Gå til innhold

Psykiatri

Vi minner om at dette forumet ikke har noe autorisert helsepersonell og all diskusjon rundt medisiner er kun egne erfaringer og egen kunnskap. Diskusjon rundt spesifikke doseringer er ikke lov!


91 602 emner i kategorien

  1. noen ord anngående mitt innlegg

    • 3 svar
    • 300 visninger
  2. FU: Seponering av antidepressiva og hypomani

    • 1 svar
    • 387 visninger
  3. hjelp meg noen!!!!!!!!!!!!nhd?

    • 3 svar
    • 335 visninger
  4. Efexor tabletter

    • 5 svar
    • 2,3k visninger
  5. NHD- Er jeg paranoid?

    • 1 svar
    • 337 visninger
  6. Føler meg som en narkoman

    • 2 svar
    • 341 visninger
  7. ink og mariex - ang. 'benzo' (forts.)

    • 4 svar
    • 414 visninger
  8. Xanor

    • 9 svar
    • 1,1k visninger
  9. Hva betyr det å være forstyrret?

    • 0 svar
    • 648 visninger
  10. Libido og depresjon

    • 4 svar
    • 452 visninger
  11. blandet personlighetsforstyrrelse

    • 2 svar
    • 5,3k visninger
  12. Kan jeg være peranoid?

    • 0 svar
    • 324 visninger
  13. Når gleden ikke får lov til å bli

    • 1 svar
    • 348 visninger
  14. taper alt

    • 0 svar
    • 412 visninger
  15. Zoloft og alkohol

    • 3 svar
    • 9,5k visninger
  16. Seponering Cipralex - prøver igjen.

    • 1 svar
    • 333 visninger
  17. Bør jeg oppsøke psykolog?

    • 3 svar
    • 392 visninger
  18. NHD: Manisk av rosenrot?

    • 3 svar
    • 912 visninger
    • 0 svar
    • 501 visninger
  19. NHD, sammenheng angstreaksjon og egosvakhet

    • 0 svar
    • 1,4k visninger
  20. Efexor og graviditet

    • 1 svar
    • 363 visninger
  21. Sliten, helt utslitt av livet.

    • 0 svar
    • 465 visninger
  22. lykkepilla

    • 3 svar
    • 515 visninger
  23. Hvorfor klarer jeg ikke å være glad?

    • 0 svar
    • 799 visninger
  24. Fysiske plager i tillegg til det psykiske.

    • 2 svar
    • 867 visninger
×
×
  • Opprett ny...