Gå til innhold

Psykiatri

Vi minner om at dette forumet ikke har noe autorisert helsepersonell og all diskusjon rundt medisiner er kun egne erfaringer og egen kunnskap. Diskusjon rundt spesifikke doseringer er ikke lov!


91 615 emner i kategorien

  1. Hvis man er innblandet i noe kriminelt...

    • 4 svar
    • 301 visninger
  2. psyk selv og psyke venner...

    • 1 svar
    • 409 visninger
  3. vil ikke se anorektikere hver dag! 1 2 3

    • 40 svar
    • 1,7k visninger
  4. Pasienten ønsker ikke besøk..!

    • 4 svar
    • 293 visninger
  5. AD og anestesilegemidler går det bra sammen?

    • 2 svar
    • 1,4k visninger
  6. Cipralex - Bivirkninger

    • 5 svar
    • 2,1k visninger
  7. God jul :-)

    • 9 svar
    • 441 visninger
  8. ja nå har det skjedd igjen

    • 3 svar
    • 306 visninger
  9. Litium, mens smerter

    • 2 svar
    • 473 visninger
  10. God jul til dere.... 1 2

    • 31 svar
    • 915 visninger
  11. God Jul Folkens...

    • 1 svar
    • 322 visninger
  12. kor mangen får svar??

    • 4 svar
    • 326 visninger
  13. Alle disse medikamentene....og god jul...

    • 13 svar
    • 427 visninger
  14. liiness

    • 0 svar
    • 360 visninger
  15. snart nyttårsaften.....

    • 5 svar
    • 409 visninger
  16. ang diagnoser

    • 6 svar
    • 364 visninger
  17. Aurorix og synonympreparat - til NHD

    • 2 svar
    • 977 visninger
  18. Morsomt !Bør leses!!!

    • 2 svar
    • 449 visninger
  19. Lett for å gråte

    • 4 svar
    • 345 visninger
  20. Hvordan forholde seg til "venninne" som truer med selvmord..

    • 7 svar
    • 706 visninger
  21. Cipralex vektøkning

    • 6 svar
    • 1,2k visninger
  22. Er cipralex og cipramil det samme?

    • 13 svar
    • 624 visninger
  23. Flere AD på en gang?

    • 1 svar
    • 351 visninger
  24. Hvorfor?Teit å bli trist når man har det bra!

    • 9 svar
    • 399 visninger
  25. hva betyr diagnosen?

    • 2 svar
    • 421 visninger
×
×
  • Opprett ny...