stjernestøv Skrevet 8. september 2023 Forfatter Skrevet 8. september 2023 Lillemus skrev (1 minutt siden): Det er greit å fokusere på å holde vekta stabil en stund også ja, kroppen tar jo gjerne pauser i vektnedgang når den trenger litt tid til å summe seg. Ja får fokusere på det 1 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2023 Skrevet 15. september 2023 Ned 300 g denne uka, er fornøyd så lenge det er nedgang jeg. Har tatt noen kostholdsgrep denne uka så jeg håper hardt på fortsatt nedgang fremover. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. september 2023 Forfatter Skrevet 15. september 2023 Lillemus skrev (3 timer siden): Ned 300 g denne uka, er fornøyd så lenge det er nedgang jeg. Har tatt noen kostholdsgrep denne uka så jeg håper hardt på fortsatt nedgang fremover. Det er jo nedgang det Men trodde du var så tynn nå? Jeg hadde faktisk gått ned 1,3 kilo denne uken, jeg trodde det hadde stoppet opp. Til sammen 17 kilo. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2023 Skrevet 15. september 2023 stjernestøv skrev (Akkurat nå): Det er jo nedgang det Men trodde du var så tynn nå? Jeg hadde faktisk gått ned 1,3 kilo denne uken, jeg trodde det hadde stoppet opp. Til sammen 17 kilo. Jeg var fornøyd på denne tiden i fjor, så begynte jeg med hormonplaster og vips! så kom det på 5,5 kg igjen. Ikke helt uvanlig dessverre, noen opplever ingen vektendring, noen går lettere ned og andre går lettere opp. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. september 2023 Forfatter Skrevet 15. september 2023 Lillemus skrev (3 minutter siden): Jeg var fornøyd på denne tiden i fjor, så begynte jeg med hormonplaster og vips! så kom det på 5,5 kg igjen. Ikke helt uvanlig dessverre, noen opplever ingen vektendring, noen går lettere ned og andre går lettere opp. Ok, sånn å forstå. Det er jo kjedelige kilo da. Det visste jeg ikke om hormonplaster. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. september 2023 Skrevet 22. september 2023 Ned 700 g siste uke! Midjemålet rikker seg ikke en millimeter da, men det kommer vel det også. 1 Siter
Lillemus Skrevet 29. september 2023 Skrevet 29. september 2023 stjernestøv skrev (4 minutter siden): Står stille. Jeg også. Har vært et par utskeielser denne uka så det var som forventet her. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. september 2023 Forfatter Skrevet 29. september 2023 Lillemus skrev (16 minutter siden): Jeg også. Har vært et par utskeielser denne uka så det var som forventet her. Ok Jeg har kost meg litt med boller. 0 Siter
Vhanja Skrevet 29. september 2023 Skrevet 29. september 2023 Jeg har ikke fokusert på vektnedgang på lenge og veide meg i dag for første gang på flere måneder. Hadde gått opp litt, men mindre enn fryktet. Så da er det på tide å komme i gang igjen, målet er 5 kg innen utgangen av året. Også setter jeg neste mål etter det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. september 2023 Forfatter Skrevet 29. september 2023 Vhanja skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke fokusert på vektnedgang på lenge og veide meg i dag for første gang på flere måneder. Hadde gått opp litt, men mindre enn fryktet. Så da er det på tide å komme i gang igjen, målet er 5 kg innen utgangen av året. Også setter jeg neste mål etter det. Godt å ha delmål 0 Siter
Vhanja Skrevet 6. oktober 2023 Skrevet 6. oktober 2023 Da har jeg gått ned 1 kilo fra forrige fredag, det er jeg veldig fornøyd med. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. oktober 2023 Forfatter Skrevet 6. oktober 2023 Vhanja skrev (Akkurat nå): Da har jeg gått ned 1 kilo fra forrige fredag, det er jeg veldig fornøyd med. Så bra Opp 100 gram her. 0 Siter
Vhanja Skrevet 13. oktober 2023 Skrevet 13. oktober 2023 Gått ned 400g. Er veldig fornøyd med det, faktisk. Det ble mer godteri forrige helg enn hva som var planen så jeg var redd jeg hadde gått opp. 1 Siter
emilie321 Skrevet 13. oktober 2023 Skrevet 13. oktober 2023 Vhanja skrev (1 minutt siden): Gått ned 400g. Er veldig fornøyd med det, faktisk. Det ble mer godteri forrige helg enn hva som var planen så jeg var redd jeg hadde gått opp. Så bra. Godt å være fornøyd. Selv har jeg ikke greid å være så flink, men er egentlig fornøyd med at jeg ikke har gått opp de siste ukene. Greier ikke å ta meg isammen for tiden, så da får jeg være fornøyd med sånn det er. 1 Siter
Vhanja Skrevet 13. oktober 2023 Skrevet 13. oktober 2023 emilie321 skrev (25 minutter siden): Så bra. Godt å være fornøyd. Selv har jeg ikke greid å være så flink, men er egentlig fornøyd med at jeg ikke har gått opp de siste ukene. Greier ikke å ta meg isammen for tiden, så da får jeg være fornøyd med sånn det er. Ja, noen ganger er det å ikke gå opp nok. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter Skrevet 13. oktober 2023 Gikk ned 300 gram siden sist, er fornøyd med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.