Gå til innhold

Dunjakke til 2300,-?!?!


puttelulle

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Som sagt er vaskemaskinen stadig full her, til tross for at jeg har inntrykk av at jeg vasker klær i ett sett - dvs. hver gang jeg (ja, mest jeg) husker det _og_ har tid, og det er jo ikke så ofte..

Ikke så graverende feil, men dog:

''Som sagt er vaskemaskinen stadig full her''

Skulle stått at skittentøykurven var full...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 295
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    27

  • morsan

    22

  • AneM1365380603

    19

  • Sofline

    17

Mest aktive i denne tråden

Hvor kjøper du Elle-bukser? Mi jente bruker str 122. Synes det hadde vært litt ok om hun kunne hatt ei dongeribukse eller to. Har kjøpt to dongeribukser det siste året - men hun synes de er for stramme i livet, for "hovne" i rompa, og for stive i stoffet :-(

Kjøper Elle bukser der de fører merker som reima, lego, bluberry, timberland osv. Det er også noen ganger att litt større butikker med exitklær som selger dette merket. Ellers så handler jeg fra ebay, men da må man vite størrelsen. De e normale i størrelsen, myke, ingen harde sømmer og helt utrolig bra kvalitet. ( dagens skryt om ett merke som ikke er av de billigste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Det er kanskje ikke de samme? De kostet 79 i alle fall...

Foret på innsiden av linningen har små hvite prikker, de er regulerbare i livet med strikk og knapp i linningen og merket er rett og slett H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er galskap. Galskap på linje med:

- at man synes synd på søsken som må dele en pakkekalender

- at søsken ikke kan arve ski, fordi de har feil farge.

- at man må kjøpe nytt antrekk når en skal på fest, for noen kan ha sett deg i det du har.

- at man hvert år i mangel på å finne den ”rette” gaven kompenserer med en dyr gave, så får det heller være at det kanskje ikke er noe de trenger/ønsker seg.

- at shopping er en fritidsaktivitet

- at vi nærmest definerer fattiggrensa i Norge mellom de som har råd til å dra på utlandsferie og de som ikke har råd.

Nei, nå tror jeg at jeg har sett for mye på disse innsamlingsaksjonene på TV. Det tar liksom litt piffen av fråtsinga.

''Nei, nå tror jeg at jeg har sett for mye på disse innsamlingsaksjonene på TV. Det tar liksom litt piffen av fråtsinga.''

ha ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå - jeg husker noen knebusker i cordfløyel som var så veldig populære!!!!! De fineste var i knallrødt, med tykke cord-fløyelsstriper. Jeg fikk ikke dem (de var sikkert for dyre), men fikk noen med smale striper som var veldig lyse.

Følte meg fin, men ikke så fin som de andre i klassen med røde knebukser!

Jeg husker ikke knebukser, men nå husket bred-fløyel! For det var noen (med foreldre med mye penger?) som hadde cordbukser med ekstra brede striper og var visse ekstra eksklusive og dyre! *Hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ennå ei ulltrøye jeg fikk da jeg var 12-13-14 år - og den er brukendes ennå!!!!! Og jeg er snart 37 år! Har vært fantastisk god, men er blitt litt kort i livet - det er det eneste, men jeg bruker den hver eneste vinter!

Husker at mamma var med da jeg kjøpte den :-)

Heheh, ja du også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres helt sprøtt ut i mine ører. Det hender at jeg kjøper noen litt dyrere klær til snuppa på 8 år. Jean Paul eller Lingon & Blåbær. Men det er laaaaant i fra slike priser.

Det meste blir kjøpt på Lindex. Bra nok for oss her i huset i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper Elle bukser der de fører merker som reima, lego, bluberry, timberland osv. Det er også noen ganger att litt større butikker med exitklær som selger dette merket. Ellers så handler jeg fra ebay, men da må man vite størrelsen. De e normale i størrelsen, myke, ingen harde sømmer og helt utrolig bra kvalitet. ( dagens skryt om ett merke som ikke er av de billigste :-)

Tenker jeg skal se etter disse buksene etter jul til henne :-) Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foret på innsiden av linningen har små hvite prikker, de er regulerbare i livet med strikk og knapp i linningen og merket er rett og slett H&M.

