Gå til innhold

Mamma som er lei seg


Gjest Mamma som er lei seg

Anbefalte innlegg

Jeg betalte på McDonalds. Jeg betalte maten til alle.

Altså din samboer er en gnier, og du oppdaget det der og da? Hvorfor ble han din samboer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 475
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • candyqueen_83

    44

  • morsan

    42

  • AAA

    21

  • frosken

    16

Mest aktive i denne tråden

Gjest frudolén

Vi kunne ikke reise tidligere for samboer gikk å la seg etter at jeg hadde spurt om han kunne dra i butikken. Så sov han noen timer.

Merkelig fyr. Eller så er dette bare trolling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frudolén

Nei, det er ikke et tulleinnlegg. Hver gang jeg legger inn en historie fra min hverdag her får jeg det spørsmålet. Hva er galt med meg som har et sånt liv som får alle til å tro jeg tuller?

''Hver gang jeg legger inn en historie fra min hverdag her får jeg det spørsmålet. ''

Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En mor som er lei seg

Altså din samboer er en gnier, og du oppdaget det der og da? Hvorfor ble han din samboer?

Han betaler halvparten av husleien her og 1/4 del av matpengene. Så gnier er han ikke. Min eks betalte ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frudolén

Han betaler halvparten av husleien her og 1/4 del av matpengene. Så gnier er han ikke. Min eks betalte ikke noe.

''1/4 del av matpengene''

Han spiser vel mer enn barna (og deg?), så han burde vel betalt mer enn 1/4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler ikke på at han kan ta vare på barna uten meg. Og jeg vet at barnefar heller ikke kan. Så jeg håper jeg får leve til barna er voksne. Hvis ikke har jeg skrevet et barnetestamente om at de skal i fosterhjem oppnevnt av barnevernet. Har informert barnevernet om dette.

Hvis denne historien din er sann så er du usedvanlig uheldig med menn, og kjære deg det er så mye bedre å være alene enn ha det slik. Er du mørkeredd eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Vi kunne ikke reise tidligere for samboer gikk å la seg etter at jeg hadde spurt om han kunne dra i butikken. Så sov han noen timer.

Denne mannen hadde ikke jeg bodd i hus med hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Han betaler halvparten av husleien her og 1/4 del av matpengene. Så gnier er han ikke. Min eks betalte ikke noe.

Virker som det er på tide du ser deg om etter en ny type menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han betaler halvparten av husleien her og 1/4 del av matpengene. Så gnier er han ikke. Min eks betalte ikke noe.

Ja det er vel ikke så mye å forlange at han betaler for seg, men at du må betale rens på bilen når barna dine søler er helt merkelig.

Hva slags eks hadde du egentlig? En du forsørget? Er han far til barna? Du har mye større problemer en for få poteter hos svigermor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En mor som er lei seg

''1/4 del av matpengene''

Han spiser vel mer enn barna (og deg?), så han burde vel betalt mer enn 1/4?

Før kunne jeg steke 14 fiskepinner og fire poteter til middag. Da hadde alle jeg og barna mat så det holdt. Med en voksen kar i hus går det med mye mer mat. Han jobber mye og spiser mye, så ja. Han burde betalt mer. Men han gjør altså ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolberta

Nå har jeg lest _hele_ tråden, og for første gang i min dolhistorie er jeg fristet til å si: Dump ham!

Jeg hadde villet mine barn bedre enn han der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolberta

Før kunne jeg steke 14 fiskepinner og fire poteter til middag. Da hadde alle jeg og barna mat så det holdt. Med en voksen kar i hus går det med mye mer mat. Han jobber mye og spiser mye, så ja. Han burde betalt mer. Men han gjør altså ikke det.

Han burde delt fifty/fifty med deg! (hvis han var noe til mann)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest En mor som er lei seg

Ja det er vel ikke så mye å forlange at han betaler for seg, men at du må betale rens på bilen når barna dine søler er helt merkelig.

Hva slags eks hadde du egentlig? En du forsørget? Er han far til barna? Du har mye større problemer en for få poteter hos svigermor.

Han er ikke far til barna. Jeg har trygd etter å ha blitt mishandlet gjennom mange år, så jeg klarer ikke yrkeslivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før kunne jeg steke 14 fiskepinner og fire poteter til middag. Da hadde alle jeg og barna mat så det holdt. Med en voksen kar i hus går det med mye mer mat. Han jobber mye og spiser mye, så ja. Han burde betalt mer. Men han gjør altså ikke det.

Du snakker som et offer. Som om hans oppførsel ikke har noe med deg å gjøre. Jeg synes din holdning er svært synd for barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne jo fått lov å gå sulten, sånn som barna mine måtte. Hadde jeg da vært en høflig vertinne?

Det er ikke interessant om du eller hun er dårlig vertinne. Det som er spørsmålet er dine reaksjoner. Hva er det du liker hos denne mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolberta

Vi kunne ikke reise tidligere for samboer gikk å la seg etter at jeg hadde spurt om han kunne dra i butikken. Så sov han noen timer.

Nå begynner jeg _virkelig_ å lure! Hva pokker skal du med en slik fyr?

Er det rart folk tror det er et tulleinnlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiskelikende barn

Nei, men da får de la være å spise. Klarer å vente noen timer om de ikke spiser tilbehør heller.

Vi blir ikke helt enige om denne saken, ser jeg, for som sagt før - noen barn blir fysisk dårlige av å gå for lenge uten mat. Og når man inviterer noen til middag som har laaaaang reisevei, så sørger man for at de får mat. Selv om man i prinsippet mener at alle skal spise alt, så er ikke virkeligheten slik.

Vi får håpe dine barn blir altetende, for disse kamelene kan bli tunge å svelge. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En mor som er lei seg

Hvis denne historien din er sann så er du usedvanlig uheldig med menn, og kjære deg det er så mye bedre å være alene enn ha det slik. Er du mørkeredd eller noe slikt?

Jeg sliter med angst for å være alene. Og jeg tror ingen annen mann vil ha meg siden jeg har så mange arr og sår etter incest og mishandling. Jeg er ikke som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...