Gå til innhold

Mamma som er lei seg


Gjest Mamma som er lei seg

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia

Men du kan ikke tvinge i et barn fisk, samme hvor mye du synes det burde spise fisk. Du kan ikke tvinge i et barn mat uansett.

De fleste barn spiser da fisk. Man kan ikke regne med at svigermor skulle skjønne at barna ikke vil ha fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 475
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • candyqueen_83

    44

  • morsan

    42

  • AAA

    21

  • frosken

    16

Mest aktive i denne tråden

Han er ikke far til barna. Jeg har trygd etter å ha blitt mishandlet gjennom mange år, så jeg klarer ikke yrkeslivet.

Ok da begynner noe å komme frem her som er forståelig. Hva jobber din samboer med? Hvor er barnas far?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolberta

Vi blir ikke helt enige om denne saken, ser jeg, for som sagt før - noen barn blir fysisk dårlige av å gå for lenge uten mat. Og når man inviterer noen til middag som har laaaaang reisevei, så sørger man for at de får mat. Selv om man i prinsippet mener at alle skal spise alt, så er ikke virkeligheten slik.

Vi får håpe dine barn blir altetende, for disse kamelene kan bli tunge å svelge. :-)

''Vi får håpe dine barn blir altetende, for disse kamelene kan bli tunge å svelge. :-)''

He He. Godt sagt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En mor som er lei seg

Det er ikke interessant om du eller hun er dårlig vertinne. Det som er spørsmålet er dine reaksjoner. Hva er det du liker hos denne mannen?

At han orker meg og min fortid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ikke før alle har forsynt seg, så da hadde jeg sett at det ikke var nok poteter.

Jeg spiser heller ikke før alle har forsynt seg, men som sagt jeg hadde trodd at barna mine hadde fått noe å spise etterpå. Hele historien er helt håpløs, tenk å invitere folk på middag i en måned i forveien og la de kjøre i timesvis for en fiskebit og en skarve potet hver. Jeg hadde også vært hissig som samboeren hvis det var min mor for jeg hadde vært så inderlig skamfull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiskebolla

Herrejemin. Barna får lære seg å spise fisk. At de ikke liker fisk er Deres skyld. Foreldre har ansvaret når det kommer til å lære barna å spise variert (inkl. fisk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Du snakker som et offer. Som om hans oppførsel ikke har noe med deg å gjøre. Jeg synes din holdning er svært synd for barna.

Veldig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med angst for å være alene. Og jeg tror ingen annen mann vil ha meg siden jeg har så mange arr og sår etter incest og mishandling. Jeg er ikke som alle andre.

Har du foreldre eller søsken et sted? Det er ikke spørsmålet om menn vil ha deg, men om du vil ha dem.

Denne kommunikasjonen dere har er ikke normal, og du trenger støtte og behandling. Hvor søker du hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolberta

Jeg spiser heller ikke før alle har forsynt seg, men som sagt jeg hadde trodd at barna mine hadde fått noe å spise etterpå. Hele historien er helt håpløs, tenk å invitere folk på middag i en måned i forveien og la de kjøre i timesvis for en fiskebit og en skarve potet hver. Jeg hadde også vært hissig som samboeren hvis det var min mor for jeg hadde vært så inderlig skamfull.

Jeg syns det tar kaka, at han gikk og la seg og sov flere timer før de kjørte tilbake. Skjønner i grunnen ikke helt tidslinjen i denne historien.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En mor som er lei seg

Ok da begynner noe å komme frem her som er forståelig. Hva jobber din samboer med? Hvor er barnas far?

Barnas far har samvær med tilsyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolberta

Herrejemin. Barna får lære seg å spise fisk. At de ikke liker fisk er Deres skyld. Foreldre har ansvaret når det kommer til å lære barna å spise variert (inkl. fisk).

Tror ikke det er fisk som er hovedpoenget i denne sære historien! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med angst for å være alene. Og jeg tror ingen annen mann vil ha meg siden jeg har så mange arr og sår etter incest og mishandling. Jeg er ikke som alle andre.

Uansett kan du klare deg bedre alene uten denne fyren! Prøv å få tilbake respekten for deg selv og bli litt glad i deg selv før du slår deg til ro med en ny mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiskelikende barn

Herrejemin. Barna får lære seg å spise fisk. At de ikke liker fisk er Deres skyld. Foreldre har ansvaret når det kommer til å lære barna å spise variert (inkl. fisk).

Siden mine barn er veldig glad i fisk, herunder også rakfisk, gravlaks og lutefisk, synes jeg alle barn burde spise det. Voksne og, forresten. Dessuten synes jeg alle burde spise syltelabber, ribbe, spekeskinke og blåmuggost, og alle som ikke gjør det har hatt dårlige foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dolberta

De fleste barn spiser da fisk. Man kan ikke regne med at svigermor skulle skjønne at barna ikke vil ha fisk.

''Man kan ikke regne med at svigermor skulle skjønne at barna ikke vil ha fisk.''

Men man måtte kunne regne med at det fantes nok tilbehør. De fikk invitasjonene en måned i forveien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En mor som er lei seg

Jeg syns det tar kaka, at han gikk og la seg og sov flere timer før de kjørte tilbake. Skjønner i grunnen ikke helt tidslinjen i denne historien.....

Vi reiste hjemmefra elleve. Kom fram klokken to. Spiste halv tre. Reiste hjem syv og var på McDonalds halv 22.30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnas far har samvær med tilsyn.

Dvs. han har gjort noe ulovlig og muligens sittet i fengsel. Har din nåværende samboer sittet i fengsel eller vært innblandet i noe ulovlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolberta

Siden mine barn er veldig glad i fisk, herunder også rakfisk, gravlaks og lutefisk, synes jeg alle barn burde spise det. Voksne og, forresten. Dessuten synes jeg alle burde spise syltelabber, ribbe, spekeskinke og blåmuggost, og alle som ikke gjør det har hatt dårlige foreldre.

*fniis* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden mine barn er veldig glad i fisk, herunder også rakfisk, gravlaks og lutefisk, synes jeg alle barn burde spise det. Voksne og, forresten. Dessuten synes jeg alle burde spise syltelabber, ribbe, spekeskinke og blåmuggost, og alle som ikke gjør det har hatt dårlige foreldre.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiskebolla

Tror ikke det er fisk som er hovedpoenget i denne sære historien! ;)

Jo om ungene hadde spist seg mett på fisk hadde resten av historien falt vekk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...