Gå til innhold

Mamma som er lei seg


Gjest Mamma som er lei seg

Anbefalte innlegg

Gjest Fiskelikende barn

Engang i tiden hadde jeg barn som ikke spiste poteter. Hun hadde kanskje blitt mett.....

Hva???? STOOOOOOORT foreldresvik!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 475
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • candyqueen_83

    44

  • morsan

    42

  • AAA

    21

  • frosken

    16

Mest aktive i denne tråden

Man får ringe og høre på forhånd da, eller evt. ha med mat/niste i veska som ikke blir ødelagt av å ligge litt.

Orker ikke sånt styr om at unger ikke spiser ditt og datt jeg.

Det er veldig vanlig at man lager en liten barnerett som alternativ til en såpass voksen middag som fisk og poteter. Og iallefall gjør mangembesteforeldre det når familen skal komme på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest gjennom alt jeg har skrevet. Jeg skulle ønske alt bare var tull.

Jeg har ikke trodd at alt var tull, men det kommer mer og mer frem at du har enorme problemer. Denne situasjonen du beskriver er kinkig, og du greide ikke å komme deg ut av den. Isteden lagret du alt inne og ble redd og frustrert.

Du må rett og slett reise hodet opp og ta noen bestemmelser selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Det er veldig vanlig at man lager en liten barnerett som alternativ til en såpass voksen middag som fisk og poteter. Og iallefall gjør mangembesteforeldre det når familen skal komme på besøk.

Men da velger man det selv. Det er ikke noe gjestene kan kreve. Det kan godt være jeg hadde gjort det selv, men ikke ETTER at gjestene hadde kommet, og evt. sagt at de ikke likte maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du fikk tvillinger som nå er åtte år og begge er jenter. Pleier ikke åtteårige jenter å veie mer enn nitten kilo?

Nja - hvis jentene nettopp har fylt 8 og er små og spinkle kan de sikkert veie 19 kg uten at det er noe galt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frudolén

Det er veldig vanlig at man lager en liten barnerett som alternativ til en såpass voksen middag som fisk og poteter. Og iallefall gjør mangembesteforeldre det når familen skal komme på besøk.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja - hvis jentene nettopp har fylt 8 og er små og spinkle kan de sikkert veie 19 kg uten at det er noe galt i det.

Ja jeg har forstått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke et tulleinnlegg. Hver gang jeg legger inn en historie fra min hverdag her får jeg det spørsmålet. Hva er galt med meg som har et sånt liv som får alle til å tro jeg tuller?

Må nok være det at vi ikke orker tanken på at noen kan ha en slik mann som den som du beskriver. Og det i seg selv bør jo bidra til at du kutter han og får et godt liv for deg og dine barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vi kunne ikke reise tidligere for samboer gikk å la seg etter at jeg hadde spurt om han kunne dra i butikken. Så sov han noen timer.''

Well, det var dette hun skrev lenger nede i tråden! Isåfall har denne fyren et enormt søvnbehov

Det bekymrer meg i grunn mer at han er umoden og kan ikke ta ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fiskelikende barn

Nåja hun er en oppegående ung dame nå, og spiser poteter.....

Bare tulla med deg, da, jeg tror det blir folk av de som ikke spiser kjøttkaker også, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tulla med deg, da, jeg tror det blir folk av de som ikke spiser kjøttkaker også, jeg.

Nå er jeg vokst opp i langtburtistan og spiste ikke hamburger før jeg var 14 år, ikke pizza før 20 år og ikke pasta heller før jeg var voksen.

Jeg er da høyest oppegående og yter godt til samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiskelikende barn

Nå er jeg vokst opp i langtburtistan og spiste ikke hamburger før jeg var 14 år, ikke pizza før 20 år og ikke pasta heller før jeg var voksen.

Jeg er da høyest oppegående og yter godt til samfunnet.

Ja....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke trodd at alt var tull, men det kommer mer og mer frem at du har enorme problemer. Denne situasjonen du beskriver er kinkig, og du greide ikke å komme deg ut av den. Isteden lagret du alt inne og ble redd og frustrert.

Du må rett og slett reise hodet opp og ta noen bestemmelser selv.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

ja

Trist! Det er jo ikke slik at barn kan dø av sult fordi om de ikke liker middagen de får når de er hos andre og derfor kanskje blir gående uten mat noen timer. 11 timer er lenge, men fortsatt langt i fra farlig. Dessuten tror jeg nok du kunne ha løst det på en bedre måte. Et eller annet hadde nok svigermor i skapene sine.

Det viktigste er at barna dine får nok og variert mat generelt. Ikke at de blir gående uten mat noen timer etter svigermorbesøk.

Nå vet du dette til en annen gang og løser det på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...