Stemmer det. Med prikker i foret..Den er for lav i livet, og hun blir "hoven" i rompa. På knærne er det et slags hjerte.

Hun har forresten to andre H&M bukser i bomullstoff som er foret - de ser litt "krøllete" ut, der er bedre, synes hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine unger har "leke klær" og "fin klær".

Det har jo mine også. Lekeklærne er jo hverdagsklærne - og de blir jo da skitne etter fire minutters fotballspilling på vått gress eller våt asfalt......

Finklærne spiller han ikke fotball med, eller bruker på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke de fleste både barn og voksne det? Mine leker i de klærene de bruker til daglig, og har penklær til andre ting.

Helt sikkert..

Men vi er kanskje litt ekstreme..

Vi går typisk bare med "slapse" tøy inne,så har vi leketøy til ute,og fin klær visst vi skal ut blandt folk,og enda penere tøy til selskaper!...

Det har jeg fått fra jeg var liten..Grunnet at mine foreldre hadde veldig dårlig økonomi..

Hehehe,sånn er vi. ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen linker til butikker du handler fra? Jeg handler mye på ebay, men moro å se noe nytt. Tips om lindex er notert, tenker jeg blir å se etter gutteklær i størrelse 134-140.

Jeg har mistet alle linkene mine, da jeg byttet datamaskin nylig. Men søk litt :) Jeg husker ikke om du kan bestille fra http://www.gap.com, men den butikken er jeg veldig glad i. Klassiske klær med god (nok) kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet alle linkene mine, da jeg byttet datamaskin nylig. Men søk litt :) Jeg husker ikke om du kan bestille fra http://www.gap.com, men den butikken er jeg veldig glad i. Klassiske klær med god (nok) kvalitet.

Er Harley Davidson-perioden over? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer det. Med prikker i foret..Den er for lav i livet, og hun blir "hoven" i rompa. På knærne er det et slags hjerte.

Hun har forresten to andre H&M bukser i bomullstoff som er foret - de ser litt "krøllete" ut, der er bedre, synes hun.

Vi snakker om samme bukse ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker om samme bukse ja.

Vel og merke kasjmirsparkebukse.

Fra samme artikkel i Magasinet i går.

Der står det også at Fretex i Oslo mottar 11000 tonn klær fra hele landet hvert år, mange plagg har fortsatt merkelappen på, og langt fra alle kommer fra en billigbutikk.

Tenkte bare eg skulle prøve å sparke liv i tråden igjen, alle var jo plutselig enige jo. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel og merke kasjmirsparkebukse.

Fra samme artikkel i Magasinet i går.

Der står det også at Fretex i Oslo mottar 11000 tonn klær fra hele landet hvert år, mange plagg har fortsatt merkelappen på, og langt fra alle kommer fra en billigbutikk.

Tenkte bare eg skulle prøve å sparke liv i tråden igjen, alle var jo plutselig enige jo. :-)

''Tenkte bare eg skulle prøve å sparke liv i tråden igjen, alle var jo plutselig enige jo. :-)''

Ja, hvor ble det av de friske kommentarene? ;-) Plutselig var hele tråden bare fylt opp med tips om butikker og slikt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Tenkte bare eg skulle prøve å sparke liv i tråden igjen, alle var jo plutselig enige jo. :-)''

Ja, hvor ble det av de friske kommentarene? ;-) Plutselig var hele tråden bare fylt opp med tips om butikker og slikt;-)

''Ja, hvor ble det av de friske kommentarene? ;-) Plutselig var hele tråden bare fylt opp med tips om butikker og slikt;-)''

Det betyr vel bare at det er på tide å legge seg. *gjesp*

God natt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ja, hvor ble det av de friske kommentarene? ;-) Plutselig var hele tråden bare fylt opp med tips om butikker og slikt;-)''

Det betyr vel bare at det er på tide å legge seg. *gjesp*

God natt! :-)

God natt! Høres ut som en lut beslutning:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...