Gå til innhold

Mamma som er lei seg


Gjest Mamma som er lei seg

Anbefalte innlegg

Jo, helt enig i det!

Jeg forklarer kun ut fra hvordan hennes samboer virker å være. Det bety ikke at hun er perfekt heller ;)

Nei, men jeg var ikke klar over i starten at problemene var så store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 475
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • candyqueen_83

    44

  • morsan

    42

  • AAA

    21

  • frosken

    16

Mest aktive i denne tråden

Gjest Fiskelikende barn

Så du fikk tvillinger som nå er åtte år og begge er jenter. Pleier ikke åtteårige jenter å veie mer enn nitten kilo?

Snille deg, ikke grav så voldsomt. Kanskje trådstarter har lyst til å anonymisere bittelitt?

Ingen tvil om at dette er en svært prøvet kvinne, og hun lufter sine tanker her. Historien høres kanskje drøy ut, men det gjør den helst for de av oss som lever atskillig mer beskytta liv.

(Min 8-åring veier 22 kg og er muskuløs, så jeg kan lett forstå at en 8-åring veier 19.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo om ungene hadde spist seg mett på fisk hadde resten av historien falt vekk. :)

1,5 kg fisk og 8 poteter er altfor lite mat til 6 mennesker. Det er vel det som er poenget her.

Selvfølgelig bør unger spise fisk, jeg har en som ikke gjør det og kastet opp da han ble tvunget til å spise det hos sin stebestemor. De andre to er veldig glad i det. Ingen skal tvinge unger til å spise det de ikke tåler, min kastet opp fisk da han var seks måneder også og begynte med middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Så du fikk tvillinger som nå er åtte år og begge er jenter. Pleier ikke åtteårige jenter å veie mer enn nitten kilo?

Det er ikke unormalt. Da jeg var 7 veide jeg 22. Jeg var tynn, men jeg var veldig høy for alderen. Er du i tillegg liten og tynn, høres ikke 19 så veldig galt ut. Behøver ikke være sykelig tynn av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille deg, ikke grav så voldsomt. Kanskje trådstarter har lyst til å anonymisere bittelitt?

Ingen tvil om at dette er en svært prøvet kvinne, og hun lufter sine tanker her. Historien høres kanskje drøy ut, men det gjør den helst for de av oss som lever atskillig mer beskytta liv.

(Min 8-åring veier 22 kg og er muskuløs, så jeg kan lett forstå at en 8-åring veier 19.)

Ok jeg drar tilbake dette med tyngden. Det er lenge siden jeg hadde åtteåringer så jeg husker ikke lenger.

For all del trådstarter er anonym og ikke har jeg tenkt å gjøre noe til at hun slutter å bli det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dolberta

Han sover hjemme hos seg selv etter at de kom hjem, ikke hos mora hans.

''Vi kunne ikke reise tidligere for samboer gikk å la seg etter at jeg hadde spurt om han kunne dra i butikken. Så sov han noen timer.''

Well, det var dette hun skrev lenger nede i tråden! Isåfall har denne fyren et enormt søvnbehov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frudolén

Siden mine barn er veldig glad i fisk, herunder også rakfisk, gravlaks og lutefisk, synes jeg alle barn burde spise det. Voksne og, forresten. Dessuten synes jeg alle burde spise syltelabber, ribbe, spekeskinke og blåmuggost, og alle som ikke gjør det har hatt dårlige foreldre.

Du glemte blodpølse og pultost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiskelikende barn

Du glemte blodpølse og pultost.

Huff, der har jeg forsømt meg som forelder, det har de ikke smakt enda siden _mine_ foreldre var så dårlige at de ikke greide å få meg til å like det. Sukk. Dette var et hardt slag for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke unormalt. Da jeg var 7 veide jeg 22. Jeg var tynn, men jeg var veldig høy for alderen. Er du i tillegg liten og tynn, høres ikke 19 så veldig galt ut. Behøver ikke være sykelig tynn av den grunn.

Ok jeg har forstått det. Kastet bare frem et spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiskelikende barn

- og lungemos og nyreragu!

''lungemos og nyreragu''

Her jeg bor er ikke det i kategorien "mat", så det ditcher vi lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden mine barn er veldig glad i fisk, herunder også rakfisk, gravlaks og lutefisk, synes jeg alle barn burde spise det. Voksne og, forresten. Dessuten synes jeg alle burde spise syltelabber, ribbe, spekeskinke og blåmuggost, og alle som ikke gjør det har hatt dårlige foreldre.

Engang i tiden hadde jeg barn som ikke spiste poteter. Hun hadde kanskje blitt mett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En mor som er lei seg

Så det du egentlig er redd for er at barnevernet skal anklage deg for at barna gikk uten mat noen timer?

Derfor også den dramatiske drømmen kanskje?

Tror jeg skjønner litt mer nå. Det virker som du egentlig er en veldig usikker mor med tynnslitte nerver. Stemmer det?

ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiskelikende barn

Min mor serverte oss lungemos.... *usj*

Får noen skikkelige flachbacks her nå, orker ikke forfølge tanken... URK!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...