )

''..har du tenkt tanken om at det kanskje ikke er tilfeldig? Jeg tror du gjør det for oppmerksomheten. Det gir deg et lite kick å se at tråder du involverer deg i, blir lange.

Et tips til deg, hvis målet ditt er å ha ordentlige og givende diskusjoner, er å flytte fokus litt (les: mye). Hvis du irriterer på deg alt og alle, vil du dessverre uuttalt miste retten til å ha en mening. I stedet for at folk lytter, vil de reagere med "nå begynner han igjen", og det er jo ikke den reaksjonen de fleste av oss vil ha på meningene våre? Jeg foretrekker i hvert fall å bli tatt alvorlig :) (I hvert fall når det er det jeg vil. ) – hjkgv''

Neida, hadde jeg ønsket det så hadde det ikke vært noe problem å ha vesentlig flere og mer interessante tråder om "Sør" enn dette. Da hadde jeg også svart N&N, som er leverandør av en uendlig strøm av påstander om kommunisme, stalinisme, islamisme, og alt annet av fantasier.

Som sagt, elementet har fortsatt dette (uten svar fra meg) i halvannet år, så han har nok det hele og fulle ansvaret for det han skriver.

Og, som påpekt, 100% av sub-trådene med dem er det 2-3 stykker som starter, i tillegg til at f. eks. "mrxx" diskuterer "Sør" med tredjepart i tillegg.

Det er en slags besettelse for dem.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har forsøkt å vise deg hva du selv skriver og svare på ved faktisk å kopiere hva du selv svarer på, enda så nekter du. Enten så klarer du ikke å formidle hva du selv mener eller så mener du hva du skriver og hva du har svart på og da er du tatt med buska nede.

Eller så leser du inn ting som jeg aldri har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk i alle fall å forstå det du selv skriver, når det til og med er kopiert for deg for å lette arbeide med å lete det opp.

Enda mer "Sør"-preik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''..har du tenkt tanken om at det kanskje ikke er tilfeldig? Jeg tror du gjør det for oppmerksomheten. Det gir deg et lite kick å se at tråder du involverer deg i, blir lange.

Et tips til deg, hvis målet ditt er å ha ordentlige og givende diskusjoner, er å flytte fokus litt (les: mye). Hvis du irriterer på deg alt og alle, vil du dessverre uuttalt miste retten til å ha en mening. I stedet for at folk lytter, vil de reagere med "nå begynner han igjen", og det er jo ikke den reaksjonen de fleste av oss vil ha på meningene våre? Jeg foretrekker i hvert fall å bli tatt alvorlig :) (I hvert fall når det er det jeg vil. ) – hjkgv''

Neida, hadde jeg ønsket det så hadde det ikke vært noe problem å ha vesentlig flere og mer interessante tråder om "Sør" enn dette. Da hadde jeg også svart N&N, som er leverandør av en uendlig strøm av påstander om kommunisme, stalinisme, islamisme, og alt annet av fantasier.

Som sagt, elementet har fortsatt dette (uten svar fra meg) i halvannet år, så han har nok det hele og fulle ansvaret for det han skriver.

Og, som påpekt, 100% av sub-trådene med dem er det 2-3 stykker som starter, i tillegg til at f. eks. "mrxx" diskuterer "Sør" med tredjepart i tillegg.

Det er en slags besettelse for dem.

Med vennlig hilsen

Besettelser har en årsak. Hadde jeg vært irritabel hadde du vært jævlig irriterende :P Jeg ser at du har fornuftige innspill også, men er redd de drukner i fjaset og inntrykket andre har fått av deg. Jeg løser dette med å bruke mange nick, for jeg har ikke noe behov for å bli sett (som jeg ikke får dekket i den virkelige verden) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''..har du tenkt tanken om at det kanskje ikke er tilfeldig? Jeg tror du gjør det for oppmerksomheten. Det gir deg et lite kick å se at tråder du involverer deg i, blir lange.

Et tips til deg, hvis målet ditt er å ha ordentlige og givende diskusjoner, er å flytte fokus litt (les: mye). Hvis du irriterer på deg alt og alle, vil du dessverre uuttalt miste retten til å ha en mening. I stedet for at folk lytter, vil de reagere med "nå begynner han igjen", og det er jo ikke den reaksjonen de fleste av oss vil ha på meningene våre? Jeg foretrekker i hvert fall å bli tatt alvorlig :) (I hvert fall når det er det jeg vil. ) – hjkgv''

Neida, hadde jeg ønsket det så hadde det ikke vært noe problem å ha vesentlig flere og mer interessante tråder om "Sør" enn dette. Da hadde jeg også svart N&N, som er leverandør av en uendlig strøm av påstander om kommunisme, stalinisme, islamisme, og alt annet av fantasier.

Som sagt, elementet har fortsatt dette (uten svar fra meg) i halvannet år, så han har nok det hele og fulle ansvaret for det han skriver.

Og, som påpekt, 100% av sub-trådene med dem er det 2-3 stykker som starter, i tillegg til at f. eks. "mrxx" diskuterer "Sør" med tredjepart i tillegg.

Det er en slags besettelse for dem.

Med vennlig hilsen

''Da hadde jeg også svart N&N''

Nei, du er for feig til å svare direkte til noen noen som tar psykopatien din ved roten.

Du kvier deg imidlertid ikke for å svare N&N via andre, samle på løsrevne setninger av N&N, starte egne tråder med sitater fra N&N (som dog hvedsakleig blir slettet), eller referer til N&N slik du gjør nå.

Oppi alt dette sitter du å blamerer deg over hvor flink du er til å ignorere N&N....

Du er og blir en gedigen narr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...